Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Albumine în păstăi

Din punct de vedere nutritiv plantele cu păstăi (leguminoasele) sunt apreciate în primul rând din cauza conţinutului lor ridicat de albumin.

Sunt de asemenea surse preţioase de vitamine din grupa B, precum şi de macro şi microelemente, între care merită amintite potasiul, magneziul, fosforul, fierul, cuprul, manganul, molibdenul, zincul şi sulful. Sunt de asemenea bogate în celuloză nutritivă, atât solubilă cât şi insolubilă.

Leguminoasele conţin de asemenea fitinaţi care, aşa cum rezultă din cercetările întreprinse pe animale, pot proteja celulele împotriva modificărilor de natură cancerigenă.

Deosebit de multă albumină conţine soia (40 g în 100 g), cu menţiunea că este vorba de albumină cu foarte înaltă valoare nutritivă, cea mai înaltă dintre toate albuminele vegetale. Conţinutul de carbohidrați în seminţele uscate ale leguminoaselor oscilează între 40 şi 60 grame în 100 g, iar grăsimile, de la 5 g (la majoritatea leguminoaselor) la 20 g (seminţele de soia).


Rețete care te-ar putea interesa

Quiche cu spanac și brânză
Quiche cu spanac și brânză

O tartă trendy și consistentă în care predomină spanacul alături de legumele primăvăratice

4 persoane peste 45 min Complex
Mâncare de legume la cuptor
Mâncare de legume la cuptor

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

6 persoane 15-30 min Simplu
Mușchi de vită la cuptor - svickova
Mușchi de vită la cuptor - svickova

Descoperă acum o rețetă delicioasa cehească cu tradiție.

3 persoane peste 45 min Mediu
Chec aperitiv cu porumb
Chec aperitiv cu porumb

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Albumine în păstăi

Din punct de vedere nutritiv plantele cu păstăi (leguminoasele) sunt apreciate în primul rând din cauza conţinutului lor ridicat de albumin.

Sunt de asemenea surse preţioase de vitamine din grupa B, precum şi de macro şi microelemente, între care merită amintite potasiul, magneziul, fosforul, fierul, cuprul, manganul, molibdenul, zincul şi sulful. Sunt de asemenea bogate în celuloză nutritivă, atât solubilă cât şi insolubilă.

Leguminoasele conţin de asemenea fitinaţi care, aşa cum rezultă din cercetările întreprinse pe animale, pot proteja celulele împotriva modificărilor de natură cancerigenă.

Deosebit de multă albumină conţine soia (40 g în 100 g), cu menţiunea că este vorba de albumină cu foarte înaltă valoare nutritivă, cea mai înaltă dintre toate albuminele vegetale. Conţinutul de carbohidrați în seminţele uscate ale leguminoaselor oscilează între 40 şi 60 grame în 100 g, iar grăsimile, de la 5 g (la majoritatea leguminoaselor) la 20 g (seminţele de soia).

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.