Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

O dietă rapidă pentru slujbele de birou

Copiii noştri îşi petrec de asemenea multe ore în faţa televizorului sau a calculatorului. Vă propunem un mod de a slăbi care nu vă va face să "muriţi de foame" la serviciu. Obişnuinţele culinare merită schimbate imediat.

O gogoaşă şi un baton de ciocolată

O gustare în timpul serviciului este adesea o cafea şi un
produs de patiserie cumpărat pe drum, alteori e un baton sau o gogoaşă... Cele mai complicate soluții culinare sunt acelea care solicită integrarea unor factori extraculinari, cum ar fi o slujbă de birou. Vă oferim în această direcție o dietă rapidă și echilibrată care va modifica nu numai gradul de sănătate al dumneavoastră, ci și modul în care percepeți dietele de acest fel. Încercați-o cu încredere și stresul dumneavoastră zilnic se va reduce considerabil.
 

Iată câteva principii de bază:

1. Serviţi micul dejun acasă; astfel evitaţi tentaţia de a îmbuca una-alta în timpul conversaţiilor şi a serviciului. Neapărat luaţi cu dumneavoastră la lucru o gustare, astfel nu veţi simţi foamea în cursul zilei. 2. În timpul pauzei de prânz consumaţi o salată sau o supă dietetică. 3. Masa principală a zilei serviţi-o acasă, după lucru. Dacă lucraţi până târziu, găsiţi un pic de timp pentru o ieşire la restaurant sau la bar, mâncaţi încet, fără grabă. Francezii sunt supli nu numai pentru că sunt pasionaţi ai sporturilor ci şi fiindcă se delectează cu pioşenie cu fiecare îmbucătură de mâncare. Înainte de culcare mâncaţi un fruct sau beţi un suc de legume. 4. Nu săriţi peste mese deoarece, mânaţi de foame, veţi mânca prea mult de o dată. 5. Nu uitaţi de exerciţii. Chiar şi la birou, vă puteţi mişca: rotiri şi forfercări cu braţele, aplecări ale trunchiului, capului şi gâtului. Plimbaţi-vă prin birou, vizitaţi colegele şi colegii la locurile lor de muncă.

Program de exerciţii – nu uitaţi acest element foarte important al dietei: mişcarea înseamnă sănătate

15 minute dimineaţa: exerciţii ale umerilor, 15 genuflexiuni.
După micul dejun: 30 – 45 minute cu bicicleta – poate ar fi bine să mergeţi la lucru cu bicicleta.
După amiază: 30 – 45 minute de plimbare vioaie.
Seara: sărituri cu coarda timp de 10 minute, pe o suprafaţă moale

Meniul pe 5 zile – alegeţi ce vă place

Meniu la alegere Ca băutură propunem un înlocuitor de cafea sau un ceai, de preferinţă cu lapte slab, dar fără zahăr. Perfect ar fi un pahar de lapte slab, o doză de kefir sau de iaurt.
Mic dejun 2 felii de pâine prăjită unse subţire cu unt, 2 felii de şuncă, câteva stafide; 1 felie de pâine integrală unsă cu unt, 100 g brânză dulce degresată, cu arpagic şi castravete; 1 ou tare sau moale, o felie de pâine cu unt, o roşie; 2 felii de pâine prăjită unse subţire cu unt, 2 felii subţiri de caşcaval, câteva ridichii; 1 felie de pâine integrală unsă cu unt sau brânză dulce sau 1 lingură de gem nu prea dulce.
Ce luăm la lucru ca gustare? 1 măr; 1 pară; 1 banană mică; 2 morcovi.
Dejun Salată de legume: se taie un castravete, o ceapă mică, un ardei, câteva ridichi, 150g brânză feta light, se adaugă sare şi piper, se amestecă. Salată de peşte: 150g ton în ulei, se strecoară grăsimea, se taie un ou tare, o roşie şi o ceapă, se adaugă condimente, se amestecă. Salată cu brânză: 200g brânză slabă se amestecă cu ridichile tăiate, arpagic tocat, 4 linguri de iaurt, condimente. Salată de pui: se taie şi se amestecă 100g piept fript de pui, o felie de ananas, un măr, 3 linguri de porumb conservat, 2 prune uscate.
Cina – nu uitaţi să o serviţi acasă. Orez cu legume: Se amestecă 100g de orez fiert cu 250g legume şi ciuperci înăbuşite în ulei. Peşte cu legume se înăbuşă în ulei doi morcovi raşi, o ceapă tocată, o roşie, se adaugă 150 g peşte, se înăbuşă din nou, se adaugă condimente. Perişoare cu ciuperci: 100g carne de pui tocată se amestecă cu 100 g ciuperci înăbuşite cu 1 ceapă, cu pătrunjel, condimente; se formează perişoarele, se fierb în aburi, se servesc cu o lingură de orez. Macaroane cu sos: La 100 g macaroane fierte se adaugă un sos din 2 linguri de pastă de tomate înăbuşită cu ceapă şi un căţel de usturoi.

Rețete care te-ar putea interesa

Salată de cartofi cu mazăre și porumb
Salată de cartofi cu mazăre și porumb

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane peste 45 min Simplu
Pui umplut cu orez și ciuperci
Pui umplut cu orez și ciuperci

O rețetă delicioasă pentru întreaga familie.

4 persoane sub 15 min Simplu
Pulpe de pui la cuptor cu legume
Pulpe de pui la cuptor cu legume

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

6 persoane 30-45 min Simplu
Gustare festivă de fasole roșie
Gustare festivă de fasole roșie

Acest minunat aperitiv rece decorează orice masă festivă! Se servește cu tortila sau pită proaspătă.

8 persoane peste 45 min Mediu
O dietă rapidă pentru slujbele de birou

Copiii noştri îşi petrec de asemenea multe ore în faţa televizorului sau a calculatorului. Vă propunem un mod de a slăbi care nu vă va face să "muriţi de foame" la serviciu. Obişnuinţele culinare merită schimbate imediat.

O gogoaşă şi un baton de ciocolată

O gustare în timpul serviciului este adesea o cafea şi un
produs de patiserie cumpărat pe drum, alteori e un baton sau o gogoaşă... Cele mai complicate soluții culinare sunt acelea care solicită integrarea unor factori extraculinari, cum ar fi o slujbă de birou. Vă oferim în această direcție o dietă rapidă și echilibrată care va modifica nu numai gradul de sănătate al dumneavoastră, ci și modul în care percepeți dietele de acest fel. Încercați-o cu încredere și stresul dumneavoastră zilnic se va reduce considerabil.
 

Iată câteva principii de bază:

1. Serviţi micul dejun acasă; astfel evitaţi tentaţia de a îmbuca una-alta în timpul conversaţiilor şi a serviciului. Neapărat luaţi cu dumneavoastră la lucru o gustare, astfel nu veţi simţi foamea în cursul zilei. 2. În timpul pauzei de prânz consumaţi o salată sau o supă dietetică. 3. Masa principală a zilei serviţi-o acasă, după lucru. Dacă lucraţi până târziu, găsiţi un pic de timp pentru o ieşire la restaurant sau la bar, mâncaţi încet, fără grabă. Francezii sunt supli nu numai pentru că sunt pasionaţi ai sporturilor ci şi fiindcă se delectează cu pioşenie cu fiecare îmbucătură de mâncare. Înainte de culcare mâncaţi un fruct sau beţi un suc de legume. 4. Nu săriţi peste mese deoarece, mânaţi de foame, veţi mânca prea mult de o dată. 5. Nu uitaţi de exerciţii. Chiar şi la birou, vă puteţi mişca: rotiri şi forfercări cu braţele, aplecări ale trunchiului, capului şi gâtului. Plimbaţi-vă prin birou, vizitaţi colegele şi colegii la locurile lor de muncă.

Program de exerciţii – nu uitaţi acest element foarte important al dietei: mişcarea înseamnă sănătate

15 minute dimineaţa: exerciţii ale umerilor, 15 genuflexiuni.
După micul dejun: 30 – 45 minute cu bicicleta – poate ar fi bine să mergeţi la lucru cu bicicleta.
După amiază: 30 – 45 minute de plimbare vioaie.
Seara: sărituri cu coarda timp de 10 minute, pe o suprafaţă moale

Meniul pe 5 zile – alegeţi ce vă place

Meniu la alegere Ca băutură propunem un înlocuitor de cafea sau un ceai, de preferinţă cu lapte slab, dar fără zahăr. Perfect ar fi un pahar de lapte slab, o doză de kefir sau de iaurt.
Mic dejun 2 felii de pâine prăjită unse subţire cu unt, 2 felii de şuncă, câteva stafide; 1 felie de pâine integrală unsă cu unt, 100 g brânză dulce degresată, cu arpagic şi castravete; 1 ou tare sau moale, o felie de pâine cu unt, o roşie; 2 felii de pâine prăjită unse subţire cu unt, 2 felii subţiri de caşcaval, câteva ridichii; 1 felie de pâine integrală unsă cu unt sau brânză dulce sau 1 lingură de gem nu prea dulce.
Ce luăm la lucru ca gustare? 1 măr; 1 pară; 1 banană mică; 2 morcovi.
Dejun Salată de legume: se taie un castravete, o ceapă mică, un ardei, câteva ridichi, 150g brânză feta light, se adaugă sare şi piper, se amestecă. Salată de peşte: 150g ton în ulei, se strecoară grăsimea, se taie un ou tare, o roşie şi o ceapă, se adaugă condimente, se amestecă. Salată cu brânză: 200g brânză slabă se amestecă cu ridichile tăiate, arpagic tocat, 4 linguri de iaurt, condimente. Salată de pui: se taie şi se amestecă 100g piept fript de pui, o felie de ananas, un măr, 3 linguri de porumb conservat, 2 prune uscate.
Cina – nu uitaţi să o serviţi acasă. Orez cu legume: Se amestecă 100g de orez fiert cu 250g legume şi ciuperci înăbuşite în ulei. Peşte cu legume se înăbuşă în ulei doi morcovi raşi, o ceapă tocată, o roşie, se adaugă 150 g peşte, se înăbuşă din nou, se adaugă condimente. Perişoare cu ciuperci: 100g carne de pui tocată se amestecă cu 100 g ciuperci înăbuşite cu 1 ceapă, cu pătrunjel, condimente; se formează perişoarele, se fierb în aburi, se servesc cu o lingură de orez. Macaroane cu sos: La 100 g macaroane fierte se adaugă un sos din 2 linguri de pastă de tomate înăbuşită cu ceapă şi un căţel de usturoi.