Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Dieta verde este o dietă sănătoasă

Culoarea verde indică prezența clorofilei, un colorant important, responsabil pentru producerea energiei din lumina solară absorbită. Printre funcțiile cele mai importante se numără:

  • inactivarea toxinelor
  • ajută la purificarea ficatului
  • elimină excesul de zahăr din sânge
  • elimină și reduc mirosurile corporale neplăcute
  • fortifică sistemul vascular
  • elimină stările inflamatorii

În corpul uman, clorofila este un puternic agent de susținere a purificării organelor de diverse toxine, mai ales a ficatului. Acest colorant formează un compus stabil cu toxinele (inclusiv unele substanțe cancerigene), făcând ca o cantitate mai mică de compuși nocivi să ajungă la țesuturi. Datorită ei, metalele grele sunt neutralizate. Clorofila accelerează vindecarea rănilor și te scapă de mirosul urât, o mare problemă pentru mulți oameni. Studiile indică faptul că clorofila are, de asemenea, un impact pozitiv asupra activității sistemului vascular și inhibă inflamările.

În afară de clorofilă, legumele verzi sunt bogate în acid folic, clasificat ca vitamină B. Este extrem de important nu numai în dieta pe perioada sarcinii, dar, de asemenea, în fiecare dietă în general. Acidul folic conferă semi-permeabilitate membranei celulare și ne influențează sistemul nervos. În plus, acest grup de legume este bogat în vitamina A, C și E, are o influență pozitivă asupra sistemului nostru imunitar, previne cancerul, îmbunătățește structura pielii și întârzie îmbătrânirea.

Cele mai de preț legume verzi sunt:

  • spanacul
  • broccoli
  • varza de Bruxelles
  • asparagusul
  • varza
  • castravetele
  • mazărea verde
  • salata verde

Rețete care te-ar putea interesa

Salată cu fâșii de vită și fasole albă
Salată cu fâșii de vită și fasole albă

Un preparat minunat pentru zilele de vară

2 persoane 15-30 min Complex
Musaca de broccoli fără carne
Musaca de broccoli fără carne

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 30-45 min Simplu
Sote de mazăre cu fasole verde, prosciutto și cruton pâine
Sote de mazăre cu fasole verde, prosciutto și cruton pâine

O rețetă perfectă pentru o masă în familie.

4 persoane sub 15 min Simplu
Broccoli cu carne de vită și tăieței
Broccoli cu carne de vită și tăieței

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

3 persoane 30-45 min Simplu
Dieta verde este o dietă sănătoasă

Culoarea verde indică prezența clorofilei, un colorant important, responsabil pentru producerea energiei din lumina solară absorbită. Printre funcțiile cele mai importante se numără:

  • inactivarea toxinelor
  • ajută la purificarea ficatului
  • elimină excesul de zahăr din sânge
  • elimină și reduc mirosurile corporale neplăcute
  • fortifică sistemul vascular
  • elimină stările inflamatorii

În corpul uman, clorofila este un puternic agent de susținere a purificării organelor de diverse toxine, mai ales a ficatului. Acest colorant formează un compus stabil cu toxinele (inclusiv unele substanțe cancerigene), făcând ca o cantitate mai mică de compuși nocivi să ajungă la țesuturi. Datorită ei, metalele grele sunt neutralizate. Clorofila accelerează vindecarea rănilor și te scapă de mirosul urât, o mare problemă pentru mulți oameni. Studiile indică faptul că clorofila are, de asemenea, un impact pozitiv asupra activității sistemului vascular și inhibă inflamările.

În afară de clorofilă, legumele verzi sunt bogate în acid folic, clasificat ca vitamină B. Este extrem de important nu numai în dieta pe perioada sarcinii, dar, de asemenea, în fiecare dietă în general. Acidul folic conferă semi-permeabilitate membranei celulare și ne influențează sistemul nervos. În plus, acest grup de legume este bogat în vitamina A, C și E, are o influență pozitivă asupra sistemului nostru imunitar, previne cancerul, îmbunătățește structura pielii și întârzie îmbătrânirea.

Cele mai de preț legume verzi sunt:

  • spanacul
  • broccoli
  • varza de Bruxelles
  • asparagusul
  • varza
  • castravetele
  • mazărea verde
  • salata verde