Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Dieta săptămânală

Dieta 7 zile

Deoarece dieta este destul de restrictivă, vă sfătuim să faceţi cel puţin o săptămână de pauză între fiecare săptămâni. Este vital ca organismul să se recupereze între momentele de "stres" la care este supus. Dieta 7 zile este eficace, dar pune stres pe organism.

Efect rapid

Ţinând acest regim, poţi să fii sigur că o să dai jos până din greutate în 7 zile. Este important să urmăriţi cu stricteţe meniul dat. Însă, fiecare zi va fi diferită. Această va permite să evitaţi monotonia atât de des întâlnită în diete.

Important: mişcare!

Să nu uităm despre exerciţiul fizic – poate fi orice, gimnastica de dimineaţă, gimnastica aerobică sau jogging, dar să le facem sistematic. În caz contrar, dieta 7 zile devine ineficace. Află că dieta 7 zile, deşi este restrictivă, este şi colorată şi interesantă, ceea ce o face mai uşoară de ţinut. Să împărţim dieta în 7 zile în timpul cărora există mai multe faze – fiecare dintre ele va fi diferită.

ZIUA COCKTAILURILOR DE LEGUME

Dietă de 7 zile începe cu ziua în care cantitatea excesivă de apă este înlăturată dar în acelaşi timp pielea rămâne elastică. Legumele sunt o sursă bogată de potasiu, elementul chimic care reglează cantitatea de apă din organism.

Meniu Mic dejun: suc din 3 ţeline şi 6 morcovi cu 6 linguri de spanac decongelat, 200g brânză de vacă degresată Gustare: suc din 3 elină şi 6 morcovi cu o roşie

Prânz: suc din 3 ţeline şi 6 morcovi cu 2 linguriţe de busuioc uscat şi 1 lingură de ulei de floarea-soarelui, 2 felii de pâine crocantă cu 2 felii de şuncă de curcan, 2 frunze de salată verde sau iceberg

Cina: suc din 3 ţeline şi 6 morcovi cu pătrunjel tocat şi o lingură de ulei de floarea soarelui, 100g de friptură din piept de pui, 5 linguri de mazăre cu morcovi gătite

ZIUA PESCARULUI

Iodul care este cuprins în cantităţi mari în alge şi peşte stimulează arderea grăsimilor.

Meniu Mic dejun: salata din kiwi, o jumătate de măr şi o portocală, 2 linguri fulgi de porumb cu 2 linguri de iaurt, un pahar de infuzie din 2 linguriţe de alge la un pahar de apă fierbinte

Prânzul: 200g batog înăbuşit cu orice cantitate de salată stropită cu oţet de vin sau cu suc de lămâie, un pahar de infuzie de alge

Cina: 200g păstrăv fript în folie de aluminiu, cu spanac, un pahar de infuzie de alge

ATENŢIE: Cei care adoră napolitanele au voie să mănânce două

ZIUA COCKTAILURILOR DE LAPTE

Este a treia şi cea mai grea zi din dieta 7 zile. Triptofanul – substanţa conţinută în lapte va stimula creierul să secreteze serotonină, responsabilă pentru buna dispoziţie. Aceasta ne va ajuta să supravieţuim dispoziţia proastă, care deobicei vine la a treia zi.

Meniu Mic dejun: 1,5 pahare lapte degresat mixat cu o banană, 4 linguri fulgi de porumb cu 150g de brânză omogenizată sau iaurt cu fructe

Gustare: 1,5 pahare lapte degresat mixat cu o banană

Prânzul: 1,5 pahare lapte degresat mixat cu o banană, 150g piepr de pui fiert, 4 frunze de salată cu sos din 2 linguri iaurt natural.

Cina: 1,5 pahar lapte degresat mixat cu o banană, 150g piept de pui fiert, 4 frunze de salată cu sos din 2 linguri iaurt natural.

ZIUA BROCCOLI

Începem să ne luptăm cu radicalii liberi în dieta 7 zile. Broccoli ne va asigura vitamina C şi Beta-carotenul, al cărui conținut are o mulţime de efecte antioxidante.

Meniu Micul dejun: un ou fiert tare, o jumătate de roşie tăiată în felii şi ornată cu ceapă tăiată fin, 100g broccoli fiert, un pahar de apă minerală cu 3 linguri de suc de lămâie

Prânzul: 4 linguri de orez alb fiert, 200g brocoli fiert, un pahar de suc de varză murată

Cina: salată din 100g broccoli fiert şi o jumătate de cutie de fasole roşie din conservă, cu o linguriţă de ulei de măsline, un pahar de apă minerală cu 3 linguri de suc de lămâie

ZIUA CARTOFILOR

În această zi din dieta 7 zile ne vom concentra la înlăturarea surplusului de apă din organism, pentru care ne va ajuta potasiul – a cărui sursa bogată sunt cartofii. Cartofii nu au atâtea calorii cum se crede. În a cincea zi ne vor ajuta să ne luptăm cu foamea deoarece sunt săţioşi.

Meniu Mic dejun: un pahar de suc de legume şi un cartof fiert cu o linguriţă de mărar

Prânz: un pahar de suc de portocale şi doi cartofi medii fierţi, fripţi cu o felie de caşcaval şi ornati cu pătrunjel verde Cina: un pahar de suc de legume şi un cartof fiert cu o linguriţă de mărar

ATENŢIE: Dacă chiar nu ai de ales poţi să mănânci o bomboană :)

ZIUA CITRICELOR

Adică, continuăm să curăţăm organismul în dieta 7 zile… Fructe, legume – cu alte cuvinte, multă vitamina C.

Meniu Mic dejun: un pahar de suc de portocale, câteva mandarine, 1 pahar de iaurt

Prânz: un pahar de suc de grapefruit, 50g piept de pui fiert, 200g salată din fructe citrice

Cina: un pahar de suc de grapefruit, o felie de pâine integrală cu seminţe cu o felie de şuncă din carne de pui şi o frunză de salată, câteva mandarine

ZIUA OREZULUI

E timpul să pregătim organismul pentru dieta normală - ne va ajuta orezul care reglează nivelul zahărului în sânge.

Meniu Micul dejun: 5-6 căpşuni proaspete sau congelate, un pahar de orez fiert şi un pahar de iaurt cu fructe fără zahăr Prânzul: 150g piept de curcan fiert, un pahar de orez fiert, 150g brocoli fiert, ardei

Cina: 5-6 căpşuni proaspete sau congelate, un pahar de orez fiert cu 3 linguri de cremă de brânză omogenizată cu gust de zmeură sau de vanilie. Dieta 7 zile se încheie aici.

ZIUA CARTOFIILOR

În această zi ne vom concentra la înlăturarea surplusului de apă din organism, ceea în ce ne va ajuta potasiul – al cărui sursa bogată sunt cartofii. Cartofii nu au atâtea calorii cum se crede. În a cincea zi ne vor ajuta să ne luptăm cu foamea deoarece sunt săţioase.

Meniul Micul dejun: un pahar de suc de legume şi un cartof fiert cu o linguriţă de mărar

Prânzul: un pahar de suc de portocale şi doi cartofi medii fierţi, fripţi cu o felie de caşcaval şi ornate cu pătrunjel verde Cina: un pahar de suc de legume şi un cartof fiert cu o linguriţă de mărar

ATENŢIE: Dacă chiar nu ai de ales poţi să mănânci o bomboană :)


Rețete care te-ar putea interesa

Plăcintă cu Porumb GOLD Chilli
Plăcintă cu Porumb GOLD Chilli

O rețetă surprinzător de delicioasă!

4 persoane peste 45 min Complex
Supă de linte
Supă de linte

O supă sățioasă și delicioasă, gata în mai puțin de 1 oră!

4 persoane peste 45 min Simplu
Ragu în pâine cu fasole roșie
Ragu în pâine cu fasole roșie

O rețetă gustoasă pentru întreaga familie.

4 persoane peste 45 min Mediu
Salată de paste cu porumb și ton
Salată de paste cu porumb și ton

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Dieta săptămânală

Dieta 7 zile

Deoarece dieta este destul de restrictivă, vă sfătuim să faceţi cel puţin o săptămână de pauză între fiecare săptămâni. Este vital ca organismul să se recupereze între momentele de "stres" la care este supus. Dieta 7 zile este eficace, dar pune stres pe organism.

Efect rapid

Ţinând acest regim, poţi să fii sigur că o să dai jos până din greutate în 7 zile. Este important să urmăriţi cu stricteţe meniul dat. Însă, fiecare zi va fi diferită. Această va permite să evitaţi monotonia atât de des întâlnită în diete.

Important: mişcare!

Să nu uităm despre exerciţiul fizic – poate fi orice, gimnastica de dimineaţă, gimnastica aerobică sau jogging, dar să le facem sistematic. În caz contrar, dieta 7 zile devine ineficace. Află că dieta 7 zile, deşi este restrictivă, este şi colorată şi interesantă, ceea ce o face mai uşoară de ţinut. Să împărţim dieta în 7 zile în timpul cărora există mai multe faze – fiecare dintre ele va fi diferită.

ZIUA COCKTAILURILOR DE LEGUME

Dietă de 7 zile începe cu ziua în care cantitatea excesivă de apă este înlăturată dar în acelaşi timp pielea rămâne elastică. Legumele sunt o sursă bogată de potasiu, elementul chimic care reglează cantitatea de apă din organism.

Meniu Mic dejun: suc din 3 ţeline şi 6 morcovi cu 6 linguri de spanac decongelat, 200g brânză de vacă degresată Gustare: suc din 3 elină şi 6 morcovi cu o roşie

Prânz: suc din 3 ţeline şi 6 morcovi cu 2 linguriţe de busuioc uscat şi 1 lingură de ulei de floarea-soarelui, 2 felii de pâine crocantă cu 2 felii de şuncă de curcan, 2 frunze de salată verde sau iceberg

Cina: suc din 3 ţeline şi 6 morcovi cu pătrunjel tocat şi o lingură de ulei de floarea soarelui, 100g de friptură din piept de pui, 5 linguri de mazăre cu morcovi gătite

ZIUA PESCARULUI

Iodul care este cuprins în cantităţi mari în alge şi peşte stimulează arderea grăsimilor.

Meniu Mic dejun: salata din kiwi, o jumătate de măr şi o portocală, 2 linguri fulgi de porumb cu 2 linguri de iaurt, un pahar de infuzie din 2 linguriţe de alge la un pahar de apă fierbinte

Prânzul: 200g batog înăbuşit cu orice cantitate de salată stropită cu oţet de vin sau cu suc de lămâie, un pahar de infuzie de alge

Cina: 200g păstrăv fript în folie de aluminiu, cu spanac, un pahar de infuzie de alge

ATENŢIE: Cei care adoră napolitanele au voie să mănânce două

ZIUA COCKTAILURILOR DE LAPTE

Este a treia şi cea mai grea zi din dieta 7 zile. Triptofanul – substanţa conţinută în lapte va stimula creierul să secreteze serotonină, responsabilă pentru buna dispoziţie. Aceasta ne va ajuta să supravieţuim dispoziţia proastă, care deobicei vine la a treia zi.

Meniu Mic dejun: 1,5 pahare lapte degresat mixat cu o banană, 4 linguri fulgi de porumb cu 150g de brânză omogenizată sau iaurt cu fructe

Gustare: 1,5 pahare lapte degresat mixat cu o banană

Prânzul: 1,5 pahare lapte degresat mixat cu o banană, 150g piepr de pui fiert, 4 frunze de salată cu sos din 2 linguri iaurt natural.

Cina: 1,5 pahar lapte degresat mixat cu o banană, 150g piept de pui fiert, 4 frunze de salată cu sos din 2 linguri iaurt natural.

ZIUA BROCCOLI

Începem să ne luptăm cu radicalii liberi în dieta 7 zile. Broccoli ne va asigura vitamina C şi Beta-carotenul, al cărui conținut are o mulţime de efecte antioxidante.

Meniu Micul dejun: un ou fiert tare, o jumătate de roşie tăiată în felii şi ornată cu ceapă tăiată fin, 100g broccoli fiert, un pahar de apă minerală cu 3 linguri de suc de lămâie

Prânzul: 4 linguri de orez alb fiert, 200g brocoli fiert, un pahar de suc de varză murată

Cina: salată din 100g broccoli fiert şi o jumătate de cutie de fasole roşie din conservă, cu o linguriţă de ulei de măsline, un pahar de apă minerală cu 3 linguri de suc de lămâie

ZIUA CARTOFILOR

În această zi din dieta 7 zile ne vom concentra la înlăturarea surplusului de apă din organism, pentru care ne va ajuta potasiul – a cărui sursa bogată sunt cartofii. Cartofii nu au atâtea calorii cum se crede. În a cincea zi ne vor ajuta să ne luptăm cu foamea deoarece sunt săţioşi.

Meniu Mic dejun: un pahar de suc de legume şi un cartof fiert cu o linguriţă de mărar

Prânz: un pahar de suc de portocale şi doi cartofi medii fierţi, fripţi cu o felie de caşcaval şi ornati cu pătrunjel verde Cina: un pahar de suc de legume şi un cartof fiert cu o linguriţă de mărar

ATENŢIE: Dacă chiar nu ai de ales poţi să mănânci o bomboană :)

ZIUA CITRICELOR

Adică, continuăm să curăţăm organismul în dieta 7 zile… Fructe, legume – cu alte cuvinte, multă vitamina C.

Meniu Mic dejun: un pahar de suc de portocale, câteva mandarine, 1 pahar de iaurt

Prânz: un pahar de suc de grapefruit, 50g piept de pui fiert, 200g salată din fructe citrice

Cina: un pahar de suc de grapefruit, o felie de pâine integrală cu seminţe cu o felie de şuncă din carne de pui şi o frunză de salată, câteva mandarine

ZIUA OREZULUI

E timpul să pregătim organismul pentru dieta normală - ne va ajuta orezul care reglează nivelul zahărului în sânge.

Meniu Micul dejun: 5-6 căpşuni proaspete sau congelate, un pahar de orez fiert şi un pahar de iaurt cu fructe fără zahăr Prânzul: 150g piept de curcan fiert, un pahar de orez fiert, 150g brocoli fiert, ardei

Cina: 5-6 căpşuni proaspete sau congelate, un pahar de orez fiert cu 3 linguri de cremă de brânză omogenizată cu gust de zmeură sau de vanilie. Dieta 7 zile se încheie aici.

ZIUA CARTOFIILOR

În această zi ne vom concentra la înlăturarea surplusului de apă din organism, ceea în ce ne va ajuta potasiul – al cărui sursa bogată sunt cartofii. Cartofii nu au atâtea calorii cum se crede. În a cincea zi ne vor ajuta să ne luptăm cu foamea deoarece sunt săţioase.

Meniul Micul dejun: un pahar de suc de legume şi un cartof fiert cu o linguriţă de mărar

Prânzul: un pahar de suc de portocale şi doi cartofi medii fierţi, fripţi cu o felie de caşcaval şi ornate cu pătrunjel verde Cina: un pahar de suc de legume şi un cartof fiert cu o linguriţă de mărar

ATENŢIE: Dacă chiar nu ai de ales poţi să mănânci o bomboană :)