Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

O dietă sănătoasă: Schimbă-ți viaţa pe viață nu doar ca să arăți bine în bikini

 

O dietă sănătoasă

  • Planifică-ţi o dietă sănătoasă cu diferite alimente, cu diferite metode de preparare. Nu te agăţa de aromele familiare, îndrăznește să guști diferite feluri de mâncare!
  • Consumă alimente reduse în grăsimi: pentru gătit şi copt alege uleiuri vegetale sau margarină, folosește mai puțină sare decât de obicei.
  • Ca desert, servește fructe, evită să mănânci dulciuri înainte, în timpul sau după mese.
  • Bea lapte în fiecare zi, mănâncă brânză, brânză de vaci, lapte bătut, iaurt.
  • Mănâncă fructe, legume, leguminoase – fasole, mazăre, linte – aburite, de mai multe ori pe săptămână. Asigură-te că ai întotdeauna pâine neagră pe masă. Ca garnitură alege cartofi, legume fierte în loc de în loc de orez sau paste. Creează o atmosferă calmă și confortabilă pentru a te bucura de mâncare.
  • Recomandate pentru consumul zilnic, fără nici o remuşcare: fructe, legume, leguminoase, peşte, pâine neagră, cartofi şi apă.
  • Consum moderat: carne și produse de carne slabă, lapte și produse lactate degresate, ouă, paste făinoase.
  • Mai bine le eviți: dulciuri, zahăr, produse zaharoase, frișcă, sare, băuturi spirtoase, bere, vin şi fumatul.
  • Nu uita: pentru a completa o dietă sănătoasă și să obții un look fabulos în bikini, fă exerciții în mod regulat.

Rețete care te-ar putea interesa

Quiche cu mazăre dulce
Quiche cu mazăre dulce

O rețetă gustoasă și hrănitoare!

4 persoane 30-45 min Complex
Creveți cu porumb
Creveți cu porumb

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

2 persoane sub 15 min Simplu
Risotto cu fasole verde și spanac
Risotto cu fasole verde și spanac

O garnitură excelentă!

4 persoane 30-45 min Mediu
Paste de casă cu sos picant de roșii, ciuperci și capere
Paste de casă cu sos picant de roșii, ciuperci și capere

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

3 persoane peste 45 min Simplu
O dietă sănătoasă: Schimbă-ți viaţa pe viață nu doar ca să arăți bine în bikini
 

O dietă sănătoasă

  • Planifică-ţi o dietă sănătoasă cu diferite alimente, cu diferite metode de preparare. Nu te agăţa de aromele familiare, îndrăznește să guști diferite feluri de mâncare!
  • Consumă alimente reduse în grăsimi: pentru gătit şi copt alege uleiuri vegetale sau margarină, folosește mai puțină sare decât de obicei.
  • Ca desert, servește fructe, evită să mănânci dulciuri înainte, în timpul sau după mese.
  • Bea lapte în fiecare zi, mănâncă brânză, brânză de vaci, lapte bătut, iaurt.
  • Mănâncă fructe, legume, leguminoase – fasole, mazăre, linte – aburite, de mai multe ori pe săptămână. Asigură-te că ai întotdeauna pâine neagră pe masă. Ca garnitură alege cartofi, legume fierte în loc de în loc de orez sau paste. Creează o atmosferă calmă și confortabilă pentru a te bucura de mâncare.
  • Recomandate pentru consumul zilnic, fără nici o remuşcare: fructe, legume, leguminoase, peşte, pâine neagră, cartofi şi apă.
  • Consum moderat: carne și produse de carne slabă, lapte și produse lactate degresate, ouă, paste făinoase.
  • Mai bine le eviți: dulciuri, zahăr, produse zaharoase, frișcă, sare, băuturi spirtoase, bere, vin şi fumatul.
  • Nu uita: pentru a completa o dietă sănătoasă și să obții un look fabulos în bikini, fă exerciții în mod regulat.
Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.