Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Piramida alimentară asiatică

Câteva cuvinte la început

Piramida asiatică se bazează în primul rând pe bucătăria din Japonia şi China. Modul tradiţional de hrană al societăţii asiatice a stat la baza pregătirii ei. Bucătăria din această zonă este excepţională din mai multe motive. La primul nivel al piramidei se află, legumele şi fructele. Ele reprezintă componente inseparabile ale oricărui preparat din bucătăria asiatică. Datorită lor mâncarea este sănătoasă şi conţine multe componente nutritive. Caracteristic pentru bucătăria asiatică este evitarea consumului mare de carne şi de produse din lapte.

Ce ar trebui şi ce putem mânca?

Prietenii noştri ar trebui să devină mâncărurile bogate în vitamine şi celuloză. De aceea ar trebui să mâncăm multe fructe şi legume. În compoziţia regimului alimentar zilnic ar trebui să intre ceaiul verde, nucile şi pâinea. Este indicat să bem sake sau bere, fireşte în cantităţi moderate. În privinţa dulciurilor, ele sunt permise, nu mai des de o dată pe săptămână, la fel ca şi carnea de pasăre sau ouăle. Cele mai mari restricţii se referă la carne, pe o putem mânca, dar cel mult o dată pe săptămână.

Sănătos ca un asiatic

Cercetările efectuate de savanţii americani au confirmat supoziţiile că bucătăria asiatică este mult mai sănătoasă decât bucătăriile din lumea occidentală. Aplicarea regulilor din bucătăria asiatică diminuează în mare măsură riscul îmbolnăvirii de bolile civilizaţiei. Drept exemple putem da soia şi ceaiul verde, care în mare măsură scad gradul de risc al îmbolnăvirilor de cancer sau de diabet.

Mai multă mişcare

Treci la un regim de viaţă sănătos. Fă zilnic sport, ceea ce va influenţa pozitiv nu numai condiţia ta fizică, ci şi starea de sănătate. Se recomandă, de asemenea, vizite la saună, care permit curăţarea organismului de toxine.


Rețete care te-ar putea interesa

Sauerkraut - varză murată

Sauerkraut - varză murată

Cea mai cunoscută mâncare nemțească.

8 persoane peste 45 min Complex
Vită la cuptor cu ciuperci

Vită la cuptor cu ciuperci

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

6 persoane 15-30 min Simplu
Iepure la cuptor cu legume

Iepure la cuptor cu legume

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

6 persoane 30-45 min Simplu
Fasole boabe pe scăriță

Fasole boabe pe scăriță

Un preparat delicios pentru întreaga familie.

2 persoane 15-30 min Simplu
Piramida alimentară asiatică

Câteva cuvinte la început

Piramida asiatică se bazează în primul rând pe bucătăria din Japonia şi China. Modul tradiţional de hrană al societăţii asiatice a stat la baza pregătirii ei. Bucătăria din această zonă este excepţională din mai multe motive. La primul nivel al piramidei se află, legumele şi fructele. Ele reprezintă componente inseparabile ale oricărui preparat din bucătăria asiatică. Datorită lor mâncarea este sănătoasă şi conţine multe componente nutritive. Caracteristic pentru bucătăria asiatică este evitarea consumului mare de carne şi de produse din lapte.

Ce ar trebui şi ce putem mânca?

Prietenii noştri ar trebui să devină mâncărurile bogate în vitamine şi celuloză. De aceea ar trebui să mâncăm multe fructe şi legume. În compoziţia regimului alimentar zilnic ar trebui să intre ceaiul verde, nucile şi pâinea. Este indicat să bem sake sau bere, fireşte în cantităţi moderate. În privinţa dulciurilor, ele sunt permise, nu mai des de o dată pe săptămână, la fel ca şi carnea de pasăre sau ouăle. Cele mai mari restricţii se referă la carne, pe o putem mânca, dar cel mult o dată pe săptămână.

Sănătos ca un asiatic

Cercetările efectuate de savanţii americani au confirmat supoziţiile că bucătăria asiatică este mult mai sănătoasă decât bucătăriile din lumea occidentală. Aplicarea regulilor din bucătăria asiatică diminuează în mare măsură riscul îmbolnăvirii de bolile civilizaţiei. Drept exemple putem da soia şi ceaiul verde, care în mare măsură scad gradul de risc al îmbolnăvirilor de cancer sau de diabet.

Mai multă mişcare

Treci la un regim de viaţă sănătos. Fă zilnic sport, ceea ce va influenţa pozitiv nu numai condiţia ta fizică, ci şi starea de sănătate. Se recomandă, de asemenea, vizite la saună, care permit curăţarea organismului de toxine.