Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Trei moduri de a mânca mai multe fructe si legume

1. Mai multe fresh-uri
 
Fresh-urile sunt un mod excelent de a-ți creste aportul zilnic de fructe și legume. O soluție rapidă: două kiwi, o banana, un pumn de struguri, niște căpșuni si 250 ml. de suc de mere îți va oferi un rapel de energie, iar dacă mai adaugi și niște praf de spirulină, cu atât mai bine.

2. Mai multe snacksuri din legume

Incearcă să ronțăi câteva fructe și legume in pauzele tale de gustare sau cafea. Morcovii, țelina și orice alte alimente crocante sunt o alegere mult mai bună decat un snack dulce. Un morcov conține de regulă în jur de 30 de calorii, țelina aproximativ 10 - ai putea mânca o jumătate de kilogram de legume și tot ai consuma mai puține calorii decât ar conține un baton de ciocolată. Dacă legumele ți se par prea plictisitoare, adaugă puțin hummus sau un iaurt slab. Eu personal mănânc legumele precum fructele - un castravete, o roșie, o bucată de țelină sau un morcov crud - sunt o alegere mult mai ințeleaptă decât o brioșă și te ajută să îți menții alimentația sănătoasă.

3. Mai multe legume în sosul pentru paste

Iau de obicei, un borcan de sos și apoi adaug fasole, mazăre, porumb, ciuperci, roșii feliate și orice altceva am la îndemână. Fie că le preferi în cubulețe mai mari sau le vrei tocate mărunt, câteva fructe și legume sunt o modalitate foarte bună de-a diversifica sosul pentru paste. Folosește-ți imaginația și găsește noi modalități de-a aplica aceste sfaturi culinare și de a mânca cât mai multe legume și fructe in fiecare zi.


Rețete care te-ar putea interesa

Ruladă de pui umplută cu morcovi și spanac

Ruladă de pui umplută cu morcovi și spanac

Un preparat simplu și delicios pentru întreaga familie.

4 persoane 30-45 min Simplu
Sufleu de broccoli

Sufleu de broccoli

O rețetă delicioasă pentru întreaga familie.

6 persoane sub 15 min Simplu
Plăcintă cu pui și ciuperci

Plăcintă cu pui și ciuperci

Rețetă delicioasă și sățioasă.

4 persoane peste 45 min Simplu
Salată de ton cu porumb

Salată de ton cu porumb

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

2 persoane 15-30 min Simplu
Trei moduri de a mânca mai multe fructe si legume
1. Mai multe fresh-uri
 
Fresh-urile sunt un mod excelent de a-ți creste aportul zilnic de fructe și legume. O soluție rapidă: două kiwi, o banana, un pumn de struguri, niște căpșuni si 250 ml. de suc de mere îți va oferi un rapel de energie, iar dacă mai adaugi și niște praf de spirulină, cu atât mai bine.

2. Mai multe snacksuri din legume

Incearcă să ronțăi câteva fructe și legume in pauzele tale de gustare sau cafea. Morcovii, țelina și orice alte alimente crocante sunt o alegere mult mai bună decat un snack dulce. Un morcov conține de regulă în jur de 30 de calorii, țelina aproximativ 10 - ai putea mânca o jumătate de kilogram de legume și tot ai consuma mai puține calorii decât ar conține un baton de ciocolată. Dacă legumele ți se par prea plictisitoare, adaugă puțin hummus sau un iaurt slab. Eu personal mănânc legumele precum fructele - un castravete, o roșie, o bucată de țelină sau un morcov crud - sunt o alegere mult mai ințeleaptă decât o brioșă și te ajută să îți menții alimentația sănătoasă.

3. Mai multe legume în sosul pentru paste

Iau de obicei, un borcan de sos și apoi adaug fasole, mazăre, porumb, ciuperci, roșii feliate și orice altceva am la îndemână. Fie că le preferi în cubulețe mai mari sau le vrei tocate mărunt, câteva fructe și legume sunt o modalitate foarte bună de-a diversifica sosul pentru paste. Folosește-ți imaginația și găsește noi modalități de-a aplica aceste sfaturi culinare și de a mânca cât mai multe legume și fructe in fiecare zi.