Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Albumine în păstăi

Din punct de vedere nutritiv plantele cu păstăi (leguminoasele) sunt apreciate în primul rând din cauza conţinutului lor ridicat de albumin.

Sunt de asemenea surse preţioase de vitamine din grupa B, precum şi de macro şi microelemente, între care merită amintite potasiul, magneziul, fosforul, fierul, cuprul, manganul, molibdenul, zincul şi sulful. Sunt de asemenea bogate în celuloză nutritivă, atât solubilă cât şi insolubilă.

Leguminoasele conţin de asemenea fitinaţi care, aşa cum rezultă din cercetările întreprinse pe animale, pot proteja celulele împotriva modificărilor de natură cancerigenă.

Deosebit de multă albumină conţine soia (40 g în 100 g), cu menţiunea că este vorba de albumină cu foarte înaltă valoare nutritivă, cea mai înaltă dintre toate albuminele vegetale. Conţinutul de carbohidrați în seminţele uscate ale leguminoaselor oscilează între 40 şi 60 grame în 100 g, iar grăsimile, de la 5 g (la majoritatea leguminoaselor) la 20 g (seminţele de soia).


Rețete care te-ar putea interesa

Salată cu broccoli, porumb și portocale
Salată cu broccoli, porumb și portocale

Un preparat delicios pentru întreaga familie.

4 persoane peste 45 min Simplu
Chifle umplute cu ciuperci și legume
Chifle umplute cu ciuperci și legume

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

2 persoane 30-45 min Simplu
Orez cu legume și pui
Orez cu legume și pui

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Cartofi copți cu cremă de avocado și fasole roșie
Cartofi copți cu cremă de avocado și fasole roșie

Încântă-i pe oaspeți cu un preparat minunat, ușor de făcut și sănătos

2 persoane 30-45 min Simplu
Albumine în păstăi

Din punct de vedere nutritiv plantele cu păstăi (leguminoasele) sunt apreciate în primul rând din cauza conţinutului lor ridicat de albumin.

Sunt de asemenea surse preţioase de vitamine din grupa B, precum şi de macro şi microelemente, între care merită amintite potasiul, magneziul, fosforul, fierul, cuprul, manganul, molibdenul, zincul şi sulful. Sunt de asemenea bogate în celuloză nutritivă, atât solubilă cât şi insolubilă.

Leguminoasele conţin de asemenea fitinaţi care, aşa cum rezultă din cercetările întreprinse pe animale, pot proteja celulele împotriva modificărilor de natură cancerigenă.

Deosebit de multă albumină conţine soia (40 g în 100 g), cu menţiunea că este vorba de albumină cu foarte înaltă valoare nutritivă, cea mai înaltă dintre toate albuminele vegetale. Conţinutul de carbohidrați în seminţele uscate ale leguminoaselor oscilează între 40 şi 60 grame în 100 g, iar grăsimile, de la 5 g (la majoritatea leguminoaselor) la 20 g (seminţele de soia).

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.