Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Gustări și dulciuri: un ghid sănătos pentru mame

Gustările comune și dulciurile sunt cele care astăzi îi fac pe copii să evite legumele. O dietă inteligentă bazată pe intuiție și, în același timp, pe un număr de sugestii de bază ar trebui să evite această realitate și să reinstituie echilibrul natural al alimentației copilului tău.

Până la un punct, sfaturile de mai jos sunt contextuale; însă ar trebui să le poți folosi oricare ar fi programul tău și oricare ar fi preferințele celui mic:

  • Bețe vegetale: folosește morcovi proaspeți, morcovi dulci, bețe de țelină și ardei gras galben și verde pentru această rețetă. Taie-le sub formă de bețe lungi și prezintă-le ca atare.
  • Coace cartofi dulci. Spre deosebire de dovleac, care tinde să se degradeze rapid după ce a fost scos din cuptor, cartofii dulci rămân virtual în aceeași stare timp de câteva ore. Din cauza aceasta, sunt o gustare dulce ideală pentru copilul tău în timpul pauzei de prânz.
  • Mazărea verde tânără este dulce. Prepar-o sub forma unei salate reci, cu frunze de dafin și mărar.
  • Mazărea verde este de asemenea o alegere interesantă atunci când este consumată cu fructe, cum ar fi kiwi și struguri pe jumătate înghețați.
  • Conopida fiartă poate părea anostă ca atare, dar, dacă adaugi morcovi și praz, lucrurile se vor întoarce în favoarea ta.
  • Humus de avocado și fasole: această rețetă este ideală dacă vrei o gustare nutritivă, plină de grăsimi vegetale gustoase și sănătoase. 

Pentru a reduce aportul de zahăr și mai mult, trebuie să îl distribui egal de la o masă la alta. În acest fel, copiii nu vor simți nevoia de ceva dulce și tu vei putea să integrezi cât de multe legume vrei în dieta lor.


Rețete care te-ar putea interesa

Paste cremoase cu mazăre și sparanghel
Paste cremoase cu mazăre și sparanghel

Dacă ai poftă de niște paste delicioase, fără carne, doar cu legume, această rețetă este perfectă! Este simplu de gătit și vei mai vrea o porție!

2 persoane 15-30 min Simplu
Salată cu pui, porumb și fasole roșie
Salată cu pui, porumb și fasole roșie

O salată delicioasă de vară

2 persoane 30-45 min Simplu
Limbă de porc cu linte
Limbă de porc cu linte

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

3 persoane 30-45 min Simplu
Plăcintă cu ciuperci, spanac și ouă de prepeliță
Plăcintă cu ciuperci, spanac și ouă de prepeliță

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 30-45 min Simplu
Gustări și dulciuri: un ghid sănătos pentru mame

Gustările comune și dulciurile sunt cele care astăzi îi fac pe copii să evite legumele. O dietă inteligentă bazată pe intuiție și, în același timp, pe un număr de sugestii de bază ar trebui să evite această realitate și să reinstituie echilibrul natural al alimentației copilului tău.

Până la un punct, sfaturile de mai jos sunt contextuale; însă ar trebui să le poți folosi oricare ar fi programul tău și oricare ar fi preferințele celui mic:

  • Bețe vegetale: folosește morcovi proaspeți, morcovi dulci, bețe de țelină și ardei gras galben și verde pentru această rețetă. Taie-le sub formă de bețe lungi și prezintă-le ca atare.
  • Coace cartofi dulci. Spre deosebire de dovleac, care tinde să se degradeze rapid după ce a fost scos din cuptor, cartofii dulci rămân virtual în aceeași stare timp de câteva ore. Din cauza aceasta, sunt o gustare dulce ideală pentru copilul tău în timpul pauzei de prânz.
  • Mazărea verde tânără este dulce. Prepar-o sub forma unei salate reci, cu frunze de dafin și mărar.
  • Mazărea verde este de asemenea o alegere interesantă atunci când este consumată cu fructe, cum ar fi kiwi și struguri pe jumătate înghețați.
  • Conopida fiartă poate părea anostă ca atare, dar, dacă adaugi morcovi și praz, lucrurile se vor întoarce în favoarea ta.
  • Humus de avocado și fasole: această rețetă este ideală dacă vrei o gustare nutritivă, plină de grăsimi vegetale gustoase și sănătoase. 

Pentru a reduce aportul de zahăr și mai mult, trebuie să îl distribui egal de la o masă la alta. În acest fel, copiii nu vor simți nevoia de ceva dulce și tu vei putea să integrezi cât de multe legume vrei în dieta lor.

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.