Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Dieta săptămânală

Dieta 7 zile

Deoarece dieta este destul de restrictivă, vă sfătuim să faceţi cel puţin o săptămână de pauză între fiecare săptămâni. Este vital ca organismul să se recupereze între momentele de "stres" la care este supus. Dieta 7 zile este eficace, dar pune stres pe organism.

Efect rapid

Ţinând acest regim, poţi să fii sigur că o să dai jos până din greutate în 7 zile. Este important să urmăriţi cu stricteţe meniul dat. Însă, fiecare zi va fi diferită. Această va permite să evitaţi monotonia atât de des întâlnită în diete.

Important: mişcare!

Să nu uităm despre exerciţiul fizic – poate fi orice, gimnastica de dimineaţă, gimnastica aerobică sau jogging, dar să le facem sistematic. În caz contrar, dieta 7 zile devine ineficace. Află că dieta 7 zile, deşi este restrictivă, este şi colorată şi interesantă, ceea ce o face mai uşoară de ţinut. Să împărţim dieta în 7 zile în timpul cărora există mai multe faze – fiecare dintre ele va fi diferită.

ZIUA COCKTAILURILOR DE LEGUME

Dietă de 7 zile începe cu ziua în care cantitatea excesivă de apă este înlăturată dar în acelaşi timp pielea rămâne elastică. Legumele sunt o sursă bogată de potasiu, elementul chimic care reglează cantitatea de apă din organism.

Meniu Mic dejun: suc din 3 ţeline şi 6 morcovi cu 6 linguri de spanac decongelat, 200g brânză de vacă degresată Gustare: suc din 3 elină şi 6 morcovi cu o roşie

Prânz: suc din 3 ţeline şi 6 morcovi cu 2 linguriţe de busuioc uscat şi 1 lingură de ulei de floarea-soarelui, 2 felii de pâine crocantă cu 2 felii de şuncă de curcan, 2 frunze de salată verde sau iceberg

Cina: suc din 3 ţeline şi 6 morcovi cu pătrunjel tocat şi o lingură de ulei de floarea soarelui, 100g de friptură din piept de pui, 5 linguri de mazăre cu morcovi gătite

ZIUA PESCARULUI

Iodul care este cuprins în cantităţi mari în alge şi peşte stimulează arderea grăsimilor.

Meniu Mic dejun: salata din kiwi, o jumătate de măr şi o portocală, 2 linguri fulgi de porumb cu 2 linguri de iaurt, un pahar de infuzie din 2 linguriţe de alge la un pahar de apă fierbinte

Prânzul: 200g batog înăbuşit cu orice cantitate de salată stropită cu oţet de vin sau cu suc de lămâie, un pahar de infuzie de alge

Cina: 200g păstrăv fript în folie de aluminiu, cu spanac, un pahar de infuzie de alge

ATENŢIE: Cei care adoră napolitanele au voie să mănânce două

ZIUA COCKTAILURILOR DE LAPTE

Este a treia şi cea mai grea zi din dieta 7 zile. Triptofanul – substanţa conţinută în lapte va stimula creierul să secreteze serotonină, responsabilă pentru buna dispoziţie. Aceasta ne va ajuta să supravieţuim dispoziţia proastă, care deobicei vine la a treia zi.

Meniu Mic dejun: 1,5 pahare lapte degresat mixat cu o banană, 4 linguri fulgi de porumb cu 150g de brânză omogenizată sau iaurt cu fructe

Gustare: 1,5 pahare lapte degresat mixat cu o banană

Prânzul: 1,5 pahare lapte degresat mixat cu o banană, 150g piepr de pui fiert, 4 frunze de salată cu sos din 2 linguri iaurt natural.

Cina: 1,5 pahar lapte degresat mixat cu o banană, 150g piept de pui fiert, 4 frunze de salată cu sos din 2 linguri iaurt natural.

ZIUA BROCCOLI

Începem să ne luptăm cu radicalii liberi în dieta 7 zile. Broccoli ne va asigura vitamina C şi Beta-carotenul, al cărui conținut are o mulţime de efecte antioxidante.

Meniu Micul dejun: un ou fiert tare, o jumătate de roşie tăiată în felii şi ornată cu ceapă tăiată fin, 100g broccoli fiert, un pahar de apă minerală cu 3 linguri de suc de lămâie

Prânzul: 4 linguri de orez alb fiert, 200g brocoli fiert, un pahar de suc de varză murată

Cina: salată din 100g broccoli fiert şi o jumătate de cutie de fasole roşie din conservă, cu o linguriţă de ulei de măsline, un pahar de apă minerală cu 3 linguri de suc de lămâie

ZIUA CARTOFILOR

În această zi din dieta 7 zile ne vom concentra la înlăturarea surplusului de apă din organism, pentru care ne va ajuta potasiul – a cărui sursa bogată sunt cartofii. Cartofii nu au atâtea calorii cum se crede. În a cincea zi ne vor ajuta să ne luptăm cu foamea deoarece sunt săţioşi.

Meniu Mic dejun: un pahar de suc de legume şi un cartof fiert cu o linguriţă de mărar

Prânz: un pahar de suc de portocale şi doi cartofi medii fierţi, fripţi cu o felie de caşcaval şi ornati cu pătrunjel verde Cina: un pahar de suc de legume şi un cartof fiert cu o linguriţă de mărar

ATENŢIE: Dacă chiar nu ai de ales poţi să mănânci o bomboană :)

ZIUA CITRICELOR

Adică, continuăm să curăţăm organismul în dieta 7 zile… Fructe, legume – cu alte cuvinte, multă vitamina C.

Meniu Mic dejun: un pahar de suc de portocale, câteva mandarine, 1 pahar de iaurt

Prânz: un pahar de suc de grapefruit, 50g piept de pui fiert, 200g salată din fructe citrice

Cina: un pahar de suc de grapefruit, o felie de pâine integrală cu seminţe cu o felie de şuncă din carne de pui şi o frunză de salată, câteva mandarine

ZIUA OREZULUI

E timpul să pregătim organismul pentru dieta normală - ne va ajuta orezul care reglează nivelul zahărului în sânge.

Meniu Micul dejun: 5-6 căpşuni proaspete sau congelate, un pahar de orez fiert şi un pahar de iaurt cu fructe fără zahăr Prânzul: 150g piept de curcan fiert, un pahar de orez fiert, 150g brocoli fiert, ardei

Cina: 5-6 căpşuni proaspete sau congelate, un pahar de orez fiert cu 3 linguri de cremă de brânză omogenizată cu gust de zmeură sau de vanilie. Dieta 7 zile se încheie aici.

ZIUA CARTOFIILOR

În această zi ne vom concentra la înlăturarea surplusului de apă din organism, ceea în ce ne va ajuta potasiul – al cărui sursa bogată sunt cartofii. Cartofii nu au atâtea calorii cum se crede. În a cincea zi ne vor ajuta să ne luptăm cu foamea deoarece sunt săţioase.

Meniul Micul dejun: un pahar de suc de legume şi un cartof fiert cu o linguriţă de mărar

Prânzul: un pahar de suc de portocale şi doi cartofi medii fierţi, fripţi cu o felie de caşcaval şi ornate cu pătrunjel verde Cina: un pahar de suc de legume şi un cartof fiert cu o linguriţă de mărar

ATENŢIE: Dacă chiar nu ai de ales poţi să mănânci o bomboană :)


Rețete care te-ar putea interesa

Tartă aperitiv cu ciuperci
Tartă aperitiv cu ciuperci

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

8 persoane 30-45 min Simplu
Prăjitură cu porumb dulce și mălai
Prăjitură cu porumb dulce și mălai

O prăjitură pufoasă și gustoasă cu porumb care vă va încânta

10 persoane peste 45 min Mediu
Chifle umplute cu ciuperci și legume
Chifle umplute cu ciuperci și legume

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

2 persoane 30-45 min Simplu
File de somon cu salată de porumb picantă
File de somon cu salată de porumb picantă

O rețeă delicioasă, pentru o masă în familie sau chiar o masă festivă!

4 persoane 15-30 min Simplu
Dieta săptămânală

Dieta 7 zile

Deoarece dieta este destul de restrictivă, vă sfătuim să faceţi cel puţin o săptămână de pauză între fiecare săptămâni. Este vital ca organismul să se recupereze între momentele de "stres" la care este supus. Dieta 7 zile este eficace, dar pune stres pe organism.

Efect rapid

Ţinând acest regim, poţi să fii sigur că o să dai jos până din greutate în 7 zile. Este important să urmăriţi cu stricteţe meniul dat. Însă, fiecare zi va fi diferită. Această va permite să evitaţi monotonia atât de des întâlnită în diete.

Important: mişcare!

Să nu uităm despre exerciţiul fizic – poate fi orice, gimnastica de dimineaţă, gimnastica aerobică sau jogging, dar să le facem sistematic. În caz contrar, dieta 7 zile devine ineficace. Află că dieta 7 zile, deşi este restrictivă, este şi colorată şi interesantă, ceea ce o face mai uşoară de ţinut. Să împărţim dieta în 7 zile în timpul cărora există mai multe faze – fiecare dintre ele va fi diferită.

ZIUA COCKTAILURILOR DE LEGUME

Dietă de 7 zile începe cu ziua în care cantitatea excesivă de apă este înlăturată dar în acelaşi timp pielea rămâne elastică. Legumele sunt o sursă bogată de potasiu, elementul chimic care reglează cantitatea de apă din organism.

Meniu Mic dejun: suc din 3 ţeline şi 6 morcovi cu 6 linguri de spanac decongelat, 200g brânză de vacă degresată Gustare: suc din 3 elină şi 6 morcovi cu o roşie

Prânz: suc din 3 ţeline şi 6 morcovi cu 2 linguriţe de busuioc uscat şi 1 lingură de ulei de floarea-soarelui, 2 felii de pâine crocantă cu 2 felii de şuncă de curcan, 2 frunze de salată verde sau iceberg

Cina: suc din 3 ţeline şi 6 morcovi cu pătrunjel tocat şi o lingură de ulei de floarea soarelui, 100g de friptură din piept de pui, 5 linguri de mazăre cu morcovi gătite

ZIUA PESCARULUI

Iodul care este cuprins în cantităţi mari în alge şi peşte stimulează arderea grăsimilor.

Meniu Mic dejun: salata din kiwi, o jumătate de măr şi o portocală, 2 linguri fulgi de porumb cu 2 linguri de iaurt, un pahar de infuzie din 2 linguriţe de alge la un pahar de apă fierbinte

Prânzul: 200g batog înăbuşit cu orice cantitate de salată stropită cu oţet de vin sau cu suc de lămâie, un pahar de infuzie de alge

Cina: 200g păstrăv fript în folie de aluminiu, cu spanac, un pahar de infuzie de alge

ATENŢIE: Cei care adoră napolitanele au voie să mănânce două

ZIUA COCKTAILURILOR DE LAPTE

Este a treia şi cea mai grea zi din dieta 7 zile. Triptofanul – substanţa conţinută în lapte va stimula creierul să secreteze serotonină, responsabilă pentru buna dispoziţie. Aceasta ne va ajuta să supravieţuim dispoziţia proastă, care deobicei vine la a treia zi.

Meniu Mic dejun: 1,5 pahare lapte degresat mixat cu o banană, 4 linguri fulgi de porumb cu 150g de brânză omogenizată sau iaurt cu fructe

Gustare: 1,5 pahare lapte degresat mixat cu o banană

Prânzul: 1,5 pahare lapte degresat mixat cu o banană, 150g piepr de pui fiert, 4 frunze de salată cu sos din 2 linguri iaurt natural.

Cina: 1,5 pahar lapte degresat mixat cu o banană, 150g piept de pui fiert, 4 frunze de salată cu sos din 2 linguri iaurt natural.

ZIUA BROCCOLI

Începem să ne luptăm cu radicalii liberi în dieta 7 zile. Broccoli ne va asigura vitamina C şi Beta-carotenul, al cărui conținut are o mulţime de efecte antioxidante.

Meniu Micul dejun: un ou fiert tare, o jumătate de roşie tăiată în felii şi ornată cu ceapă tăiată fin, 100g broccoli fiert, un pahar de apă minerală cu 3 linguri de suc de lămâie

Prânzul: 4 linguri de orez alb fiert, 200g brocoli fiert, un pahar de suc de varză murată

Cina: salată din 100g broccoli fiert şi o jumătate de cutie de fasole roşie din conservă, cu o linguriţă de ulei de măsline, un pahar de apă minerală cu 3 linguri de suc de lămâie

ZIUA CARTOFILOR

În această zi din dieta 7 zile ne vom concentra la înlăturarea surplusului de apă din organism, pentru care ne va ajuta potasiul – a cărui sursa bogată sunt cartofii. Cartofii nu au atâtea calorii cum se crede. În a cincea zi ne vor ajuta să ne luptăm cu foamea deoarece sunt săţioşi.

Meniu Mic dejun: un pahar de suc de legume şi un cartof fiert cu o linguriţă de mărar

Prânz: un pahar de suc de portocale şi doi cartofi medii fierţi, fripţi cu o felie de caşcaval şi ornati cu pătrunjel verde Cina: un pahar de suc de legume şi un cartof fiert cu o linguriţă de mărar

ATENŢIE: Dacă chiar nu ai de ales poţi să mănânci o bomboană :)

ZIUA CITRICELOR

Adică, continuăm să curăţăm organismul în dieta 7 zile… Fructe, legume – cu alte cuvinte, multă vitamina C.

Meniu Mic dejun: un pahar de suc de portocale, câteva mandarine, 1 pahar de iaurt

Prânz: un pahar de suc de grapefruit, 50g piept de pui fiert, 200g salată din fructe citrice

Cina: un pahar de suc de grapefruit, o felie de pâine integrală cu seminţe cu o felie de şuncă din carne de pui şi o frunză de salată, câteva mandarine

ZIUA OREZULUI

E timpul să pregătim organismul pentru dieta normală - ne va ajuta orezul care reglează nivelul zahărului în sânge.

Meniu Micul dejun: 5-6 căpşuni proaspete sau congelate, un pahar de orez fiert şi un pahar de iaurt cu fructe fără zahăr Prânzul: 150g piept de curcan fiert, un pahar de orez fiert, 150g brocoli fiert, ardei

Cina: 5-6 căpşuni proaspete sau congelate, un pahar de orez fiert cu 3 linguri de cremă de brânză omogenizată cu gust de zmeură sau de vanilie. Dieta 7 zile se încheie aici.

ZIUA CARTOFIILOR

În această zi ne vom concentra la înlăturarea surplusului de apă din organism, ceea în ce ne va ajuta potasiul – al cărui sursa bogată sunt cartofii. Cartofii nu au atâtea calorii cum se crede. În a cincea zi ne vor ajuta să ne luptăm cu foamea deoarece sunt săţioase.

Meniul Micul dejun: un pahar de suc de legume şi un cartof fiert cu o linguriţă de mărar

Prânzul: un pahar de suc de portocale şi doi cartofi medii fierţi, fripţi cu o felie de caşcaval şi ornate cu pătrunjel verde Cina: un pahar de suc de legume şi un cartof fiert cu o linguriţă de mărar

ATENŢIE: Dacă chiar nu ai de ales poţi să mănânci o bomboană :)

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.