Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Obiceiuri culinare – introducere într-o alimentație sănătoasă

 

Legume și fructe de 5 ori pe zi

Legumele conțin în principal carbohidrați sănătoși, vitamine și minerale. Consumul de fructe oferă un complex necesar de vitamine. Chiar și pe timp de iarnă puteți alege dintr-o gamă variată. Dacă nu puteți cumpăra fructe și legume proaspete, există întotdeauna varianta fructelor congelate sau conservate.

Apa și activitatea fizică

Incercați să dezvoltați un obicei în a consuma în fiecare zi, cat mai multa apă potabilă - este un ingredient indispensabil al unui regim alimentar sănătos. O persoană matură ar trebui să bea intre 1,5 l și 2 l de lichide pe zi. Activitatea fizica ar trebui să facă parte din stilul de viață, în cazul în care vă pasă de sănătate. Ideal ar fi să alegeți o forma de activitate fizica, care să vă ofere și plăcere.

Cultura culinară

Când sunteți la o petrecere, este nepoliticos să nu consumați spanac, doar pentru ca nu vă place. Dar, mai presus de toate, nu este ințelept nici să lăsați spanacul pe farfurie, deoarece conține multe vitamine. Descoperirea unor noi gusturi poate deveni o activitate plăcuta, care vă poate îmbogății nu doar meniul, dar și corpul cu nutrienți de care duceți lipsa.

Planificarea cumpărăturilor

Dacă vă planificați din timp cumpărăturile, va fi mai ușor să controlați ceea ce consumați; în plus, vă oferă posibilitatea de a manca sănătos și diversificat. Când vă e pofta de gustări, alegeți iaurt, fructe, legume și nuci. În cazul dulciurilor, alegeți-le pe cele care nu au calorii goale.

Schimbați grăsimea animală pe cea vegetală

Grăsimea animală crește nivelul de colesterol din corp; prin urmare, atunci când cumpărați carne, fiți atenți să fie slabă. De asemenea, ar trebui să învățați să gătiți preparatele cu ulei măsline și să investiți intr-o tigaie bună, care să vă permită să prăjiți fără ulei. Sarea este vitală în corpul uman, însă doza zilnică pentru un adult nu ar trebui să depășească 5-6 g.
De asemenea, trebuie limitat și aportul de zahar. Toate acestea nu ar trebuie să fie dificile intr-un regim alimentar sănătos.


Rețete care te-ar putea interesa

Linte cu legume gratinate la cuptor
Linte cu legume gratinate la cuptor

Rețetă delicioasă și sățioasă care constituie un fel principal vegetarian sănătos.

12 persoane 15-30 min Simplu
Frigărui de ciuperci cu busuioc
Frigărui de ciuperci cu busuioc

Răsfață-ți simțurile cu o rețetă gustoasă cu ciuperci Bonduelle.

3 persoane 30-45 min Mediu
Ciorbă de văcuță
Ciorbă de văcuță

Un preparat delicios pentru întreaga familie.

8 persoane 15-30 min Simplu
Omletă cu porumb la cuptor
Omletă cu porumb la cuptor

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

2 persoane sub 15 min Simplu
Obiceiuri culinare – introducere într-o alimentație sănătoasă
 

Legume și fructe de 5 ori pe zi

Legumele conțin în principal carbohidrați sănătoși, vitamine și minerale. Consumul de fructe oferă un complex necesar de vitamine. Chiar și pe timp de iarnă puteți alege dintr-o gamă variată. Dacă nu puteți cumpăra fructe și legume proaspete, există întotdeauna varianta fructelor congelate sau conservate.

Apa și activitatea fizică

Incercați să dezvoltați un obicei în a consuma în fiecare zi, cat mai multa apă potabilă - este un ingredient indispensabil al unui regim alimentar sănătos. O persoană matură ar trebui să bea intre 1,5 l și 2 l de lichide pe zi. Activitatea fizica ar trebui să facă parte din stilul de viață, în cazul în care vă pasă de sănătate. Ideal ar fi să alegeți o forma de activitate fizica, care să vă ofere și plăcere.

Cultura culinară

Când sunteți la o petrecere, este nepoliticos să nu consumați spanac, doar pentru ca nu vă place. Dar, mai presus de toate, nu este ințelept nici să lăsați spanacul pe farfurie, deoarece conține multe vitamine. Descoperirea unor noi gusturi poate deveni o activitate plăcuta, care vă poate îmbogății nu doar meniul, dar și corpul cu nutrienți de care duceți lipsa.

Planificarea cumpărăturilor

Dacă vă planificați din timp cumpărăturile, va fi mai ușor să controlați ceea ce consumați; în plus, vă oferă posibilitatea de a manca sănătos și diversificat. Când vă e pofta de gustări, alegeți iaurt, fructe, legume și nuci. În cazul dulciurilor, alegeți-le pe cele care nu au calorii goale.

Schimbați grăsimea animală pe cea vegetală

Grăsimea animală crește nivelul de colesterol din corp; prin urmare, atunci când cumpărați carne, fiți atenți să fie slabă. De asemenea, ar trebui să învățați să gătiți preparatele cu ulei măsline și să investiți intr-o tigaie bună, care să vă permită să prăjiți fără ulei. Sarea este vitală în corpul uman, însă doza zilnică pentru un adult nu ar trebui să depășească 5-6 g.
De asemenea, trebuie limitat și aportul de zahar. Toate acestea nu ar trebuie să fie dificile intr-un regim alimentar sănătos.