Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Dieta pentru alergătorii de cursă... scurtă

Numai o zi

Un astfel de regim este foarte confortabil; se mănâncă de 5 ori pe zi, o senzaţie plăcută de saţietate alungă foamea.

Sfaturi bune

Trei dintre mese (micul dejun, prânzul şi cina) sunt mai mari, gustarea de dimineaţă şi cea de după-amiază sunt nişte mici aperitive. Pe perioada întregii zile se pot consuma ceaiuri neîndulcite de fructe sau de plante.

Bună dispoziţie

Împrospătează, îmbunătăţeşte digestia, dă o senzaţie de uşurare, confort psihic şi o stare generală de mulţumire. Baza regimului o constituie legumele crude sau fierte scurt (3- 5 minute de fierbere în saramură uşor sărată).

Meniu

Mic dejun Musli din 3 linguri de fulgi de porumb, măr tăiat cu tot cu coajă, un pahar de lapte acru.
Gustarea de dimineaţă 2 linguri de brânză dulce cu 3 morcovi răzuiţi, condimentat iute cu suc de lămâie, sare şi piper alb măcinat.
Prânz Salată de andive, fetică (salata mielului), 3 morcovi, castravete, 2 roşii, 1 ceapă, un ou tare – se condimentează cu suc de lămâie, sare, piper, o lingură de ulei, o lingură de hrean dat pe răzător, arpagic.
Gustarea de după-amiază ½ pahar de kefir mixat cu ceapă şi castravete, asezonat cu mărar şi hrean, sare şi piper. Cina Sandviş: Două felii subţiri de pâine integrală unse cu margarină dietetică, câteva frunze de salată, 2 roşii, jumătate de castravete, 2 linguri de brânză dulce amestecată cu ceapă şi arpagic, sare, piper şi mirodenii după gust.

Rețete care te-ar putea interesa

Spaghete cu mazăre  la cuptor
Spaghete cu mazăre la cuptor

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Lipie umplută cu linte, bucăți de feta și roșii
Lipie umplută cu linte, bucăți de feta și roșii

Un preparat perfect pentru un prânz sănătos sau o cină vegetariană ușoară

2 persoane 15-30 min Simplu
Orez sushi
Orez sushi

Ai poftă de niște delicatese japoneze în seara asta?

4 persoane peste 45 min Mediu
Supă vegană
Supă vegană

O supă vegană ușor de gătit și delicioasă

4 persoane peste 45 min Simplu
Dieta pentru alergătorii de cursă... scurtă

Numai o zi

Un astfel de regim este foarte confortabil; se mănâncă de 5 ori pe zi, o senzaţie plăcută de saţietate alungă foamea.

Sfaturi bune

Trei dintre mese (micul dejun, prânzul şi cina) sunt mai mari, gustarea de dimineaţă şi cea de după-amiază sunt nişte mici aperitive. Pe perioada întregii zile se pot consuma ceaiuri neîndulcite de fructe sau de plante.

Bună dispoziţie

Împrospătează, îmbunătăţeşte digestia, dă o senzaţie de uşurare, confort psihic şi o stare generală de mulţumire. Baza regimului o constituie legumele crude sau fierte scurt (3- 5 minute de fierbere în saramură uşor sărată).

Meniu

Mic dejun Musli din 3 linguri de fulgi de porumb, măr tăiat cu tot cu coajă, un pahar de lapte acru.
Gustarea de dimineaţă 2 linguri de brânză dulce cu 3 morcovi răzuiţi, condimentat iute cu suc de lămâie, sare şi piper alb măcinat.
Prânz Salată de andive, fetică (salata mielului), 3 morcovi, castravete, 2 roşii, 1 ceapă, un ou tare – se condimentează cu suc de lămâie, sare, piper, o lingură de ulei, o lingură de hrean dat pe răzător, arpagic.
Gustarea de după-amiază ½ pahar de kefir mixat cu ceapă şi castravete, asezonat cu mărar şi hrean, sare şi piper. Cina Sandviş: Două felii subţiri de pâine integrală unse cu margarină dietetică, câteva frunze de salată, 2 roşii, jumătate de castravete, 2 linguri de brânză dulce amestecată cu ceapă şi arpagic, sare, piper şi mirodenii după gust.