Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Obiceiuri culinare – introducere într-o alimentație sănătoasă

 

Legume și fructe de 5 ori pe zi

Legumele conțin în principal carbohidrați sănătoși, vitamine și minerale. Consumul de fructe oferă un complex necesar de vitamine. Chiar și pe timp de iarnă puteți alege dintr-o gamă variată. Dacă nu puteți cumpăra fructe și legume proaspete, există întotdeauna varianta fructelor congelate sau conservate.

Apa și activitatea fizică

Incercați să dezvoltați un obicei în a consuma în fiecare zi, cat mai multa apă potabilă - este un ingredient indispensabil al unui regim alimentar sănătos. O persoană matură ar trebui să bea intre 1,5 l și 2 l de lichide pe zi. Activitatea fizica ar trebui să facă parte din stilul de viață, în cazul în care vă pasă de sănătate. Ideal ar fi să alegeți o forma de activitate fizica, care să vă ofere și plăcere.

Cultura culinară

Când sunteți la o petrecere, este nepoliticos să nu consumați spanac, doar pentru ca nu vă place. Dar, mai presus de toate, nu este ințelept nici să lăsați spanacul pe farfurie, deoarece conține multe vitamine. Descoperirea unor noi gusturi poate deveni o activitate plăcuta, care vă poate îmbogății nu doar meniul, dar și corpul cu nutrienți de care duceți lipsa.

Planificarea cumpărăturilor

Dacă vă planificați din timp cumpărăturile, va fi mai ușor să controlați ceea ce consumați; în plus, vă oferă posibilitatea de a manca sănătos și diversificat. Când vă e pofta de gustări, alegeți iaurt, fructe, legume și nuci. În cazul dulciurilor, alegeți-le pe cele care nu au calorii goale.

Schimbați grăsimea animală pe cea vegetală

Grăsimea animală crește nivelul de colesterol din corp; prin urmare, atunci când cumpărați carne, fiți atenți să fie slabă. De asemenea, ar trebui să învățați să gătiți preparatele cu ulei măsline și să investiți intr-o tigaie bună, care să vă permită să prăjiți fără ulei. Sarea este vitală în corpul uman, însă doza zilnică pentru un adult nu ar trebui să depășească 5-6 g.
De asemenea, trebuie limitat și aportul de zahar. Toate acestea nu ar trebuie să fie dificile intr-un regim alimentar sănătos.


Rețete care te-ar putea interesa

Doner Kebab
Doner Kebab

Felul turcesc de carne de vită sau de oaie la grătar, servită în pâinea turcească.

4 persoane peste 45 min Simplu
Tagliata de vită cu legume mexicane
Tagliata de vită cu legume mexicane

O combinație delicioasă și rafinată de carne de vită și legume care îi va fermeca pe oaspeții dumneavoastră!

2 persoane 30-45 min Mediu
Cartofi cu ciuperci la cuptor
Cartofi cu ciuperci la cuptor

Rețetă de cartofi cu ciuperci la cuptor de la Bonduelle.

3 persoane 30-45 min Mediu
Tort de salata de boeuf
Tort de salata de boeuf

Rețeta este pentru 3 blaturi de tort de salata de boeuf.

6 persoane peste 45 min Mediu
Obiceiuri culinare – introducere într-o alimentație sănătoasă
 

Legume și fructe de 5 ori pe zi

Legumele conțin în principal carbohidrați sănătoși, vitamine și minerale. Consumul de fructe oferă un complex necesar de vitamine. Chiar și pe timp de iarnă puteți alege dintr-o gamă variată. Dacă nu puteți cumpăra fructe și legume proaspete, există întotdeauna varianta fructelor congelate sau conservate.

Apa și activitatea fizică

Incercați să dezvoltați un obicei în a consuma în fiecare zi, cat mai multa apă potabilă - este un ingredient indispensabil al unui regim alimentar sănătos. O persoană matură ar trebui să bea intre 1,5 l și 2 l de lichide pe zi. Activitatea fizica ar trebui să facă parte din stilul de viață, în cazul în care vă pasă de sănătate. Ideal ar fi să alegeți o forma de activitate fizica, care să vă ofere și plăcere.

Cultura culinară

Când sunteți la o petrecere, este nepoliticos să nu consumați spanac, doar pentru ca nu vă place. Dar, mai presus de toate, nu este ințelept nici să lăsați spanacul pe farfurie, deoarece conține multe vitamine. Descoperirea unor noi gusturi poate deveni o activitate plăcuta, care vă poate îmbogății nu doar meniul, dar și corpul cu nutrienți de care duceți lipsa.

Planificarea cumpărăturilor

Dacă vă planificați din timp cumpărăturile, va fi mai ușor să controlați ceea ce consumați; în plus, vă oferă posibilitatea de a manca sănătos și diversificat. Când vă e pofta de gustări, alegeți iaurt, fructe, legume și nuci. În cazul dulciurilor, alegeți-le pe cele care nu au calorii goale.

Schimbați grăsimea animală pe cea vegetală

Grăsimea animală crește nivelul de colesterol din corp; prin urmare, atunci când cumpărați carne, fiți atenți să fie slabă. De asemenea, ar trebui să învățați să gătiți preparatele cu ulei măsline și să investiți intr-o tigaie bună, care să vă permită să prăjiți fără ulei. Sarea este vitală în corpul uman, însă doza zilnică pentru un adult nu ar trebui să depășească 5-6 g.
De asemenea, trebuie limitat și aportul de zahar. Toate acestea nu ar trebuie să fie dificile intr-un regim alimentar sănătos.

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.