Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Regim de slăbire cu puţine grăsimi

Mesele degresate pot fi delicioase. Un profit suplimentar al schimbării obiceiurilor alimentare va fi silueta mult visată şi ameliorarea generală a stării de sănătate. Citiţi pentru a afla cele mai importante indicaţii.

  • Renunţaţi la fast-food. Nu uitaţi că asemenea mese pot să contribuie la îngrăşare.
  • Renunţaţi la mâncărurile fripte iar dacă vi se întâmplă din când în când să le consumaţi, schimbaţi uleiul tradiţional cu cel de măsline.
  • Paneul şi făina folosită la tăvălirea cărnii pot fi înlocuite cu ierburi aromate care nu au calorii şi care dau mâncărurilor un gust unic.
  • Fiţi atenţi la conţinutul caloric al produselor pe care le cumpăraţi.
  • Limitaţi la minim consumul de unt. De obicei nu ne punem întrebarea câtă grăsime ingerăm în mod inutil mâncând unt.
  • Folosiţi versiunile degresate ale unora din aperitive. În locul popularelor chipsuri pe bază de cartofi, alegeţi-le pe cele din fructe.
  • În loc să frigeţi alimentele pe ulei, care este foarte caloric, coaceţi-le în folie. Mâncarea este la fel de gustoasă dar consumul de grăsimi scade la jumătate.

Rețete care te-ar putea interesa

Mușchiuleț de porc cu muștar și salată caldă de fasole brună
Mușchiuleț de porc cu muștar și salată caldă de fasole brună

O rețetă servită de Laura Laurențiu.

0 persoane sub 15 min Simplu
Quinoa cu fasole roșie
Quinoa cu fasole roșie

O rețetă vegetariană foarte hrănitoare.

2 persoane 15-30 min Simplu
Salată mexicană cu orez
Salată mexicană cu orez

O rețetă pregătită de Jamila!

8 persoane 15-30 min Simplu
Specialitatea pizzerului
Specialitatea pizzerului

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

6 persoane 15-30 min Simplu
Regim de slăbire cu puţine grăsimi

Mesele degresate pot fi delicioase. Un profit suplimentar al schimbării obiceiurilor alimentare va fi silueta mult visată şi ameliorarea generală a stării de sănătate. Citiţi pentru a afla cele mai importante indicaţii.

  • Renunţaţi la fast-food. Nu uitaţi că asemenea mese pot să contribuie la îngrăşare.
  • Renunţaţi la mâncărurile fripte iar dacă vi se întâmplă din când în când să le consumaţi, schimbaţi uleiul tradiţional cu cel de măsline.
  • Paneul şi făina folosită la tăvălirea cărnii pot fi înlocuite cu ierburi aromate care nu au calorii şi care dau mâncărurilor un gust unic.
  • Fiţi atenţi la conţinutul caloric al produselor pe care le cumpăraţi.
  • Limitaţi la minim consumul de unt. De obicei nu ne punem întrebarea câtă grăsime ingerăm în mod inutil mâncând unt.
  • Folosiţi versiunile degresate ale unora din aperitive. În locul popularelor chipsuri pe bază de cartofi, alegeţi-le pe cele din fructe.
  • În loc să frigeţi alimentele pe ulei, care este foarte caloric, coaceţi-le în folie. Mâncarea este la fel de gustoasă dar consumul de grăsimi scade la jumătate.
Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.