Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Stretching

 
 
Majoritatea antrenamentelor aerobe merită încheiate cu o relaxare treptată şi controlată a muşchilor, care grăbeşte metabolismul. Exerciţiile de relaxare trebuie efectuate zilnic, putând face acest lucru urmărind la televizor programul preferat, în faţa computerului sau înaintea somnului.

Stretching-ul - muşchii într-o formă bună

Streching-ul nu necesită mult timp şi este indicat persoanelor de diferite vârste. După antrenament relaxăm acele grupe de muşchi care au fost solicitate în timpul acestuia. Exerciţiile de relaxare pot fi efectuate în diferite poziţii: culcat, şezând sau în picioare. Cele mai bune efecte sunt obţinute într-o atmosferă de relaxare şi linişte, exerciţiile armonice prevenind diversele forme de atrofiere a muşchilor.

Câteva sfaturi folositoare:

  • Înainte de a începe exerciţiile muşchii trebuie încălziţi
  • Nu trebuie efectuate exerciţiile care provoacă durere, se poate simţi un uşor discomfort dar nu durere.
  • Este preferabil să ne întindem încet, nu trebuie blocate încheieturile, pentru că acest lucru generează o încărcătură suplimentară inutilă.
  • Atenţie la respiraţie, trebuie să inspirăm aer pe nas şi să expirăm pe gură.
  • Nu trebuie să ne comparăm cu alte persoane, fiecare are un alt nivel de mobilitate.

Rețete care te-ar putea interesa

Piept de pui la grătar cu garnitură de legume

Piept de pui la grătar cu garnitură de legume

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane sub 15 min Simplu
Budincuță de spanac

Budincuță de spanac

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

2 persoane 15-30 min Simplu
Coșulețe cu salată a la russe

Coșulețe cu salată a la russe

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

12 persoane peste 45 min Simplu
Kartoffelsalat - salată de cartofi

Kartoffelsalat - salată de cartofi

Mâncare pe bază de cartofii fierți la care se adaugă diferite ingrediente, cum ar fi: costiță sau ceapă, roșii sau mazăre verde, ou, boabe de porumb sau chiar portocale.

4 persoane 30-45 min Simplu
Stretching
 
 
Majoritatea antrenamentelor aerobe merită încheiate cu o relaxare treptată şi controlată a muşchilor, care grăbeşte metabolismul. Exerciţiile de relaxare trebuie efectuate zilnic, putând face acest lucru urmărind la televizor programul preferat, în faţa computerului sau înaintea somnului.

Stretching-ul - muşchii într-o formă bună

Streching-ul nu necesită mult timp şi este indicat persoanelor de diferite vârste. După antrenament relaxăm acele grupe de muşchi care au fost solicitate în timpul acestuia. Exerciţiile de relaxare pot fi efectuate în diferite poziţii: culcat, şezând sau în picioare. Cele mai bune efecte sunt obţinute într-o atmosferă de relaxare şi linişte, exerciţiile armonice prevenind diversele forme de atrofiere a muşchilor.

Câteva sfaturi folositoare:

  • Înainte de a începe exerciţiile muşchii trebuie încălziţi
  • Nu trebuie efectuate exerciţiile care provoacă durere, se poate simţi un uşor discomfort dar nu durere.
  • Este preferabil să ne întindem încet, nu trebuie blocate încheieturile, pentru că acest lucru generează o încărcătură suplimentară inutilă.
  • Atenţie la respiraţie, trebuie să inspirăm aer pe nas şi să expirăm pe gură.
  • Nu trebuie să ne comparăm cu alte persoane, fiecare are un alt nivel de mobilitate.