Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Salate pe bază de combinații noi de legume și fructe

Ușoare și naturale, simple sau complexe, salatele pe care le poți crea pentru serile din această vară sau pentru micul dejun îți pot reconfigura dieta pentru următoarele luni. Îți sugerăm două combinații nemaiîntâlnite (o combinație dulce și o salată) pentru a te ajuta să începi. 

1. Salată dulce cu rabarbură și pere albe caramelizate (4 porții)

4 tulpini de rabarbură; 4 pere albe medii; 3 linguri de zahăr brun; 1 lingură de ulei organic; un vârf de cuțit de sare; un vârf de cuțit de nucșoară măcinată; un vârf de cuțit de anason stelat măcinat. 

Cojește rabarbura, taie-o în cuburi de un inch și fierbe-o timp de 5 minute. Între timp, cojește perele albe, taie-le în bucăți medii și caramelizează-le folosind zahărul și uleiul. Adaugă tot într-un bol, amestecă ușor, presară condimentele peste și lasă la frigider timp de o oră. 

2. Țelină, morcovi și felii de ananas (4 porții)

1/2 rădăcină de țelină, dată pe răzătoare; 2 morcovi medii, dați pe răzătoare; 4 felii de ananas; un vârf de cuțit de sare; un vârf de cuțit de piper negru fin măcinat.

Pentru această salată, nu ai nevoie ca ananasul să fie foarte dulce, așa că ia feliile și pune-le sub jet de apă. Taie-le în bucăți mici și spală-le din nou. Într-un alt vas, dă pe răzătoare rădăcina de țelină și morcovii. În plus, poți adăuga jumătate de măr, atâta vreme cât nu e foarte suculent (salata, în forma finală, ar trebui să fie destul de uscată).

Adaugă sarea și piperul și amestecă legumele încet, după care pune-le în frigider pentru o jumătate de oră. După acest timp, scoate bolul, scurge bine bucățile de ananas, adaugă-le la amestec și servește imediat.


Rețete care te-ar putea interesa

File de somon cu salată de porumb picantă

File de somon cu salată de porumb picantă

O rețeă delicioasă, pentru o masă în familie sau chiar o masă festivă!

4 persoane 15-30 min Simplu
Colac cu brânză și spanac

Colac cu brânză și spanac

O rețetă pe cât de frumoasă, pe atât de gustoasă. Îți propun să o încerci pentru masa de Crăciun.

0 persoane sub 15 min Simplu
Somon marinat cu miere și citrice cu fasole verde păstăi și cartofi dulci

Somon marinat cu miere și citrice cu fasole verde păstăi și cartofi dulci

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

2 persoane 30-45 min Simplu
Gratin de pește cu legume

Gratin de pește cu legume

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Salate pe bază de combinații noi de legume și fructe

Ușoare și naturale, simple sau complexe, salatele pe care le poți crea pentru serile din această vară sau pentru micul dejun îți pot reconfigura dieta pentru următoarele luni. Îți sugerăm două combinații nemaiîntâlnite (o combinație dulce și o salată) pentru a te ajuta să începi. 

1. Salată dulce cu rabarbură și pere albe caramelizate (4 porții)

4 tulpini de rabarbură; 4 pere albe medii; 3 linguri de zahăr brun; 1 lingură de ulei organic; un vârf de cuțit de sare; un vârf de cuțit de nucșoară măcinată; un vârf de cuțit de anason stelat măcinat. 

Cojește rabarbura, taie-o în cuburi de un inch și fierbe-o timp de 5 minute. Între timp, cojește perele albe, taie-le în bucăți medii și caramelizează-le folosind zahărul și uleiul. Adaugă tot într-un bol, amestecă ușor, presară condimentele peste și lasă la frigider timp de o oră. 

2. Țelină, morcovi și felii de ananas (4 porții)

1/2 rădăcină de țelină, dată pe răzătoare; 2 morcovi medii, dați pe răzătoare; 4 felii de ananas; un vârf de cuțit de sare; un vârf de cuțit de piper negru fin măcinat.

Pentru această salată, nu ai nevoie ca ananasul să fie foarte dulce, așa că ia feliile și pune-le sub jet de apă. Taie-le în bucăți mici și spală-le din nou. Într-un alt vas, dă pe răzătoare rădăcina de țelină și morcovii. În plus, poți adăuga jumătate de măr, atâta vreme cât nu e foarte suculent (salata, în forma finală, ar trebui să fie destul de uscată).

Adaugă sarea și piperul și amestecă legumele încet, după care pune-le în frigider pentru o jumătate de oră. După acest timp, scoate bolul, scurge bine bucățile de ananas, adaugă-le la amestec și servește imediat.