Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Vitamina C, subestimată

Vitamina C este cea mai cunoscută vitamină cu rol în întărirea imunității, fiind, în general, cunoscută ca leac pentru banala răceală. Așadar, prezența ei este esențială în dulapul cu medicamente, pentru bolile specifice sezonului rece (toamnă și iarnă). Ingerarea ei în mod regulat reduce frecvența răcelilor, în special în cazul celor care se antrenează sau desfășoară muncă fizică intensă. Vitamina C sigilează și întărește vasele de sânge, prevenind astfel învinețirea și sângerările epiteliale, respectiv sângerările gingivale. De asemenea, declanșează oxidarea colesterolului "rău", determinând astfel o reducere a leziunilor artero-sclerotice patologice. Deficiența de vitamina C la nivel de organism poate cauza slăbirea vaselor capilare, respectiv poate conduce la anemie, întrucât acest compus crește gradul de absorbție al fierului. Printre sursele de vitamina C, pe primul loc se situează legumele din familia cruciferelor și fructele de pădure. Pe al doilea loc se află cartofii, iar pe locul al treilea, legumele și fructele de culoare galbenă și verde. Locul patru este ocupat de restul de legume și fructe (căpșuni, zmeură). În lumea animală regăsim o cantitate foarte mică de vitamina C.

Asigură-te că dieta ta este bogată în vitamina C

Află mai multe despre sănătatea ta aici:

Legumele – vitamine la fiecare masă

Dieta de toamnă – cum evităm kilogramele în plus

Top 3 legume sănătoase care te pot menține tânăr


Rețete care te-ar putea interesa

Legume cu sos tomat și piept de pui în vin roșu
Legume cu sos tomat și piept de pui în vin roșu

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

2 persoane sub 15 min Simplu
Salată de ton cu fasole
Salată de ton cu fasole

O salată ușoară și sățioasă, cu un gust extrem de bun.

4 persoane 15-30 min Simplu
Salată cu quinoa, fasole roșie și porumb
Salată cu quinoa, fasole roșie și porumb

Rețetă sănătoasă de salată cu quinoa, fasole roșie și porumb de la Bonduelle

2 persoane 15-30 min Simplu
Pulpe de pui cu legume
Pulpe de pui cu legume

O rețetă simplă și delicioasă de pulpe de pui la cuptor cu legume pentru toată familia

3 persoane 30-45 min Simplu
Vitamina C, subestimată

Vitamina C este cea mai cunoscută vitamină cu rol în întărirea imunității, fiind, în general, cunoscută ca leac pentru banala răceală. Așadar, prezența ei este esențială în dulapul cu medicamente, pentru bolile specifice sezonului rece (toamnă și iarnă). Ingerarea ei în mod regulat reduce frecvența răcelilor, în special în cazul celor care se antrenează sau desfășoară muncă fizică intensă. Vitamina C sigilează și întărește vasele de sânge, prevenind astfel învinețirea și sângerările epiteliale, respectiv sângerările gingivale. De asemenea, declanșează oxidarea colesterolului "rău", determinând astfel o reducere a leziunilor artero-sclerotice patologice. Deficiența de vitamina C la nivel de organism poate cauza slăbirea vaselor capilare, respectiv poate conduce la anemie, întrucât acest compus crește gradul de absorbție al fierului. Printre sursele de vitamina C, pe primul loc se situează legumele din familia cruciferelor și fructele de pădure. Pe al doilea loc se află cartofii, iar pe locul al treilea, legumele și fructele de culoare galbenă și verde. Locul patru este ocupat de restul de legume și fructe (căpșuni, zmeură). În lumea animală regăsim o cantitate foarte mică de vitamina C.

Asigură-te că dieta ta este bogată în vitamina C

Află mai multe despre sănătatea ta aici:

Legumele – vitamine la fiecare masă

Dieta de toamnă – cum evităm kilogramele în plus

Top 3 legume sănătoase care te pot menține tânăr

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.