Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Porumbul - legume fără gluten

Aurul indian, cum mai este denumit porumbul, este în principal bogat în vitaminele B, precum și în vitaminele A, D, E, K, și acid folic. De asemenea, conține minerale precum fosfor, potasiu, calciu, magneziu și seleniu și urme de cobalt, iod și brom, care sunt, toate, valoroase pentru organismul uman.

Porumbul - un antioxidant puternic

Seleniul și vitamina E scad riscul îmbolnăvirii de cancer. Seleniul este parte a enzimelor ce apără membranele celulare și pe cele ale celulelor roșii din sange de efectele devastatoare ale radicalilor liberi. Aceasta previne apariția și dezvoltarea formațiunilor canceroase în țesuturi și organe. În plus, seleniul joacă un rol important în întărirea sistemului imunitar. Când sunt respectate dozele optime din acest element, în corp va crește în mod constant nivelul producției de celule sanguine albe. Mai mult decât atât, un alt ingredient valoros din porumb este luteina - un colorant galben din grupa carotenoidelor - care protejează macula ochiului de degenerare și are, de asemenea, proprietăți antioxidante.

Porumb pentru o inimă sănătoasă

Potasiul conținut de porumb îmbunătățește starea inimii. Cercetările au arătat că persoanele ale caror mese conțin o cantitate mare din acest element au tensiune arterială mai mică și bătăi ale inimii regulate. Mai mult decât atât, consumul de porumb susține reducerea nivelului de colesterol. Fibrele solubile, aflate în boabele de porumb se combină cu colesterolul, făcând mai ușoară eliminarea acestei grăsimi dăunătoare din organism.

Sursă de sănătate, fără gluten

Nu mulți oameni știu că porumbul este sigur pentru persoanele care folosesc o dietă fără gluten. Produse cum ar fi făina, grișul, fulgii și uleiul pot fi înlocuite cu produse pe bază de porumb.


Rețete care te-ar putea interesa

Piept de pui la grătar cu garnitură de legume
Piept de pui la grătar cu garnitură de legume

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane sub 15 min Simplu
Limbă de porc cu linte
Limbă de porc cu linte

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

3 persoane 30-45 min Simplu
Rulouri din vinete cu mazăre
Rulouri din vinete cu mazăre

Un preparat minunat, ușor de pregătit. Gustul inconfundabil al vinetei se completează de minune cu acela al mazărei dulce

2 persoane 30-45 min Simplu
Curcan cu legume, bere și portocale la cuptor
Curcan cu legume, bere și portocale la cuptor

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

6 persoane sub 15 min Simplu
Porumbul - legume fără gluten

Aurul indian, cum mai este denumit porumbul, este în principal bogat în vitaminele B, precum și în vitaminele A, D, E, K, și acid folic. De asemenea, conține minerale precum fosfor, potasiu, calciu, magneziu și seleniu și urme de cobalt, iod și brom, care sunt, toate, valoroase pentru organismul uman.

Porumbul - un antioxidant puternic

Seleniul și vitamina E scad riscul îmbolnăvirii de cancer. Seleniul este parte a enzimelor ce apără membranele celulare și pe cele ale celulelor roșii din sange de efectele devastatoare ale radicalilor liberi. Aceasta previne apariția și dezvoltarea formațiunilor canceroase în țesuturi și organe. În plus, seleniul joacă un rol important în întărirea sistemului imunitar. Când sunt respectate dozele optime din acest element, în corp va crește în mod constant nivelul producției de celule sanguine albe. Mai mult decât atât, un alt ingredient valoros din porumb este luteina - un colorant galben din grupa carotenoidelor - care protejează macula ochiului de degenerare și are, de asemenea, proprietăți antioxidante.

Porumb pentru o inimă sănătoasă

Potasiul conținut de porumb îmbunătățește starea inimii. Cercetările au arătat că persoanele ale caror mese conțin o cantitate mare din acest element au tensiune arterială mai mică și bătăi ale inimii regulate. Mai mult decât atât, consumul de porumb susține reducerea nivelului de colesterol. Fibrele solubile, aflate în boabele de porumb se combină cu colesterolul, făcând mai ușoară eliminarea acestei grăsimi dăunătoare din organism.

Sursă de sănătate, fără gluten

Nu mulți oameni știu că porumbul este sigur pentru persoanele care folosesc o dietă fără gluten. Produse cum ar fi făina, grișul, fulgii și uleiul pot fi înlocuite cu produse pe bază de porumb.