Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Rețete pentru mâncăruri de Crăciun

 

Crăciunul acesta descoperă selecția noastră de rețete pentru Crăciun și pregateste un meniu delicios și sănătos celor dragi. Prepară rețete gustoase și redă mâncărurilor tale un aspect inedit! 

 

1. Brioșe cu ciuperci și cașcaval

 

Brioșele cu ciuperci reprezintă nu doar o alegere sănătoasă ci și un preparat inedit, datorită aspectului său final atractiv pentru cei mari dar mai ales pentru cei mici. Bogate în fibre și vitamine, ciupercile nu conțin grăsime, zahăr sau sare. Iată ingredientele necesare pentru brioșe cu ciuperci și cașcaval: 

  • Ciuperci întregi Bonduelle
  • Făina
  • Lapte bătut
  • Cașcaval
  • Unt 
  • Praf de copt  
  • Ceapă verde  
  • Pătrunjel 
  • Boia  
  • Ardei copt 
  • Ouă 
  • Sare 
  • Piper 

Găsește cantitatea necesară de ingrediente și pașii de preparare, în detaliu aici.

 

2. Tartă cu broccoli fără gluten

Tartele au fost întodeauna nelipsite pe mesele noastre de sărbători. Descoperă-le de data aceasta sub un format atractiv cu broccoli și brânză telemea. Aflat in top 10 cele mai bune alimente din lume, broccoli conține vitamina C, dar și vitamina K, o vitamină foarte importantă pentru îmbunătățirea circulației sanguine. Iată lista de ingrediente pentru tartă cu broccoli: 

  • Broccoli VAPEUR Bonduelle  
  • Lapte 
  • Cașcaval  
  • Iaurt grecesc  
  • Brânză telemea  
  • Mălai 
  • Ouă 
  • Ceapă verde  
  • Pătrunjel 
  • Usturoi 
  • Sare 
  • Piper 

Descoperă aici cum poți prepara rețeta rapid și simplu.

 

3. Quiche cu mazăre dulce

Ce poate fi mai gustos decât un preparat cu origini franțuzesti, la cuptor? Descoperă un quiche preparat cu mazăre dulce și spanac! Ingrediente necesare: 

Iată aici pașii pentru prepararea quiche-ului cu mazăre.

4. Somon cu alune

 

Considerat una dintre cele mai bune alegeri în materie de pește, somonul conține cantități impresionante de minerale, vitamine și acizi grași Omega 3. Bogat în proteine, somonul poate ajuta la reducerea riscului de a avea diverse complicații de sănătate. Iată ce ai nevoie pentru a prepara unul dintre cele mai gustoase preparate cu somon și alune: 

  • Somon file
  • Ouă 
  • Pesmet 
  • Patrunjel 
  • Cimbrișor 
  • Ardei 
  • Piper 
  • Busioc 
  • Alune 
  • Lămâie 

Iată aici care sunt pașii de preparare a rețetei.

5. Millefeuille din muschi de vită, ciuperci și chipsuri de parmezan

 

O sursă sigură de fier, carnea de vită este un aliment indicat persoanelor cu deficiențe de fier în organism, dar nu numai. Iată ingredientele necesare pentru crearea acestui preparatului: 

  • Ciuperci feliate Bonduelle
  • Muschi de vită 
  • Parmezan 
  • Unt 
  • Ulei de măsline
  • Usturoi 
  • Foi de dafin 
  • Frunze de salvie 
  • Sare 
  • Piper 

Află toate detaliile pentru prepararea rețetei chiar aici

Alege preparatele care te atrag și creează din masa de sărbători un prilej de a mânca sănătos si delicios în același timp. Descoperă toate rețetele Bonduelle aici


Rețete care te-ar putea interesa

Sos Tahina - sos de susan

Sos Tahina - sos de susan

Un sos delicios și sățios

4 persoane sub 15 min Simplu
Fasole boabe pe scăriță

Fasole boabe pe scăriță

Un preparat delicios pentru întreaga familie.

2 persoane 15-30 min Simplu
Mușchiuleț de porc a la Toscana

Mușchiuleț de porc a la Toscana

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

2 persoane 15-30 min Simplu
Orez cu ciuperci și șnițel de soia

Orez cu ciuperci și șnițel de soia

O rețetă simplă, dar savuroasă. Potrivită pentru perioadele de post.

4 persoane 15-30 min Simplu
Rețete pentru mâncăruri de Crăciun

 

Crăciunul acesta descoperă selecția noastră de rețete pentru Crăciun și pregateste un meniu delicios și sănătos celor dragi. Prepară rețete gustoase și redă mâncărurilor tale un aspect inedit! 

 

1. Brioșe cu ciuperci și cașcaval

 

Brioșele cu ciuperci reprezintă nu doar o alegere sănătoasă ci și un preparat inedit, datorită aspectului său final atractiv pentru cei mari dar mai ales pentru cei mici. Bogate în fibre și vitamine, ciupercile nu conțin grăsime, zahăr sau sare. Iată ingredientele necesare pentru brioșe cu ciuperci și cașcaval: 

  • Ciuperci întregi Bonduelle
  • Făina
  • Lapte bătut
  • Cașcaval
  • Unt 
  • Praf de copt  
  • Ceapă verde  
  • Pătrunjel 
  • Boia  
  • Ardei copt 
  • Ouă 
  • Sare 
  • Piper 

Găsește cantitatea necesară de ingrediente și pașii de preparare, în detaliu aici.

 

2. Tartă cu broccoli fără gluten

Tartele au fost întodeauna nelipsite pe mesele noastre de sărbători. Descoperă-le de data aceasta sub un format atractiv cu broccoli și brânză telemea. Aflat in top 10 cele mai bune alimente din lume, broccoli conține vitamina C, dar și vitamina K, o vitamină foarte importantă pentru îmbunătățirea circulației sanguine. Iată lista de ingrediente pentru tartă cu broccoli: 

  • Broccoli VAPEUR Bonduelle  
  • Lapte 
  • Cașcaval  
  • Iaurt grecesc  
  • Brânză telemea  
  • Mălai 
  • Ouă 
  • Ceapă verde  
  • Pătrunjel 
  • Usturoi 
  • Sare 
  • Piper 

Descoperă aici cum poți prepara rețeta rapid și simplu.

 

3. Quiche cu mazăre dulce

Ce poate fi mai gustos decât un preparat cu origini franțuzesti, la cuptor? Descoperă un quiche preparat cu mazăre dulce și spanac! Ingrediente necesare: 

Iată aici pașii pentru prepararea quiche-ului cu mazăre.

4. Somon cu alune

 

Considerat una dintre cele mai bune alegeri în materie de pește, somonul conține cantități impresionante de minerale, vitamine și acizi grași Omega 3. Bogat în proteine, somonul poate ajuta la reducerea riscului de a avea diverse complicații de sănătate. Iată ce ai nevoie pentru a prepara unul dintre cele mai gustoase preparate cu somon și alune: 

  • Somon file
  • Ouă 
  • Pesmet 
  • Patrunjel 
  • Cimbrișor 
  • Ardei 
  • Piper 
  • Busioc 
  • Alune 
  • Lămâie 

Iată aici care sunt pașii de preparare a rețetei.

5. Millefeuille din muschi de vită, ciuperci și chipsuri de parmezan

 

O sursă sigură de fier, carnea de vită este un aliment indicat persoanelor cu deficiențe de fier în organism, dar nu numai. Iată ingredientele necesare pentru crearea acestui preparatului: 

  • Ciuperci feliate Bonduelle
  • Muschi de vită 
  • Parmezan 
  • Unt 
  • Ulei de măsline
  • Usturoi 
  • Foi de dafin 
  • Frunze de salvie 
  • Sare 
  • Piper 

Află toate detaliile pentru prepararea rețetei chiar aici

Alege preparatele care te atrag și creează din masa de sărbători un prilej de a mânca sănătos si delicios în același timp. Descoperă toate rețetele Bonduelle aici