Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Trei moduri de a mânca mai multe fructe si legume

1. Mai multe fresh-uri
 
Fresh-urile sunt un mod excelent de a-ți creste aportul zilnic de fructe și legume. O soluție rapidă: două kiwi, o banana, un pumn de struguri, niște căpșuni si 250 ml. de suc de mere îți va oferi un rapel de energie, iar dacă mai adaugi și niște praf de spirulină, cu atât mai bine.

2. Mai multe snacksuri din legume

Incearcă să ronțăi câteva fructe și legume in pauzele tale de gustare sau cafea. Morcovii, țelina și orice alte alimente crocante sunt o alegere mult mai bună decat un snack dulce. Un morcov conține de regulă în jur de 30 de calorii, țelina aproximativ 10 - ai putea mânca o jumătate de kilogram de legume și tot ai consuma mai puține calorii decât ar conține un baton de ciocolată. Dacă legumele ți se par prea plictisitoare, adaugă puțin hummus sau un iaurt slab. Eu personal mănânc legumele precum fructele - un castravete, o roșie, o bucată de țelină sau un morcov crud - sunt o alegere mult mai ințeleaptă decât o brioșă și te ajută să îți menții alimentația sănătoasă.

3. Mai multe legume în sosul pentru paste

Iau de obicei, un borcan de sos și apoi adaug fasole, mazăre, porumb, ciuperci, roșii feliate și orice altceva am la îndemână. Fie că le preferi în cubulețe mai mari sau le vrei tocate mărunt, câteva fructe și legume sunt o modalitate foarte bună de-a diversifica sosul pentru paste. Folosește-ți imaginația și găsește noi modalități de-a aplica aceste sfaturi culinare și de a mânca cât mai multe legume și fructe in fiecare zi.


Rețete care te-ar putea interesa

Chec cu ciuperci și spanac
Chec cu ciuperci și spanac

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 30-45 min Simplu
Tolma - frunze de viță-de-vie umplute
Tolma - frunze de viță-de-vie umplute

Un gust bogat și o aromă extraordinară.

8 persoane peste 45 min Simplu
Șalău de Nil în crustă de cereale cu legume
Șalău de Nil în crustă de cereale cu legume

Rețete rafinate pentru momente speciale.

4 persoane sub 15 min Simplu
Tartă floarea-soarelui
Tartă floarea-soarelui

O tartă delicioasă cu spanac și brânză.

6 persoane peste 45 min Simplu
Trei moduri de a mânca mai multe fructe si legume
1. Mai multe fresh-uri
 
Fresh-urile sunt un mod excelent de a-ți creste aportul zilnic de fructe și legume. O soluție rapidă: două kiwi, o banana, un pumn de struguri, niște căpșuni si 250 ml. de suc de mere îți va oferi un rapel de energie, iar dacă mai adaugi și niște praf de spirulină, cu atât mai bine.

2. Mai multe snacksuri din legume

Incearcă să ronțăi câteva fructe și legume in pauzele tale de gustare sau cafea. Morcovii, țelina și orice alte alimente crocante sunt o alegere mult mai bună decat un snack dulce. Un morcov conține de regulă în jur de 30 de calorii, țelina aproximativ 10 - ai putea mânca o jumătate de kilogram de legume și tot ai consuma mai puține calorii decât ar conține un baton de ciocolată. Dacă legumele ți se par prea plictisitoare, adaugă puțin hummus sau un iaurt slab. Eu personal mănânc legumele precum fructele - un castravete, o roșie, o bucată de țelină sau un morcov crud - sunt o alegere mult mai ințeleaptă decât o brioșă și te ajută să îți menții alimentația sănătoasă.

3. Mai multe legume în sosul pentru paste

Iau de obicei, un borcan de sos și apoi adaug fasole, mazăre, porumb, ciuperci, roșii feliate și orice altceva am la îndemână. Fie că le preferi în cubulețe mai mari sau le vrei tocate mărunt, câteva fructe și legume sunt o modalitate foarte bună de-a diversifica sosul pentru paste. Folosește-ți imaginația și găsește noi modalități de-a aplica aceste sfaturi culinare și de a mânca cât mai multe legume și fructe in fiecare zi.

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.