Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Nucile în dietă

Diferite fructe seci

S-a demonstrat în mod ştiinţific faptul că, mâncând nuci reducem riscul bolilor coronariene. Nucile conţin ubichinion – un antioxidant care permite reducerea nivelelor colesterolului rău din sânge. Ele sunt şi o bună sursă de proteine şi de grăsime sub forma acizilor graşi nesaturaţi. Mai conţin şi mari cantităţi de vitamine E, B şi B1, care au efecte benefice asupra tenului.

Nucile

Din nuci se face un lichior deosebit de eficace în alinarea afecţiunilor stomacale. Miezul nucii ajut[ la creşterea masei musculare şi a forţei fizice. Nuca are proprietăţi uşor laxative. Ea este compatibilă cu regimul diabeticilor.

Alunele

Alunele sunt un aliment foarte consistent, cu conţinut de 60% grăsime. Cu toate acestea, alunele se digeră uşor, fiind recomandate copiilor şi persoanelor anemice, epuizate nervos, precum şi celor care depun eforturi intelectuale. 100 grame de alune conţin necesarul de vitamină E al organismului uman pe patru zile.

Arahidele şi fisticul

Sunt bogate în vitamina E şi vitaminele din grupa B, fosfor şi niacină. Grăsimea acestora conţine doi acizi graşi importanţi: acidul linolic şi acidul arahidic, care au proprietatea de a scădea nivelul de colesterol din sânge.

Nucile de pecan

Sunt bogate în vitamina B1, care ia parte la metabolismul carbohidraților. Dintre toate nucile, cele de pecan au cele mai mari concentraţii de antioxidanţi, astfel încât reduc cantităţile de colesterol în sânge.

Alunele de cola

Conţine cofeină şi teobromină. În medicină este folosită pentru reprimarea poftei de mâncare, pentru migrene, febră sau pentru stimularea sistemului nervos central.

Nuca de acaju

Conţine aproximativ 40% grăsime. Este o bună sursă de proteine pentru vegetarieni. Conţin acid folic, deosebit de necesar femeilor gravide.

Alunele de Ginko

Alunele de Ginko cresc pe arborele cu aclaşi nume. Acesta este răspândit în Extemul Orient. În Europa aceste nuci sunt disponibile doar la conservă. Ele se adaogă la supe şi la peşte.

Fisticul

Fisticul este nu numai gustos ci şi bogat în acizi graţi nesaturaţi şi proteine. Conţne multe proteine şi fibră, dar şi magneziu, potasiu, vitamina E şi vitamine din grupa B. Este un bun regulator al funcţiilor inimii.

Castanele comestibile

Sunt utilizate pentru supe, sosuri, umpluturi pentru carnea de pasăre, mâncăruri de legume. Au o influenţă benefică asupra sistemului imunitar, întăresc organismul şi combat infecţiile.

Nucile de Brazilia

Au un gust asemănptor cu al migdalelor. Având în vedere conţinutul bogat de zinc, se recomandă persoanelor care abuzează de alcool, diabeticilor, persoanelor recent operate şi a celor care au suferit arsuri, precum şi celor care trăiesc într-n stres continuu.


Rețete care te-ar putea interesa

Plăcințele cu legume și pui

Plăcințele cu legume și pui

Un preparat delicios pentru întreaga familie.

4 persoane 15-30 min Simplu
Puchero - tocană argentiniană

Puchero - tocană argentiniană

Puchero - mâncare, pe care au adus-o cu ei în Argentina coloniștii spanioli.

12 persoane peste 45 min Complex
Pancakes de mazăre cu somon și ouă

Pancakes de mazăre cu somon și ouă

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

3 persoane 15-30 min Simplu
Pui cu fasole albă în sos curry

Pui cu fasole albă în sos curry

O rețetă inedită și foarte gustoasă.

6 persoane peste 45 min Mediu
Nucile în dietă

Diferite fructe seci

S-a demonstrat în mod ştiinţific faptul că, mâncând nuci reducem riscul bolilor coronariene. Nucile conţin ubichinion – un antioxidant care permite reducerea nivelelor colesterolului rău din sânge. Ele sunt şi o bună sursă de proteine şi de grăsime sub forma acizilor graşi nesaturaţi. Mai conţin şi mari cantităţi de vitamine E, B şi B1, care au efecte benefice asupra tenului.

Nucile

Din nuci se face un lichior deosebit de eficace în alinarea afecţiunilor stomacale. Miezul nucii ajut[ la creşterea masei musculare şi a forţei fizice. Nuca are proprietăţi uşor laxative. Ea este compatibilă cu regimul diabeticilor.

Alunele

Alunele sunt un aliment foarte consistent, cu conţinut de 60% grăsime. Cu toate acestea, alunele se digeră uşor, fiind recomandate copiilor şi persoanelor anemice, epuizate nervos, precum şi celor care depun eforturi intelectuale. 100 grame de alune conţin necesarul de vitamină E al organismului uman pe patru zile.

Arahidele şi fisticul

Sunt bogate în vitamina E şi vitaminele din grupa B, fosfor şi niacină. Grăsimea acestora conţine doi acizi graşi importanţi: acidul linolic şi acidul arahidic, care au proprietatea de a scădea nivelul de colesterol din sânge.

Nucile de pecan

Sunt bogate în vitamina B1, care ia parte la metabolismul carbohidraților. Dintre toate nucile, cele de pecan au cele mai mari concentraţii de antioxidanţi, astfel încât reduc cantităţile de colesterol în sânge.

Alunele de cola

Conţine cofeină şi teobromină. În medicină este folosită pentru reprimarea poftei de mâncare, pentru migrene, febră sau pentru stimularea sistemului nervos central.

Nuca de acaju

Conţine aproximativ 40% grăsime. Este o bună sursă de proteine pentru vegetarieni. Conţin acid folic, deosebit de necesar femeilor gravide.

Alunele de Ginko

Alunele de Ginko cresc pe arborele cu aclaşi nume. Acesta este răspândit în Extemul Orient. În Europa aceste nuci sunt disponibile doar la conservă. Ele se adaogă la supe şi la peşte.

Fisticul

Fisticul este nu numai gustos ci şi bogat în acizi graţi nesaturaţi şi proteine. Conţne multe proteine şi fibră, dar şi magneziu, potasiu, vitamina E şi vitamine din grupa B. Este un bun regulator al funcţiilor inimii.

Castanele comestibile

Sunt utilizate pentru supe, sosuri, umpluturi pentru carnea de pasăre, mâncăruri de legume. Au o influenţă benefică asupra sistemului imunitar, întăresc organismul şi combat infecţiile.

Nucile de Brazilia

Au un gust asemănptor cu al migdalelor. Având în vedere conţinutul bogat de zinc, se recomandă persoanelor care abuzează de alcool, diabeticilor, persoanelor recent operate şi a celor care au suferit arsuri, precum şi celor care trăiesc într-n stres continuu.