Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Cum să prepari mâncăruri bune cu ingrediente puține

1. Servește mesele acasă

Uită de restaurante și fast-food-uri. Prepară-ți singur supe, tocănițe și salate și pune-le în recipiente mai mici, astfel incât să ai mâncarea gătita pentru câteva zile. De asemenea, cumpărăturile în vrac te ajută să economisești timp și bani, față de cumpărăturile de ultima ora la magazinele mici.

2. Limitează-te la cinci ingrediente

Păstrează lucrurile simple urmând rețete cu nu mai mult de cinci ingrediente (in afară de ulei, sare și piper). În acest fel, poți crea mâncăruri rapid și simplu. Unele dintre rețetele mele rapide includ...

  • piept de pui, usturoi, paste, parmezan
  • ceapa, usturoi, vin, ierburi proaspete, carne de vită
  • lămâi, roșii, macaroane, brânză de vaci, fasole

3. Gătește mâncăruri stir-fry

Poți prepara mâncăruri stir-fry gustoase și hrănitoare în doar câteva minute. Gătind laolaltă câteva legume proaspete, mirodenii și sosuri ai o modalitate foarte bună de a te bucura de aceste arome minunate și sățioase. Poți folosi orice ai prin bucătărie: ceapă, roșii, fasole congelată, piept de pui, totul merge! Și cea mai bună parte - atunci când ai terminat, ai doar o singură oală de spălat! Orezul este foarte hrănitor, în special cel Basmati și brun si iese cu adevărat la iveală atunci când este servit cu măncăruri stir-fry și sosuri gustoase. Dacă gătești des orez, gandește-te să iți cumperi un aparat special pentru gătit orez – e simplu și eficient.


Rețete care te-ar putea interesa

Tocăniță de ciuperci Bonduelle cu mămăligă
Tocăniță de ciuperci Bonduelle cu mămăligă

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

3 persoane 15-30 min Simplu
Mâncare de mazăre cu ceapă
Mâncare de mazăre cu ceapă

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

8 persoane sub 15 min Simplu
Clătite de grâu cu mazăre verde și roșii uscate
Clătite de grâu cu mazăre verde și roșii uscate

O rețetă gustoasă și hrănitoare.

4 persoane peste 45 min Mediu
Năut picant cu fasole roșie
Năut picant cu fasole roșie

Un preparat vegetarian, de origine indiană.

4 persoane sub 15 min Simplu
Cum să prepari mâncăruri bune cu ingrediente puține
1. Servește mesele acasă

Uită de restaurante și fast-food-uri. Prepară-ți singur supe, tocănițe și salate și pune-le în recipiente mai mici, astfel incât să ai mâncarea gătita pentru câteva zile. De asemenea, cumpărăturile în vrac te ajută să economisești timp și bani, față de cumpărăturile de ultima ora la magazinele mici.

2. Limitează-te la cinci ingrediente

Păstrează lucrurile simple urmând rețete cu nu mai mult de cinci ingrediente (in afară de ulei, sare și piper). În acest fel, poți crea mâncăruri rapid și simplu. Unele dintre rețetele mele rapide includ...

  • piept de pui, usturoi, paste, parmezan
  • ceapa, usturoi, vin, ierburi proaspete, carne de vită
  • lămâi, roșii, macaroane, brânză de vaci, fasole

3. Gătește mâncăruri stir-fry

Poți prepara mâncăruri stir-fry gustoase și hrănitoare în doar câteva minute. Gătind laolaltă câteva legume proaspete, mirodenii și sosuri ai o modalitate foarte bună de a te bucura de aceste arome minunate și sățioase. Poți folosi orice ai prin bucătărie: ceapă, roșii, fasole congelată, piept de pui, totul merge! Și cea mai bună parte - atunci când ai terminat, ai doar o singură oală de spălat! Orezul este foarte hrănitor, în special cel Basmati și brun si iese cu adevărat la iveală atunci când este servit cu măncăruri stir-fry și sosuri gustoase. Dacă gătești des orez, gandește-te să iți cumperi un aparat special pentru gătit orez – e simplu și eficient.