Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Jogging, alergarea

 
 
Jogging, Nu este altceva decât alergare la intensitate mică, un sport foarte popular, care nu necesită nici locuri speciale, nici echipamente, nici serii complicate de exerciţii. Putem fi propriul instructor şi să decidem individual unde alergăm, cât timp şi la ce oră din zi.

Începem să alergăm!

Trebuie să acordăm atenţie încălţărilor în care vrem să alergăm, pentru că cele mai expuse la contuzii sunt picioarele şi genunchii. Trebuie să fie încălţări pentru alergare, special proiectate în acest scop. Îmbrăcămintea trebuie să fie confortabilă, poate fi un trening sau pantaloni mulaţi, cel mai important fiind să nu jeneze mişcările, simţindu-ne astfel în ele comfortabil.

Alergarea de dimineaţă

  • Cel mai bun moment pentru alergare este dimineaţa, asta pentru că atunci organismul apelează la rezervele de energie şi astfel ardem ţesutul de grăsime.
  • Cel mai bun loc pentru a alerga este pădurea, însă dacă în apropiere nu există putem să mergem în cel mai apropiat parc sau lângă un lac.
  • Este necesar să începem cu încălzirea, pentru a pregăti articulaţiile şi muşchii pentru efort, şi să încheiem cu întinderea, pentru ca muşchii să capete forma specifică.
  • Trebuie să alergăm astfel încât să putem respira liniştit şi să discutăm, iar procesul în sine nu trebuie să ne obosească, ci să ne ofere satisfacţie.

Aceste reguli sunt simplu de reţinut, deci nu trebuie să mai aşteptăm, dacă vremea ne permite, putem chiar azi să începem şi pe proprie piele să experimentăm plusurile jogging-ului.


Rețete care te-ar putea interesa

Ouă pe pat de legume
Ouă pe pat de legume

O rețetă delicioasă pentru întreaga familie.

2 persoane sub 15 min Simplu
Sushi Maki cu orez, alge nori și caviar
Sushi Maki cu orez, alge nori și caviar

O mâncare din bucătăria japoneză care a cucerit lumea.

3 persoane 30-45 min Complex
Orez cu ciuperci, curry și pește la grătar
Orez cu ciuperci, curry și pește la grătar

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Muffins cu ciuperci
Muffins cu ciuperci

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

5 persoane 15-30 min Simplu
Jogging, alergarea
 
 
Jogging, Nu este altceva decât alergare la intensitate mică, un sport foarte popular, care nu necesită nici locuri speciale, nici echipamente, nici serii complicate de exerciţii. Putem fi propriul instructor şi să decidem individual unde alergăm, cât timp şi la ce oră din zi.

Începem să alergăm!

Trebuie să acordăm atenţie încălţărilor în care vrem să alergăm, pentru că cele mai expuse la contuzii sunt picioarele şi genunchii. Trebuie să fie încălţări pentru alergare, special proiectate în acest scop. Îmbrăcămintea trebuie să fie confortabilă, poate fi un trening sau pantaloni mulaţi, cel mai important fiind să nu jeneze mişcările, simţindu-ne astfel în ele comfortabil.

Alergarea de dimineaţă

  • Cel mai bun moment pentru alergare este dimineaţa, asta pentru că atunci organismul apelează la rezervele de energie şi astfel ardem ţesutul de grăsime.
  • Cel mai bun loc pentru a alerga este pădurea, însă dacă în apropiere nu există putem să mergem în cel mai apropiat parc sau lângă un lac.
  • Este necesar să începem cu încălzirea, pentru a pregăti articulaţiile şi muşchii pentru efort, şi să încheiem cu întinderea, pentru ca muşchii să capete forma specifică.
  • Trebuie să alergăm astfel încât să putem respira liniştit şi să discutăm, iar procesul în sine nu trebuie să ne obosească, ci să ne ofere satisfacţie.

Aceste reguli sunt simplu de reţinut, deci nu trebuie să mai aşteptăm, dacă vremea ne permite, putem chiar azi să începem şi pe proprie piele să experimentăm plusurile jogging-ului.