Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Soia, prima dintre legume în conţinut de calciu

Soia conţine o mulţime de proteine, fibre, zaharide şi vitamine: A, B-uri, C, D, E, acid folic şi beta-caroten. Conţine de asemenea zinc, magneziu, iod, potasiu, calciu şi fier.

Soia este un aliment care întăreşte imunitatea organismului şi îl protejează de boli. Foarte important pentru cei supraponderali, soia face parte din categoria legumelor hipocalorice. Soia poate fi foarte eficientă în lupta cu anumite boli.

  1. În osteoporoză, care nu-i loveşte numai pe cei în vârstă, ci şi pe tineri, soia are un rol important. Pentru a preveni osteoporoza, trebuie să furnizăm organismului cantităţile optime de calciu din alimente. Alimentele şi lactatele recomandate în tratarea acestei condiţii, nu se ridică la înălţimea aşteptărilor, pentru că proteinele de origine animală sunt motivul pentru care eliminăm calciul din corp. Pe de altă parte, soia previne apariţia osteoporozei, fără aceste neajunsuri.
  2. Consumul de soia reduce riscul de arteroscleroză, mai ales pentru că scade nivelul colesterolului rău (lipoproteină de densitate mică), fără să scadă şi nivelul colesterolului bun (lipoproteina de densitate mare). Dacă consumăm soia zilnic, putem scădea colesterolul rău cu până la 20%.
  3. Cercetările arată că consumul de soia este bun pentru femeile care ajung la menopauză, diminuând efectele secundare neplăcute, cum ar fi scăderea constantă a estrogenilor. Ajută în lupta împotriva cancerului (la sân, ovare şi prostată) stopând activitatea estrogenilor. Soia conţine fitoestrogeni şi acid fitic cu proprietăţi antioxidante, care previn cancerele la pancreas şi plămâni.
  4. În orice meniu, soia ajută la menţinerea sau la recuperarea siluetei.

Rețete care te-ar putea interesa

Ciulama de ciuperci
Ciulama de ciuperci

Ciuperci delicioase, asezonate cu un sos cremos, o rețetă perfectă pentru prânz sau cină

2 persoane 30-45 min Mediu
Musaca de broccoli fără carne
Musaca de broccoli fără carne

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 30-45 min Simplu
Rulouri de vinete umplute cu legume Royal Mix
Rulouri de vinete umplute cu legume Royal Mix

O rețetă delicioasă și aromată pentru ocazii speciale

2 persoane 30-45 min Mediu
Ajvar, o „altfel” de zacuscă
Ajvar, o „altfel” de zacuscă

Ajvar-ul are multe asemănări cu zacusca noastră românească. La fel ca zacusca, ajvarul este o pastă de legume care, de la o zonă geografică la alta, poate avea variante diferite de preparare.

2 persoane 30-45 min Mediu
Soia, prima dintre legume în conţinut de calciu

Soia conţine o mulţime de proteine, fibre, zaharide şi vitamine: A, B-uri, C, D, E, acid folic şi beta-caroten. Conţine de asemenea zinc, magneziu, iod, potasiu, calciu şi fier.

Soia este un aliment care întăreşte imunitatea organismului şi îl protejează de boli. Foarte important pentru cei supraponderali, soia face parte din categoria legumelor hipocalorice. Soia poate fi foarte eficientă în lupta cu anumite boli.

  1. În osteoporoză, care nu-i loveşte numai pe cei în vârstă, ci şi pe tineri, soia are un rol important. Pentru a preveni osteoporoza, trebuie să furnizăm organismului cantităţile optime de calciu din alimente. Alimentele şi lactatele recomandate în tratarea acestei condiţii, nu se ridică la înălţimea aşteptărilor, pentru că proteinele de origine animală sunt motivul pentru care eliminăm calciul din corp. Pe de altă parte, soia previne apariţia osteoporozei, fără aceste neajunsuri.
  2. Consumul de soia reduce riscul de arteroscleroză, mai ales pentru că scade nivelul colesterolului rău (lipoproteină de densitate mică), fără să scadă şi nivelul colesterolului bun (lipoproteina de densitate mare). Dacă consumăm soia zilnic, putem scădea colesterolul rău cu până la 20%.
  3. Cercetările arată că consumul de soia este bun pentru femeile care ajung la menopauză, diminuând efectele secundare neplăcute, cum ar fi scăderea constantă a estrogenilor. Ajută în lupta împotriva cancerului (la sân, ovare şi prostată) stopând activitatea estrogenilor. Soia conţine fitoestrogeni şi acid fitic cu proprietăţi antioxidante, care previn cancerele la pancreas şi plămâni.
  4. În orice meniu, soia ajută la menţinerea sau la recuperarea siluetei.
Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.