Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Top 3 legume sănătoase care te pot menține tânăr

 

Cum să te menţii tânăr

Nu trebuie să vă temeți de bătrânețe dacă vă îngrijiți corespunzător – însă toți vrem să arătăm tineri și să rămânem sănătoși cât mai mult posibil, nu-i așa? Vestea bună este că putem folosi bogățiile comestibile ale naturii pentru acest scop! Dacă doriți să rămâneți tineri – în ce privește aparența și sănătatea – există două componente vitale care vă vor ajuta să reușiți: consumarea mâncărurilor potrivite și urmarea unui program regulat de exerciții fizice. Al doilea este evident; dar ce mâncăruri posedă efectul anti-îmbătrânire potrivit și sunt ele bune la ceva?
„Legumele” și „da” sunt răspunsurile definitive la ambele întrebări. Legumele sănătoase au un efect benefic asupra proprietăților de regenerare ale corpului, fiind bogate în antioxidanți – compuși ce le ajută să reziste la radiațiile ultraviolete. Acești antioxidanți vă pot ajuta să rămâneți supli și energici dacă consumați legumele corecte.

Haideți să cercetăm trei dintre cele mai bune legume pe care le puteți adăuga la dieta dumneavoastră și care încetinesc procesul de îmbătrânire.

  • Spanacul - Această legumă se poate lăuda cu cantitatea mare de vitamina C; ea ajută pielea la producerea și menținerea colagenului, care este direct responsabil pentru elasticitatea pielii. Spanacul este foarte bogat în antioxidanți. Pentru a maximiza beneficiile asupra sănătății, trebuie să consumați spanacul crud după ce l-ați spălat bine în prealabil, sau să îl pregătiți pe aburi.
  • Morcovii – faimoși pentru beneficiile asupra vederii, morcovii sunt de asemenea plini de vitamine și microelemente, care ajută la sănătatea unghiilor și a părului. În plus, sucul de morcovi este una dintre cele mai sănătoase băuturi.
  • Broccoli – cunoscută pentru agenții săi anticancerigeni, vitamina C, sulf și folositori aminoacizi, această legumă este extraordinară pentru a elibera corpul de diverse toxine și pentru a-i stimula proprietățile regeneratoare. La fel ca spanacul, acesta poate fi consumat crud. Dacă nu vă plăcea broccoli când erați copil, ar fi bine să înceapă să vă placă acum!
Consumând trei dintre aceste legume sănătoase în mod regulat, cuplate cu un regim de exerciții fizice bine gândit, veți rămâne tineri și vă veți simți extraordinar. Oferiți-vă plăcerea de a spune ridurilor și firelor albe „nu acum”, în timp ce sorbiți din deliciosul suc de morcov!

Rețete care te-ar putea interesa

Falafel cu garnitură de sfeclă roșie

Falafel cu garnitură de sfeclă roșie

Un deliciu din Orientul Mijlociu pe farfuria ta

2 persoane 30-45 min Mediu
Pulpă de rață confiată cu legume de primăvară

Pulpă de rață confiată cu legume de primăvară

O rețetă delicioasă și sățioasă!

2 persoane peste 45 min Complex
Salata Waldorf's-Astoria

Salata Waldorf's-Astoria

Pentru o seară relaxată în familie.

4 persoane 30-45 min Simplu
Mușchi de vită pe pat de spanac cremos

Mușchi de vită pe pat de spanac cremos

O rețetă gustoasă, cu mult fier și vitamine!

1 persoane 30-45 min Mediu
Top 3 legume sănătoase care te pot menține tânăr
 

Cum să te menţii tânăr

Nu trebuie să vă temeți de bătrânețe dacă vă îngrijiți corespunzător – însă toți vrem să arătăm tineri și să rămânem sănătoși cât mai mult posibil, nu-i așa? Vestea bună este că putem folosi bogățiile comestibile ale naturii pentru acest scop! Dacă doriți să rămâneți tineri – în ce privește aparența și sănătatea – există două componente vitale care vă vor ajuta să reușiți: consumarea mâncărurilor potrivite și urmarea unui program regulat de exerciții fizice. Al doilea este evident; dar ce mâncăruri posedă efectul anti-îmbătrânire potrivit și sunt ele bune la ceva?
„Legumele” și „da” sunt răspunsurile definitive la ambele întrebări. Legumele sănătoase au un efect benefic asupra proprietăților de regenerare ale corpului, fiind bogate în antioxidanți – compuși ce le ajută să reziste la radiațiile ultraviolete. Acești antioxidanți vă pot ajuta să rămâneți supli și energici dacă consumați legumele corecte.

Haideți să cercetăm trei dintre cele mai bune legume pe care le puteți adăuga la dieta dumneavoastră și care încetinesc procesul de îmbătrânire.

  • Spanacul - Această legumă se poate lăuda cu cantitatea mare de vitamina C; ea ajută pielea la producerea și menținerea colagenului, care este direct responsabil pentru elasticitatea pielii. Spanacul este foarte bogat în antioxidanți. Pentru a maximiza beneficiile asupra sănătății, trebuie să consumați spanacul crud după ce l-ați spălat bine în prealabil, sau să îl pregătiți pe aburi.
  • Morcovii – faimoși pentru beneficiile asupra vederii, morcovii sunt de asemenea plini de vitamine și microelemente, care ajută la sănătatea unghiilor și a părului. În plus, sucul de morcovi este una dintre cele mai sănătoase băuturi.
  • Broccoli – cunoscută pentru agenții săi anticancerigeni, vitamina C, sulf și folositori aminoacizi, această legumă este extraordinară pentru a elibera corpul de diverse toxine și pentru a-i stimula proprietățile regeneratoare. La fel ca spanacul, acesta poate fi consumat crud. Dacă nu vă plăcea broccoli când erați copil, ar fi bine să înceapă să vă placă acum!
Consumând trei dintre aceste legume sănătoase în mod regulat, cuplate cu un regim de exerciții fizice bine gândit, veți rămâne tineri și vă veți simți extraordinar. Oferiți-vă plăcerea de a spune ridurilor și firelor albe „nu acum”, în timp ce sorbiți din deliciosul suc de morcov!