Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Inspirație pentru rețete sănătoase

Acum ai la dispoziție retete sanatoase speciale de legume și fructe cu ulei de măsline pentru a crea mâncăruri perfecte și în iarna care vine.

Rețete sănătoase cu legume și fructe pentru a mânca sănătos și gustos

În principiu, nu există nici o diferență în ceea ce privește gustul între anumite retete sanatoase cu legume și fructe, pe de o parte, și alternativa cu carne, pe de altă parte. Indiferent cât de elegantă și distinsă este o masă cu carne, aceasta nu poate oferi cantitățile necesare de vitamine; pe de altă parte, dacă folosești fructe și legume într-un mod inteligent, poți beneficia de amândouă: mâncăruri la modă într-o formulă complet nouă, cu retete sanatoase, ce vor deține elementele naturale de care avem nevoie pentru a duce o viață sănătoasă.

Soluțiile în ceea ce privește legumele și fructele

Deconstruiește ideea că mesele cu legume și fructe nu sunt la fel de consistente ca cele cu carne. Dacă folosești ulei de măsline, vei adăuga cantitatea necesară de grăsimi, urmând în același timp principiile unei retete sanatoase. De fapt, poți folosi oțet (recomandăm oțetul balsamic, fie de la Reggio Emilia, fie de la Modena) pentru a contracara efectele imediate ale uleiului de măsline în mâncăruri. În plus, poți adăuga fructe de mare, fie gătite pe aburi, fie pe grătar, pentru a obține o masă consistentă; acestea conțin suficiente substanțe nutritive când sunt combinate cu legume crude și promit, cu siguranță, amestecuri exotice perfecte în salatele dumneavoastră cu legume și fructe. Astfel de salate pot fi consumate și seara, întrucât vor fi bine tolerate de stomac. Bonduelle pune la dispoziție o serie de retete sanatoase, bine explicate, tocmai pentru ca oricine să poate găti preparate culinare bine alese pentru familie și cei dragi. Cele mai multe astfel de retete se pot găsi aici, pe pagina Inspirație pentru retete sanatoase.

Obține un aport de vitamine la alimentația ta zilnică, descoperă și tu selecția noastră de rețete de post rapide, ideale pentru preparatele de zi cu zi, indiferent dacă ții post sau nu.


Rețete care te-ar putea interesa

Vită cu garnitură de linte și fasole roșie
Vită cu garnitură de linte și fasole roșie

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

6 persoane 15-30 min Simplu
Ficat umplut cu broccoli
Ficat umplut cu broccoli

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Brioșă cu broccoli și chorizo
Brioșă cu broccoli și chorizo

Preparate delicioase pentru orice ocazie

2 persoane 30-45 min Complex
Chec cu ciuperci și spanac
Chec cu ciuperci și spanac

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 30-45 min Simplu
Inspirație pentru rețete sănătoase

Acum ai la dispoziție retete sanatoase speciale de legume și fructe cu ulei de măsline pentru a crea mâncăruri perfecte și în iarna care vine.

Rețete sănătoase cu legume și fructe pentru a mânca sănătos și gustos

În principiu, nu există nici o diferență în ceea ce privește gustul între anumite retete sanatoase cu legume și fructe, pe de o parte, și alternativa cu carne, pe de altă parte. Indiferent cât de elegantă și distinsă este o masă cu carne, aceasta nu poate oferi cantitățile necesare de vitamine; pe de altă parte, dacă folosești fructe și legume într-un mod inteligent, poți beneficia de amândouă: mâncăruri la modă într-o formulă complet nouă, cu retete sanatoase, ce vor deține elementele naturale de care avem nevoie pentru a duce o viață sănătoasă.

Soluțiile în ceea ce privește legumele și fructele

Deconstruiește ideea că mesele cu legume și fructe nu sunt la fel de consistente ca cele cu carne. Dacă folosești ulei de măsline, vei adăuga cantitatea necesară de grăsimi, urmând în același timp principiile unei retete sanatoase. De fapt, poți folosi oțet (recomandăm oțetul balsamic, fie de la Reggio Emilia, fie de la Modena) pentru a contracara efectele imediate ale uleiului de măsline în mâncăruri. În plus, poți adăuga fructe de mare, fie gătite pe aburi, fie pe grătar, pentru a obține o masă consistentă; acestea conțin suficiente substanțe nutritive când sunt combinate cu legume crude și promit, cu siguranță, amestecuri exotice perfecte în salatele dumneavoastră cu legume și fructe. Astfel de salate pot fi consumate și seara, întrucât vor fi bine tolerate de stomac. Bonduelle pune la dispoziție o serie de retete sanatoase, bine explicate, tocmai pentru ca oricine să poate găti preparate culinare bine alese pentru familie și cei dragi. Cele mai multe astfel de retete se pot găsi aici, pe pagina Inspirație pentru retete sanatoase.

Obține un aport de vitamine la alimentația ta zilnică, descoperă și tu selecția noastră de rețete de post rapide, ideale pentru preparatele de zi cu zi, indiferent dacă ții post sau nu.