Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Albumine în păstăi

Din punct de vedere nutritiv plantele cu păstăi (leguminoasele) sunt apreciate în primul rând din cauza conţinutului lor ridicat de albumin.

Sunt de asemenea surse preţioase de vitamine din grupa B, precum şi de macro şi microelemente, între care merită amintite potasiul, magneziul, fosforul, fierul, cuprul, manganul, molibdenul, zincul şi sulful. Sunt de asemenea bogate în celuloză nutritivă, atât solubilă cât şi insolubilă.

Leguminoasele conţin de asemenea fitinaţi care, aşa cum rezultă din cercetările întreprinse pe animale, pot proteja celulele împotriva modificărilor de natură cancerigenă.

Deosebit de multă albumină conţine soia (40 g în 100 g), cu menţiunea că este vorba de albumină cu foarte înaltă valoare nutritivă, cea mai înaltă dintre toate albuminele vegetale. Conţinutul de carbohidrați în seminţele uscate ale leguminoaselor oscilează între 40 şi 60 grame în 100 g, iar grăsimile, de la 5 g (la majoritatea leguminoaselor) la 20 g (seminţele de soia).


Rețete care te-ar putea interesa

Tort de morcov cu cremă de brânză

Tort de morcov cu cremă de brânză

Un gust și o textură fabuloasă.

10 persoane 30-45 min Simplu
Sufleu de broccoli

Sufleu de broccoli

O rețetă delicioasă pentru întreaga familie.

6 persoane sub 15 min Simplu
Pizza cu ciuperci, porumb, șuncă

Pizza cu ciuperci, porumb, șuncă

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

2 persoane 30-45 min Simplu
Broccoli cu paste

Broccoli cu paste

O rețetă gustoasă, foarte ușor de pregătit.

2 persoane 15-30 min Simplu
Albumine în păstăi

Din punct de vedere nutritiv plantele cu păstăi (leguminoasele) sunt apreciate în primul rând din cauza conţinutului lor ridicat de albumin.

Sunt de asemenea surse preţioase de vitamine din grupa B, precum şi de macro şi microelemente, între care merită amintite potasiul, magneziul, fosforul, fierul, cuprul, manganul, molibdenul, zincul şi sulful. Sunt de asemenea bogate în celuloză nutritivă, atât solubilă cât şi insolubilă.

Leguminoasele conţin de asemenea fitinaţi care, aşa cum rezultă din cercetările întreprinse pe animale, pot proteja celulele împotriva modificărilor de natură cancerigenă.

Deosebit de multă albumină conţine soia (40 g în 100 g), cu menţiunea că este vorba de albumină cu foarte înaltă valoare nutritivă, cea mai înaltă dintre toate albuminele vegetale. Conţinutul de carbohidrați în seminţele uscate ale leguminoaselor oscilează între 40 şi 60 grame în 100 g, iar grăsimile, de la 5 g (la majoritatea leguminoaselor) la 20 g (seminţele de soia).