Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Rețete sănătoase pentru legume și fructe

Folosește legume și fructe pentru a mânca sănătos și gustos

În principiu, nu există nici o diferență în ceea ce privește gustul între anumite rețete sănătoase cu legume și fructe, pe de o parte, și alternativa cu carne, pe de altă parte. Oricât de elegantă și distinsă este o masă cu carne, aceasta nu va oferi cantitățile necesare de vitamine; pe de altă parte, dacă folosești fructe și legume într-un mod inteligent, poți beneficia de amândouă: mâncăruri la modă într-o formulă complet nouă, ce vor deține elementele naturale de care avem nevoie pentru a duce o viață sănătoasă.

Soluțiile acestei pentru legume și fructe

Deconstruiește ideea că mesele cu legume și fructe nu sunt la fel de consistente ca cele cu carne. Dacă folosești ulei de măsline, vei adăuga cantitatea necesară de grăsimi, urmând în același timp o rețetă sănătoasă. De fapt, poți folosi oțet (recomandăm oțetul balsamic, fie de la Reggio Emilia, fie de la Modena) pentru a contracara efectele imediate ale uleiului de măsline în mâncăruri.

În plus, poți adăuga fructe de mare, fie gătite pe aburi, fie pe grătar, pentru a obține o masă consistentă; acestea conțin suficiente substanțe nutritive când sunt combinate cu legume crude și promit, cu siguranță, amestecuri exotice perfecte în salatele dumneavoastră cu legume și fructe. Astfel de salate pot fi consumate și seara, întrucât vor fi bine tolerate de stomac.


Rețete care te-ar putea interesa

Ciorbă de pui cu găluște de legume

Ciorbă de pui cu găluște de legume

Un preparat simplu și delicios pentru întreaga familie.

2 persoane peste 45 min Simplu
Salată de ciuperci cu castraveți și fasole albă în sos tomat

Salată de ciuperci cu castraveți și fasole albă în sos tomat

O salată gustoasă și sățioasă!

10 persoane peste 45 min Mediu
Creveți cu legume

Creveți cu legume

Ai poftă de niște delicatese japoneze în seara asta?

3 persoane peste 45 min Complex
Tiramisu - desert italian cu mascarpone

Tiramisu - desert italian cu mascarpone

Un desert ideal pentru masa de prânz. Se servește de obicei foarte rece, alături de o cafea espresso.

4 persoane peste 45 min Simplu
Rețete sănătoase pentru legume și fructe

Folosește legume și fructe pentru a mânca sănătos și gustos

În principiu, nu există nici o diferență în ceea ce privește gustul între anumite rețete sănătoase cu legume și fructe, pe de o parte, și alternativa cu carne, pe de altă parte. Oricât de elegantă și distinsă este o masă cu carne, aceasta nu va oferi cantitățile necesare de vitamine; pe de altă parte, dacă folosești fructe și legume într-un mod inteligent, poți beneficia de amândouă: mâncăruri la modă într-o formulă complet nouă, ce vor deține elementele naturale de care avem nevoie pentru a duce o viață sănătoasă.

Soluțiile acestei pentru legume și fructe

Deconstruiește ideea că mesele cu legume și fructe nu sunt la fel de consistente ca cele cu carne. Dacă folosești ulei de măsline, vei adăuga cantitatea necesară de grăsimi, urmând în același timp o rețetă sănătoasă. De fapt, poți folosi oțet (recomandăm oțetul balsamic, fie de la Reggio Emilia, fie de la Modena) pentru a contracara efectele imediate ale uleiului de măsline în mâncăruri.

În plus, poți adăuga fructe de mare, fie gătite pe aburi, fie pe grătar, pentru a obține o masă consistentă; acestea conțin suficiente substanțe nutritive când sunt combinate cu legume crude și promit, cu siguranță, amestecuri exotice perfecte în salatele dumneavoastră cu legume și fructe. Astfel de salate pot fi consumate și seara, întrucât vor fi bine tolerate de stomac.