Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Mere, morcovi, iaurt sunt gustări sănătoase

Marea majoritate dintre noi admitem că gustăm ceva între mese. Alegeți gustările naturale în locul snacsks-urilor și batoanelor de ciocolata. În acest mod vă veți alimenta corpul cu cei mai importanți nutrienți. Iată mai jos ce conțin aceste gustări naturale.

Morcovii

Alegeți morcovii dacă doriți să va îmbunătățiți culoarea pielii. Consumul regulat de morcovi vă va da un aspect de piele sănătoasa. Morcovii ajută stomacul, elimină constipația. Iarna puteți consuma morcovi la conserva sau congelați.

Mere

Sunt recomandate persoanelor care țin diete, au un conținut bogat de fibre și dau o senzație de sațietate ajutând digestia. Dar nu trebuie consumate în cantitati exagerate, dat fiind că conțin multe calorii. Ele sunt o bună sursă de calciu, siliciu sunt excelente pentru păr și unghii. Este important să le consumați cu coaja deoarece acolo sunt stocați cei mai mulți nutrienți.

Stafide

Datorită gustului lor stafidele satisfac necesarul de dulciuri al organismului. Întăresc oasele și previn osteoporoza datorită conținutului bogat în calciu. Reduc colesterolul și ajută digestia eliminând constipația. Totuși nu exagerați cu consumul lor deoarece au un conținut caloric ridicat

Semințe de floarea - soarelui

Semințele de floarea-soarelui sunt o sursă valoroasă de proteine și grăsimi ceea ce ajută la buna funcționare a inimii. Sunt recomandate oamenilor stresați deoarece conțin magneziu ce ajută sistemul nervos și creste concentrarea. Zincul și vitamina E , prezente în aceste semințe, ajută la sănătatea pielii.

Iaurtul

În locul iaurturilor de fructe alegeți pe cele naturale deoarece au mai puține calorii. Verificați dacă au bacterii pro-biotice deoarece ajută la creșterea imunității. Evitați iaurturile cu o listă lungă de componente. Ar trebui să conțină doar lapte și câteva bacterii.

Cereale expandate de orez

Sunt disponibile în tot felul de arome dulci, sărate, dar e bine să le evitați pe cele cu ciocolată. Cerealele pe baza de orez sunt bogate în fibre, dau rapid senzația de sațietate și curață corpul de toxine. Orezul din care sunt făcute conține magneziu ce ajută la buna funcționare a sistemului nervos. El poate înlocui pâinea.


Rețete care te-ar putea interesa

Salată de cartofi cu mazăre și porumb

Salată de cartofi cu mazăre și porumb

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane peste 45 min Simplu
Dhal - supă hindi

Dhal - supă hindi

Supă-piure din diferite feluri de leguminoase cu adaos de curry și garam masala.

2 persoane 30-45 min Simplu
Tocaniță de ciuperci cu smântână și mămăligă

Tocaniță de ciuperci cu smântână și mămăligă

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

2 persoane 30-45 min Simplu
Salată de varză cu brânză și ciuperci

Salată de varză cu brânză și ciuperci

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

2 persoane sub 15 min Simplu
Mere, morcovi, iaurt sunt gustări sănătoase

Marea majoritate dintre noi admitem că gustăm ceva între mese. Alegeți gustările naturale în locul snacsks-urilor și batoanelor de ciocolata. În acest mod vă veți alimenta corpul cu cei mai importanți nutrienți. Iată mai jos ce conțin aceste gustări naturale.

Morcovii

Alegeți morcovii dacă doriți să va îmbunătățiți culoarea pielii. Consumul regulat de morcovi vă va da un aspect de piele sănătoasa. Morcovii ajută stomacul, elimină constipația. Iarna puteți consuma morcovi la conserva sau congelați.

Mere

Sunt recomandate persoanelor care țin diete, au un conținut bogat de fibre și dau o senzație de sațietate ajutând digestia. Dar nu trebuie consumate în cantitati exagerate, dat fiind că conțin multe calorii. Ele sunt o bună sursă de calciu, siliciu sunt excelente pentru păr și unghii. Este important să le consumați cu coaja deoarece acolo sunt stocați cei mai mulți nutrienți.

Stafide

Datorită gustului lor stafidele satisfac necesarul de dulciuri al organismului. Întăresc oasele și previn osteoporoza datorită conținutului bogat în calciu. Reduc colesterolul și ajută digestia eliminând constipația. Totuși nu exagerați cu consumul lor deoarece au un conținut caloric ridicat

Semințe de floarea - soarelui

Semințele de floarea-soarelui sunt o sursă valoroasă de proteine și grăsimi ceea ce ajută la buna funcționare a inimii. Sunt recomandate oamenilor stresați deoarece conțin magneziu ce ajută sistemul nervos și creste concentrarea. Zincul și vitamina E , prezente în aceste semințe, ajută la sănătatea pielii.

Iaurtul

În locul iaurturilor de fructe alegeți pe cele naturale deoarece au mai puține calorii. Verificați dacă au bacterii pro-biotice deoarece ajută la creșterea imunității. Evitați iaurturile cu o listă lungă de componente. Ar trebui să conțină doar lapte și câteva bacterii.

Cereale expandate de orez

Sunt disponibile în tot felul de arome dulci, sărate, dar e bine să le evitați pe cele cu ciocolată. Cerealele pe baza de orez sunt bogate în fibre, dau rapid senzația de sațietate și curață corpul de toxine. Orezul din care sunt făcute conține magneziu ce ajută la buna funcționare a sistemului nervos. El poate înlocui pâinea.