Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Regim de slăbire cu puţine grăsimi

Mesele degresate pot fi delicioase. Un profit suplimentar al schimbării obiceiurilor alimentare va fi silueta mult visată şi ameliorarea generală a stării de sănătate. Citiţi pentru a afla cele mai importante indicaţii.

  • Renunţaţi la fast-food. Nu uitaţi că asemenea mese pot să contribuie la îngrăşare.
  • Renunţaţi la mâncărurile fripte iar dacă vi se întâmplă din când în când să le consumaţi, schimbaţi uleiul tradiţional cu cel de măsline.
  • Paneul şi făina folosită la tăvălirea cărnii pot fi înlocuite cu ierburi aromate care nu au calorii şi care dau mâncărurilor un gust unic.
  • Fiţi atenţi la conţinutul caloric al produselor pe care le cumpăraţi.
  • Limitaţi la minim consumul de unt. De obicei nu ne punem întrebarea câtă grăsime ingerăm în mod inutil mâncând unt.
  • Folosiţi versiunile degresate ale unora din aperitive. În locul popularelor chipsuri pe bază de cartofi, alegeţi-le pe cele din fructe.
  • În loc să frigeţi alimentele pe ulei, care este foarte caloric, coaceţi-le în folie. Mâncarea este la fel de gustoasă dar consumul de grăsimi scade la jumătate.

Rețete care te-ar putea interesa

Ficat de pui cu mazăre Bonduelle
Ficat de pui cu mazăre Bonduelle

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Broccoli cu carne de vită și tăieței
Broccoli cu carne de vită și tăieței

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

3 persoane 30-45 min Simplu
Empanadas - găluște cu carne
Empanadas - găluște cu carne

Empanadas - pateuri mari argentiniene cu carne de vacă prăjite în untură.

8 persoane peste 45 min Mediu
Bastonașe de curcan cu baby carots glazurați cu suc de portocale
Bastonașe de curcan cu baby carots glazurați cu suc de portocale

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

2 persoane sub 15 min Simplu
Regim de slăbire cu puţine grăsimi

Mesele degresate pot fi delicioase. Un profit suplimentar al schimbării obiceiurilor alimentare va fi silueta mult visată şi ameliorarea generală a stării de sănătate. Citiţi pentru a afla cele mai importante indicaţii.

  • Renunţaţi la fast-food. Nu uitaţi că asemenea mese pot să contribuie la îngrăşare.
  • Renunţaţi la mâncărurile fripte iar dacă vi se întâmplă din când în când să le consumaţi, schimbaţi uleiul tradiţional cu cel de măsline.
  • Paneul şi făina folosită la tăvălirea cărnii pot fi înlocuite cu ierburi aromate care nu au calorii şi care dau mâncărurilor un gust unic.
  • Fiţi atenţi la conţinutul caloric al produselor pe care le cumpăraţi.
  • Limitaţi la minim consumul de unt. De obicei nu ne punem întrebarea câtă grăsime ingerăm în mod inutil mâncând unt.
  • Folosiţi versiunile degresate ale unora din aperitive. În locul popularelor chipsuri pe bază de cartofi, alegeţi-le pe cele din fructe.
  • În loc să frigeţi alimentele pe ulei, care este foarte caloric, coaceţi-le în folie. Mâncarea este la fel de gustoasă dar consumul de grăsimi scade la jumătate.
Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.