Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

O dietă sănătoasă: Schimbă-ți viaţa pe viață nu doar ca să arăți bine în bikini

 

O dietă sănătoasă

  • Planifică-ţi o dietă sănătoasă cu diferite alimente, cu diferite metode de preparare. Nu te agăţa de aromele familiare, îndrăznește să guști diferite feluri de mâncare!
  • Consumă alimente reduse în grăsimi: pentru gătit şi copt alege uleiuri vegetale sau margarină, folosește mai puțină sare decât de obicei.
  • Ca desert, servește fructe, evită să mănânci dulciuri înainte, în timpul sau după mese.
  • Bea lapte în fiecare zi, mănâncă brânză, brânză de vaci, lapte bătut, iaurt.
  • Mănâncă fructe, legume, leguminoase – fasole, mazăre, linte – aburite, de mai multe ori pe săptămână. Asigură-te că ai întotdeauna pâine neagră pe masă. Ca garnitură alege cartofi, legume fierte în loc de în loc de orez sau paste. Creează o atmosferă calmă și confortabilă pentru a te bucura de mâncare.
  • Recomandate pentru consumul zilnic, fără nici o remuşcare: fructe, legume, leguminoase, peşte, pâine neagră, cartofi şi apă.
  • Consum moderat: carne și produse de carne slabă, lapte și produse lactate degresate, ouă, paste făinoase.
  • Mai bine le eviți: dulciuri, zahăr, produse zaharoase, frișcă, sare, băuturi spirtoase, bere, vin şi fumatul.
  • Nu uita: pentru a completa o dietă sănătoasă și să obții un look fabulos în bikini, fă exerciții în mod regulat.

Rețete care te-ar putea interesa

Aperitiv saigon cu legume
Aperitiv saigon cu legume

Mâncare din bucătăria vietnameză.

4 persoane 30-45 min Simplu
Rigatoni cu fasole albă
Rigatoni cu fasole albă

O rețetă foarte hrănitoare și potrivită în anotimpul rece.

4 persoane 30-45 min Simplu
Fasole verde cu cocos și ghimbir
Fasole verde cu cocos și ghimbir

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Salată de porumb cu sfeclă roşie şi fenicul caramelizat
Salată de porumb cu sfeclă roşie şi fenicul caramelizat

Un aperitiv sănătos şi frumos pentru o cină în familie sau o petrecere cu prietenii.

2 persoane 15-30 min Simplu
O dietă sănătoasă: Schimbă-ți viaţa pe viață nu doar ca să arăți bine în bikini
 

O dietă sănătoasă

  • Planifică-ţi o dietă sănătoasă cu diferite alimente, cu diferite metode de preparare. Nu te agăţa de aromele familiare, îndrăznește să guști diferite feluri de mâncare!
  • Consumă alimente reduse în grăsimi: pentru gătit şi copt alege uleiuri vegetale sau margarină, folosește mai puțină sare decât de obicei.
  • Ca desert, servește fructe, evită să mănânci dulciuri înainte, în timpul sau după mese.
  • Bea lapte în fiecare zi, mănâncă brânză, brânză de vaci, lapte bătut, iaurt.
  • Mănâncă fructe, legume, leguminoase – fasole, mazăre, linte – aburite, de mai multe ori pe săptămână. Asigură-te că ai întotdeauna pâine neagră pe masă. Ca garnitură alege cartofi, legume fierte în loc de în loc de orez sau paste. Creează o atmosferă calmă și confortabilă pentru a te bucura de mâncare.
  • Recomandate pentru consumul zilnic, fără nici o remuşcare: fructe, legume, leguminoase, peşte, pâine neagră, cartofi şi apă.
  • Consum moderat: carne și produse de carne slabă, lapte și produse lactate degresate, ouă, paste făinoase.
  • Mai bine le eviți: dulciuri, zahăr, produse zaharoase, frișcă, sare, băuturi spirtoase, bere, vin şi fumatul.
  • Nu uita: pentru a completa o dietă sănătoasă și să obții un look fabulos în bikini, fă exerciții în mod regulat.
Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.