Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Piramida alimentară asiatică

Câteva cuvinte la început

Piramida asiatică se bazează în primul rând pe bucătăria din Japonia şi China. Modul tradiţional de hrană al societăţii asiatice a stat la baza pregătirii ei. Bucătăria din această zonă este excepţională din mai multe motive. La primul nivel al piramidei se află, legumele şi fructele. Ele reprezintă componente inseparabile ale oricărui preparat din bucătăria asiatică. Datorită lor mâncarea este sănătoasă şi conţine multe componente nutritive. Caracteristic pentru bucătăria asiatică este evitarea consumului mare de carne şi de produse din lapte.

Ce ar trebui şi ce putem mânca?

Prietenii noştri ar trebui să devină mâncărurile bogate în vitamine şi celuloză. De aceea ar trebui să mâncăm multe fructe şi legume. În compoziţia regimului alimentar zilnic ar trebui să intre ceaiul verde, nucile şi pâinea. Este indicat să bem sake sau bere, fireşte în cantităţi moderate. În privinţa dulciurilor, ele sunt permise, nu mai des de o dată pe săptămână, la fel ca şi carnea de pasăre sau ouăle. Cele mai mari restricţii se referă la carne, pe o putem mânca, dar cel mult o dată pe săptămână.

Sănătos ca un asiatic

Cercetările efectuate de savanţii americani au confirmat supoziţiile că bucătăria asiatică este mult mai sănătoasă decât bucătăriile din lumea occidentală. Aplicarea regulilor din bucătăria asiatică diminuează în mare măsură riscul îmbolnăvirii de bolile civilizaţiei. Drept exemple putem da soia şi ceaiul verde, care în mare măsură scad gradul de risc al îmbolnăvirilor de cancer sau de diabet.

Mai multă mişcare

Treci la un regim de viaţă sănătos. Fă zilnic sport, ceea ce va influenţa pozitiv nu numai condiţia ta fizică, ci şi starea de sănătate. Se recomandă, de asemenea, vizite la saună, care permit curăţarea organismului de toxine.


Rețete care te-ar putea interesa

Plăcintă cu spanac în formă de brăduț

Plăcintă cu spanac în formă de brăduț

O rețetă delicioasă ce va îmbogăți masa de Crăciun

2 persoane 30-45 min Mediu
Salată vietnameză cu carne de vită

Salată vietnameză cu carne de vită

Mâncare din bucătăria vietnameză.

4 persoane 30-45 min Simplu
Mâncare de fasole cu bacon și ierburi aromatice

Mâncare de fasole cu bacon și ierburi aromatice

O rețetă simplă și gustoasă de mâncare de fasole albă boabe cu felii subțiri de bacon și verdeață

4 persoane peste 45 min Simplu
Mini quiche cu mazăre și fasole galbenă

Mini quiche cu mazăre și fasole galbenă

O rețetă servită de Teo's Kitchen.

2 persoane 30-45 min Mediu
Piramida alimentară asiatică

Câteva cuvinte la început

Piramida asiatică se bazează în primul rând pe bucătăria din Japonia şi China. Modul tradiţional de hrană al societăţii asiatice a stat la baza pregătirii ei. Bucătăria din această zonă este excepţională din mai multe motive. La primul nivel al piramidei se află, legumele şi fructele. Ele reprezintă componente inseparabile ale oricărui preparat din bucătăria asiatică. Datorită lor mâncarea este sănătoasă şi conţine multe componente nutritive. Caracteristic pentru bucătăria asiatică este evitarea consumului mare de carne şi de produse din lapte.

Ce ar trebui şi ce putem mânca?

Prietenii noştri ar trebui să devină mâncărurile bogate în vitamine şi celuloză. De aceea ar trebui să mâncăm multe fructe şi legume. În compoziţia regimului alimentar zilnic ar trebui să intre ceaiul verde, nucile şi pâinea. Este indicat să bem sake sau bere, fireşte în cantităţi moderate. În privinţa dulciurilor, ele sunt permise, nu mai des de o dată pe săptămână, la fel ca şi carnea de pasăre sau ouăle. Cele mai mari restricţii se referă la carne, pe o putem mânca, dar cel mult o dată pe săptămână.

Sănătos ca un asiatic

Cercetările efectuate de savanţii americani au confirmat supoziţiile că bucătăria asiatică este mult mai sănătoasă decât bucătăriile din lumea occidentală. Aplicarea regulilor din bucătăria asiatică diminuează în mare măsură riscul îmbolnăvirii de bolile civilizaţiei. Drept exemple putem da soia şi ceaiul verde, care în mare măsură scad gradul de risc al îmbolnăvirilor de cancer sau de diabet.

Mai multă mişcare

Treci la un regim de viaţă sănătos. Fă zilnic sport, ceea ce va influenţa pozitiv nu numai condiţia ta fizică, ci şi starea de sănătate. Se recomandă, de asemenea, vizite la saună, care permit curăţarea organismului de toxine.