Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Mâncăruri vegetariene ieftine – un ghid

A fi vegan sau vegetarian nu presupune neapărat un stil de viață lejer; bugetul tău pentru alimente poate fi puțin limitat, în vreme ce ai nevoie de proteine dacă vrei să fii sănătos și să gătești mâncăruri vegetariene delicioase.

Sunt nucile singura ta opțiune? Cu siguranță nu: poți înlocui aceste ingrediente prețioase cu semințe: de floarea soarelui, de dovleac, in alimentar sau susan.

Legumele, în special fasolea și lintea, pot fi foarte nutritive și sunt chiar ieftine și ușor de gătit ca mâncăruri vegane care imită carnea, cum ar fi în supe și pilafuri. Te poți baza pe orez prăjit cu legume, mix de legume cu cremă de nucă de cocos, burgeri vegetarieni sau supă minestrone.

Dar aromele? Poți obține o aromă de carne afumată cu mâncăruri de vinete asezonate cu cardamom negru sau cu supă de fasole. Pentru a îmbunătăți o masă, nu trebuie neapărat să cheltuiești o avere: există adaosuri creative și accesibile pentru mâncărurile tale vegetariene.

Sfaturi pentru vegetarieni

  1. Vânează reducerile din magazine și centrează-te pe legume congelate sau conservate, cum ar fi broccoli, mazărea, spanacul, germenii și porumbul. Există tot felul de legume conservate în magazine pe care le poți integra în siguranță în dieta ta.
  2. Gătește cât mai variat cu putință și cumpără legume regulat ca să te asiguri că creezi mâncăruri noi săptămânal.
  3. Folosește legumele care au proteinele prezente în carne, cum ar fi soia și fasolea păstăi.
  4. Când gătești o mâncare nouă, încearcă să prepari sosuri speciale unice integrând ingredientele din mâncare în sos. Aceasta va da unitate întregii mâncări și va aduce un plus de noutate rețetei.

Rețete care te-ar putea interesa

Tartă cu broccoli
Tartă cu broccoli

O rețetă Bonduelle pentru cele mai rafinate gusturi

8 persoane 30-45 min Simplu
Chec cu morcovi și dovleac
Chec cu morcovi și dovleac

Rețetă delicioasă și sățioasă.

10 persoane peste 45 min Simplu
Sufleu de broccoli
Sufleu de broccoli

O rețetă delicioasă pentru întreaga familie.

6 persoane sub 15 min Simplu
Orez cu fasole roșie în sos
Orez cu fasole roșie în sos

O mâncare rapidă cu orez basmati și fasole roșie în sos tomat, ușor picant!

3 persoane 30-45 min Simplu
Mâncăruri vegetariene ieftine – un ghid

A fi vegan sau vegetarian nu presupune neapărat un stil de viață lejer; bugetul tău pentru alimente poate fi puțin limitat, în vreme ce ai nevoie de proteine dacă vrei să fii sănătos și să gătești mâncăruri vegetariene delicioase.

Sunt nucile singura ta opțiune? Cu siguranță nu: poți înlocui aceste ingrediente prețioase cu semințe: de floarea soarelui, de dovleac, in alimentar sau susan.

Legumele, în special fasolea și lintea, pot fi foarte nutritive și sunt chiar ieftine și ușor de gătit ca mâncăruri vegane care imită carnea, cum ar fi în supe și pilafuri. Te poți baza pe orez prăjit cu legume, mix de legume cu cremă de nucă de cocos, burgeri vegetarieni sau supă minestrone.

Dar aromele? Poți obține o aromă de carne afumată cu mâncăruri de vinete asezonate cu cardamom negru sau cu supă de fasole. Pentru a îmbunătăți o masă, nu trebuie neapărat să cheltuiești o avere: există adaosuri creative și accesibile pentru mâncărurile tale vegetariene.

Sfaturi pentru vegetarieni

  1. Vânează reducerile din magazine și centrează-te pe legume congelate sau conservate, cum ar fi broccoli, mazărea, spanacul, germenii și porumbul. Există tot felul de legume conservate în magazine pe care le poți integra în siguranță în dieta ta.
  2. Gătește cât mai variat cu putință și cumpără legume regulat ca să te asiguri că creezi mâncăruri noi săptămânal.
  3. Folosește legumele care au proteinele prezente în carne, cum ar fi soia și fasolea păstăi.
  4. Când gătești o mâncare nouă, încearcă să prepari sosuri speciale unice integrând ingredientele din mâncare în sos. Aceasta va da unitate întregii mâncări și va aduce un plus de noutate rețetei.