Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Rețete sănătoase pentru legume și fructe

Folosește legume și fructe pentru a mânca sănătos și gustos

În principiu, nu există nici o diferență în ceea ce privește gustul între anumite rețete sănătoase cu legume și fructe, pe de o parte, și alternativa cu carne, pe de altă parte. Oricât de elegantă și distinsă este o masă cu carne, aceasta nu va oferi cantitățile necesare de vitamine; pe de altă parte, dacă folosești fructe și legume într-un mod inteligent, poți beneficia de amândouă: mâncăruri la modă într-o formulă complet nouă, ce vor deține elementele naturale de care avem nevoie pentru a duce o viață sănătoasă.

Soluțiile acestei pentru legume și fructe

Deconstruiește ideea că mesele cu legume și fructe nu sunt la fel de consistente ca cele cu carne. Dacă folosești ulei de măsline, vei adăuga cantitatea necesară de grăsimi, urmând în același timp o rețetă sănătoasă. De fapt, poți folosi oțet (recomandăm oțetul balsamic, fie de la Reggio Emilia, fie de la Modena) pentru a contracara efectele imediate ale uleiului de măsline în mâncăruri.

În plus, poți adăuga fructe de mare, fie gătite pe aburi, fie pe grătar, pentru a obține o masă consistentă; acestea conțin suficiente substanțe nutritive când sunt combinate cu legume crude și promit, cu siguranță, amestecuri exotice perfecte în salatele dumneavoastră cu legume și fructe. Astfel de salate pot fi consumate și seara, întrucât vor fi bine tolerate de stomac.


Rețete care te-ar putea interesa

Aperitiv cu spanac și pește
Aperitiv cu spanac și pește

O experiență culinară.

8 persoane peste 45 min Simplu
Paella cu mix de legume, carne și midii
Paella cu mix de legume, carne și midii

O rețetă culinară în stil spaniol, cu arome intense

2 persoane 30-45 min Mediu
Linte cu legume gratinate la cuptor
Linte cu legume gratinate la cuptor

Rețetă delicioasă și sățioasă care constituie un fel principal vegetarian sănătos.

12 persoane 15-30 min Simplu
Tocană indiană cu cartofi și mazăre (Aloo matar)
Tocană indiană cu cartofi și mazăre (Aloo matar)

O rețetă pregătită de Jamila!

4 persoane 15-30 min Mediu
Rețete sănătoase pentru legume și fructe

Folosește legume și fructe pentru a mânca sănătos și gustos

În principiu, nu există nici o diferență în ceea ce privește gustul între anumite rețete sănătoase cu legume și fructe, pe de o parte, și alternativa cu carne, pe de altă parte. Oricât de elegantă și distinsă este o masă cu carne, aceasta nu va oferi cantitățile necesare de vitamine; pe de altă parte, dacă folosești fructe și legume într-un mod inteligent, poți beneficia de amândouă: mâncăruri la modă într-o formulă complet nouă, ce vor deține elementele naturale de care avem nevoie pentru a duce o viață sănătoasă.

Soluțiile acestei pentru legume și fructe

Deconstruiește ideea că mesele cu legume și fructe nu sunt la fel de consistente ca cele cu carne. Dacă folosești ulei de măsline, vei adăuga cantitatea necesară de grăsimi, urmând în același timp o rețetă sănătoasă. De fapt, poți folosi oțet (recomandăm oțetul balsamic, fie de la Reggio Emilia, fie de la Modena) pentru a contracara efectele imediate ale uleiului de măsline în mâncăruri.

În plus, poți adăuga fructe de mare, fie gătite pe aburi, fie pe grătar, pentru a obține o masă consistentă; acestea conțin suficiente substanțe nutritive când sunt combinate cu legume crude și promit, cu siguranță, amestecuri exotice perfecte în salatele dumneavoastră cu legume și fructe. Astfel de salate pot fi consumate și seara, întrucât vor fi bine tolerate de stomac.

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.