Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Dieta pentru alergătorii de cursă... scurtă

Numai o zi

Un astfel de regim este foarte confortabil; se mănâncă de 5 ori pe zi, o senzaţie plăcută de saţietate alungă foamea.

Sfaturi bune

Trei dintre mese (micul dejun, prânzul şi cina) sunt mai mari, gustarea de dimineaţă şi cea de după-amiază sunt nişte mici aperitive. Pe perioada întregii zile se pot consuma ceaiuri neîndulcite de fructe sau de plante.

Bună dispoziţie

Împrospătează, îmbunătăţeşte digestia, dă o senzaţie de uşurare, confort psihic şi o stare generală de mulţumire. Baza regimului o constituie legumele crude sau fierte scurt (3- 5 minute de fierbere în saramură uşor sărată).

Meniu

Mic dejun Musli din 3 linguri de fulgi de porumb, măr tăiat cu tot cu coajă, un pahar de lapte acru.
Gustarea de dimineaţă 2 linguri de brânză dulce cu 3 morcovi răzuiţi, condimentat iute cu suc de lămâie, sare şi piper alb măcinat.
Prânz Salată de andive, fetică (salata mielului), 3 morcovi, castravete, 2 roşii, 1 ceapă, un ou tare – se condimentează cu suc de lămâie, sare, piper, o lingură de ulei, o lingură de hrean dat pe răzător, arpagic.
Gustarea de după-amiază ½ pahar de kefir mixat cu ceapă şi castravete, asezonat cu mărar şi hrean, sare şi piper. Cina Sandviş: Două felii subţiri de pâine integrală unse cu margarină dietetică, câteva frunze de salată, 2 roşii, jumătate de castravete, 2 linguri de brânză dulce amestecată cu ceapă şi arpagic, sare, piper şi mirodenii după gust.

Rețete care te-ar putea interesa

Sote de spanac cu ciuperci
Sote de spanac cu ciuperci

Un preparat perfect pentru o cină delicioasă și plină de proteine, alături de familia ta!

2 persoane 15-30 min Mediu
Mușchiuleț de porc cu muștar și salată caldă de fasole brună
Mușchiuleț de porc cu muștar și salată caldă de fasole brună

O rețetă servită de Laura Laurențiu.

0 persoane sub 15 min Simplu
Foietaj cu brânză și mazăre
Foietaj cu brânză și mazăre

Brioșe delicioase din foietaj și umplutură de mazăre și brânză. Fie că sunt servite simplu, sau ca garnitură, acestea îmbogățesc platoul

3 persoane 30-45 min Mediu
Supă de borș
Supă de borș

O supă consistentă, consumată în mod tradițional în perioada Paștelui.

4 persoane peste 45 min Mediu
Dieta pentru alergătorii de cursă... scurtă

Numai o zi

Un astfel de regim este foarte confortabil; se mănâncă de 5 ori pe zi, o senzaţie plăcută de saţietate alungă foamea.

Sfaturi bune

Trei dintre mese (micul dejun, prânzul şi cina) sunt mai mari, gustarea de dimineaţă şi cea de după-amiază sunt nişte mici aperitive. Pe perioada întregii zile se pot consuma ceaiuri neîndulcite de fructe sau de plante.

Bună dispoziţie

Împrospătează, îmbunătăţeşte digestia, dă o senzaţie de uşurare, confort psihic şi o stare generală de mulţumire. Baza regimului o constituie legumele crude sau fierte scurt (3- 5 minute de fierbere în saramură uşor sărată).

Meniu

Mic dejun Musli din 3 linguri de fulgi de porumb, măr tăiat cu tot cu coajă, un pahar de lapte acru.
Gustarea de dimineaţă 2 linguri de brânză dulce cu 3 morcovi răzuiţi, condimentat iute cu suc de lămâie, sare şi piper alb măcinat.
Prânz Salată de andive, fetică (salata mielului), 3 morcovi, castravete, 2 roşii, 1 ceapă, un ou tare – se condimentează cu suc de lămâie, sare, piper, o lingură de ulei, o lingură de hrean dat pe răzător, arpagic.
Gustarea de după-amiază ½ pahar de kefir mixat cu ceapă şi castravete, asezonat cu mărar şi hrean, sare şi piper. Cina Sandviş: Două felii subţiri de pâine integrală unse cu margarină dietetică, câteva frunze de salată, 2 roşii, jumătate de castravete, 2 linguri de brânză dulce amestecată cu ceapă şi arpagic, sare, piper şi mirodenii după gust.
Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.