Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Mâncăruri vegetariene ieftine – un ghid

A fi vegan sau vegetarian nu presupune neapărat un stil de viață lejer; bugetul tău pentru alimente poate fi puțin limitat, în vreme ce ai nevoie de proteine dacă vrei să fii sănătos și să gătești mâncăruri vegetariene delicioase.

Sunt nucile singura ta opțiune? Cu siguranță nu: poți înlocui aceste ingrediente prețioase cu semințe: de floarea soarelui, de dovleac, in alimentar sau susan.

Legumele, în special fasolea și lintea, pot fi foarte nutritive și sunt chiar ieftine și ușor de gătit ca mâncăruri vegane care imită carnea, cum ar fi în supe și pilafuri. Te poți baza pe orez prăjit cu legume, mix de legume cu cremă de nucă de cocos, burgeri vegetarieni sau supă minestrone.

Dar aromele? Poți obține o aromă de carne afumată cu mâncăruri de vinete asezonate cu cardamom negru sau cu supă de fasole. Pentru a îmbunătăți o masă, nu trebuie neapărat să cheltuiești o avere: există adaosuri creative și accesibile pentru mâncărurile tale vegetariene.

Sfaturi pentru vegetarieni

  1. Vânează reducerile din magazine și centrează-te pe legume congelate sau conservate, cum ar fi broccoli, mazărea, spanacul, germenii și porumbul. Există tot felul de legume conservate în magazine pe care le poți integra în siguranță în dieta ta.
  2. Gătește cât mai variat cu putință și cumpără legume regulat ca să te asiguri că creezi mâncăruri noi săptămânal.
  3. Folosește legumele care au proteinele prezente în carne, cum ar fi soia și fasolea păstăi.
  4. Când gătești o mâncare nouă, încearcă să prepari sosuri speciale unice integrând ingredientele din mâncare în sos. Aceasta va da unitate întregii mâncări și va aduce un plus de noutate rețetei.

Rețete care te-ar putea interesa

Tagliata de vită cu legume mexicane
Tagliata de vită cu legume mexicane

O combinație delicioasă și rafinată de carne de vită și legume care îi va fermeca pe oaspeții dumneavoastră!

2 persoane 30-45 min Mediu
Baghetă franțuzească cu usturoi
Baghetă franțuzească cu usturoi

Rețetă pentru baghetă franțuzească cu usturoi.

4 persoane 30-45 min Simplu
Supă cremă de legume gratinată cu brânză Le Comté
Supă cremă de legume gratinată cu brânză Le Comté

Știi cum arată un bol plin de sănătate?

5 persoane 15-30 min Simplu
Fasole verde cu sos de parmezan cremos
Fasole verde cu sos de parmezan cremos

O garnitură delicioasă sau o gustare sănătoasă, fasolea verde preparată în tigaie îmbrăcată în sos cremos de parmezan este o alegere inspirată

2 persoane 15-30 min Simplu
Mâncăruri vegetariene ieftine – un ghid

A fi vegan sau vegetarian nu presupune neapărat un stil de viață lejer; bugetul tău pentru alimente poate fi puțin limitat, în vreme ce ai nevoie de proteine dacă vrei să fii sănătos și să gătești mâncăruri vegetariene delicioase.

Sunt nucile singura ta opțiune? Cu siguranță nu: poți înlocui aceste ingrediente prețioase cu semințe: de floarea soarelui, de dovleac, in alimentar sau susan.

Legumele, în special fasolea și lintea, pot fi foarte nutritive și sunt chiar ieftine și ușor de gătit ca mâncăruri vegane care imită carnea, cum ar fi în supe și pilafuri. Te poți baza pe orez prăjit cu legume, mix de legume cu cremă de nucă de cocos, burgeri vegetarieni sau supă minestrone.

Dar aromele? Poți obține o aromă de carne afumată cu mâncăruri de vinete asezonate cu cardamom negru sau cu supă de fasole. Pentru a îmbunătăți o masă, nu trebuie neapărat să cheltuiești o avere: există adaosuri creative și accesibile pentru mâncărurile tale vegetariene.

Sfaturi pentru vegetarieni

  1. Vânează reducerile din magazine și centrează-te pe legume congelate sau conservate, cum ar fi broccoli, mazărea, spanacul, germenii și porumbul. Există tot felul de legume conservate în magazine pe care le poți integra în siguranță în dieta ta.
  2. Gătește cât mai variat cu putință și cumpără legume regulat ca să te asiguri că creezi mâncăruri noi săptămânal.
  3. Folosește legumele care au proteinele prezente în carne, cum ar fi soia și fasolea păstăi.
  4. Când gătești o mâncare nouă, încearcă să prepari sosuri speciale unice integrând ingredientele din mâncare în sos. Aceasta va da unitate întregii mâncări și va aduce un plus de noutate rețetei.