Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Dieta bogată în fibre

Dieta cu fibre – detoxifiere și slăbire

Este o dietă cu un conţinut ridicat de fibre şi cu conţinut scăzut de grăsime. Cercetările arată, că fibrele joacă un rol important în cadrul dietei. S-a calculat că raţia zilnică de fibre trebuie să fie de cel puţin 30 g. Dacă vrei să elimini kilogramele de prisos, această dietă este pentru tine. 

Alimente bogate în fibre 

Zilnic trebuie consumate minim 30 g de fibre. Raţia de calorii zilnică recomandată în dieta cu fibre este de 1000-1250 pentru femei şi circa 1500 pentru bărbaţi. Sursa principală de fibre trebuie să o reprezinte macaroanele şi pâinea neagră, fasolea, cartofii fierţi, lintea, porumbul, salata, fructele proaspete şi uscate. 

Dieta cu puţine calorii şi fibre 

Broccoli, ardeiul, sparangelul, roşii, castraveţii, conopida, salata - acestea sunt numai unele bogăţii de legume care ne oferă o cantitate mică de calorii şi o sursă bogată de fibre. Posibilităţile de preparare a unei mese gustoase și bogate în fibre sunt nelimitate: sandvich-uri, supe, mâncăruri pe bază de făină şi de cartofi, salate crude şi deserturi, mâncăruri vegetariene

Reducerea săptămânală de masă a corpului va fi de circa 1,4 kg. Pentru menţinerea unei greutăţi constante trebuie respectate anumite recomandări pentru toată viaţa: trecerea la produse din făină integrală (pâine şi macaroane) precum şi consumul mare de fructe. 

Meniu recomandat pentru o dietă cu fibre 

În fiecare zi trebuie să ţinem cont de mixul bogat în fibre: cereale, nuci şi fructele uscate care pot să aducă organismului 200 de kcal şi 15 g de fibre 

Mic-dejun ½ de porţie de amestec bogat în fibre din 140 g de lapte degresat 

Gustare 300 g de supă de linte din conservă 2 felii de pâine crocantă bogată în fibre, unsă delicat cu extract de drojdie 1 portocală 

Prânz Omletă cu verdeţuri proaspete 115 g mazăre proaspătă sau mazăre congelată 220 g piersici în suc fără zahăr ca desert  

Cina Restul amestecului bogat în fibre 140 g de lapte Măr sau pară 


Rețete care te-ar putea interesa

Conopidă gratinată cu ceafă de porc
Conopidă gratinată cu ceafă de porc

O rețetă simplă și delicioasă

2 persoane 30-45 min Simplu
Ciorbă de văcuță
Ciorbă de văcuță

Un preparat delicios pentru întreaga familie.

8 persoane 15-30 min Simplu
Pasta Fazol, ciorba de fasole în stil adriatic
Pasta Fazol, ciorba de fasole în stil adriatic

Rețeta perfectă pentru un prânz în familie.

4 persoane 30-45 min Mediu
Friptură de porc alături de panna cotta cu legume Bonduelle, jeleu de sfeclă și păstăi usturoiate
Friptură de porc alături de panna cotta cu legume Bonduelle, jeleu de sfeclă și păstăi usturoiate

O rețetă Bonduelle pentru cele mai rafinate gusturi.

4 persoane 30-45 min Simplu
Dieta bogată în fibre

Dieta cu fibre – detoxifiere și slăbire

Este o dietă cu un conţinut ridicat de fibre şi cu conţinut scăzut de grăsime. Cercetările arată, că fibrele joacă un rol important în cadrul dietei. S-a calculat că raţia zilnică de fibre trebuie să fie de cel puţin 30 g. Dacă vrei să elimini kilogramele de prisos, această dietă este pentru tine. 

Alimente bogate în fibre 

Zilnic trebuie consumate minim 30 g de fibre. Raţia de calorii zilnică recomandată în dieta cu fibre este de 1000-1250 pentru femei şi circa 1500 pentru bărbaţi. Sursa principală de fibre trebuie să o reprezinte macaroanele şi pâinea neagră, fasolea, cartofii fierţi, lintea, porumbul, salata, fructele proaspete şi uscate. 

Dieta cu puţine calorii şi fibre 

Broccoli, ardeiul, sparangelul, roşii, castraveţii, conopida, salata - acestea sunt numai unele bogăţii de legume care ne oferă o cantitate mică de calorii şi o sursă bogată de fibre. Posibilităţile de preparare a unei mese gustoase și bogate în fibre sunt nelimitate: sandvich-uri, supe, mâncăruri pe bază de făină şi de cartofi, salate crude şi deserturi, mâncăruri vegetariene

Reducerea săptămânală de masă a corpului va fi de circa 1,4 kg. Pentru menţinerea unei greutăţi constante trebuie respectate anumite recomandări pentru toată viaţa: trecerea la produse din făină integrală (pâine şi macaroane) precum şi consumul mare de fructe. 

Meniu recomandat pentru o dietă cu fibre 

În fiecare zi trebuie să ţinem cont de mixul bogat în fibre: cereale, nuci şi fructele uscate care pot să aducă organismului 200 de kcal şi 15 g de fibre 

Mic-dejun ½ de porţie de amestec bogat în fibre din 140 g de lapte degresat 

Gustare 300 g de supă de linte din conservă 2 felii de pâine crocantă bogată în fibre, unsă delicat cu extract de drojdie 1 portocală 

Prânz Omletă cu verdeţuri proaspete 115 g mazăre proaspătă sau mazăre congelată 220 g piersici în suc fără zahăr ca desert  

Cina Restul amestecului bogat în fibre 140 g de lapte Măr sau pară 

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.