Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Carbohidrați și vitamine: salate cu cereale integrale și legume

Salate cu carbohidrați și vitamine pentru micul dejun

Salatele cu cereale integrale sunt probabil cele mai bune dacă vrei să consumi salate fără carne. Convertind amidonul (ce se găsește în asemenea grăunțe) în glucoză, corpul tău va gestiona mai bine astfel de salate, luându-și necesarul de energie de care are nevoie, în special dimineața. De fapt, combinația de carbohidrați și vitamine este concepută specific pentru a te ajuta dimineața, astfel că aceste salate ar trebui consumate la micul dejun.

Sugestii și trucuri pentru salate cu legume și cereale integrale

Nu exagera; aceasta este o lege fundamentală și se referă la faptul că salatele complexe, fără vreun element care să guverneze peste celelalte, sunt mai bine tolerate de corpul tău. Astfel de salate oferă multe suplimente sub formă de vitamine și carbohidrați; de aceea, ele sunt consistente și pline de energie în același timp. Multi-cerealele sunt de preferat, dar poți adăuga și grăunțe mai rare, cum ar fi quinoa, kamut sau emmer pentru un efect nou. Oricum ar fi, nu rămâne la o singură varietate și încearcă să variezi cât mai mult cu putință. Folosește cât mai puține condimente cu putință; alege în schimb ierburi proaspete dacă vrei să simți avantajele salatelor naturale. Atât legumele cât și grăunțele de cereale integrale sunt suficient de gustoase încât să redea o identitate puternică în salate și, de aceea, este bine ca de această dată să preferi mâncărurile crude, remarcând astfel beneficiile impecabile ale unei asemenea abordări.


Rețete care te-ar putea interesa

Piept de pui în stil mexican
Piept de pui în stil mexican

O rețetă delicioasă!

6 persoane 30-45 min Mediu
Lipie cu porumb și dressing de smântână
Lipie cu porumb și dressing de smântână

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 30-45 min Simplu
Clătite calde cu porumb chilli
Clătite calde cu porumb chilli

O rețetă frumoasă, ușor de preparat

4 persoane sub 15 min Simplu
Fasole verde cu mărar și usturoi
Fasole verde cu mărar și usturoi

O garnitură perfectă pentru o friptură sau pește, ușor de făcut și delicioasă

2 persoane 15-30 min Simplu
Carbohidrați și vitamine: salate cu cereale integrale și legume

Salate cu carbohidrați și vitamine pentru micul dejun

Salatele cu cereale integrale sunt probabil cele mai bune dacă vrei să consumi salate fără carne. Convertind amidonul (ce se găsește în asemenea grăunțe) în glucoză, corpul tău va gestiona mai bine astfel de salate, luându-și necesarul de energie de care are nevoie, în special dimineața. De fapt, combinația de carbohidrați și vitamine este concepută specific pentru a te ajuta dimineața, astfel că aceste salate ar trebui consumate la micul dejun.

Sugestii și trucuri pentru salate cu legume și cereale integrale

Nu exagera; aceasta este o lege fundamentală și se referă la faptul că salatele complexe, fără vreun element care să guverneze peste celelalte, sunt mai bine tolerate de corpul tău. Astfel de salate oferă multe suplimente sub formă de vitamine și carbohidrați; de aceea, ele sunt consistente și pline de energie în același timp. Multi-cerealele sunt de preferat, dar poți adăuga și grăunțe mai rare, cum ar fi quinoa, kamut sau emmer pentru un efect nou. Oricum ar fi, nu rămâne la o singură varietate și încearcă să variezi cât mai mult cu putință. Folosește cât mai puține condimente cu putință; alege în schimb ierburi proaspete dacă vrei să simți avantajele salatelor naturale. Atât legumele cât și grăunțele de cereale integrale sunt suficient de gustoase încât să redea o identitate puternică în salate și, de aceea, este bine ca de această dată să preferi mâncărurile crude, remarcând astfel beneficiile impecabile ale unei asemenea abordări.

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.