Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Dieta bogată în fibre

Detoxifică şi slăbeşte

Este o dietă cu un conţinut ridicat de fibre şi cu conţinut scăzut de grăsime. Cercetările arată, că fibrele joacă un rol important în cadrul dietei. S-a calculat că raţia zilnică de fibre trebuie să fie de cel puţin 30 g. Dacă vrei să elimini kilogramele de prisos această dietă este pentru tine.

Sfaturi bune

Zilnic trebuie consumate minim 30 g de fibre . Raţia de calorii zilnică recomandată în această dietă este de 1000-1250 pentru femei şi circa 1500 pentru bărbaţi. Sursa principală de fibre trebuie să o reprezinte macaroanele şi pâinea neagră, fasolea, cartofii fierţi, lintea, porumbul, salata şi fructele proaspete şi uscate.
 

Puţine calorii şi fibre

Broccoli, ardeiul, sparangelul, roşii, castraveţii, conopida, salata - acestea sunt numai unele bogaţii de legume care ne oferă o cantitate mică de calorii şi o sursăbogată de fibre. Posibilităţile de preparare a unei mese gustoase bogate în fibre sunt nelimitate: sandvich-uri, supe, mâncăruri pe bază de făină şi de cartofi, salate crude şi deserturi, mâncăruri vegetariene.
Reducerea săptămânală de masă a corpului va fi de circa 1,4 kg. Pentru menţinerea unei greutăţi constante trebuie respectate anumite recomandări pentru toată viaţa: trecerea la produse din făină integrală (pâine şi macaroane) precum şi consumul mare de fructe.

Meniu

În fiecare zi trebuie să ţinem cont de mixul bogat în fibre: cereale, nuci şi fructele uscate care pot să aducă organismului 200 de kcal şi 15 g de fibre
Mic-dejun ½ de porţie de amestec bogat în fibre din 140 g de lapte degresat
Gustare 300 g de supă de linte din conservă 2 felii de pâine crocantă bogată în fibre, unsă delicat cu extract de drojdie 1 portocală
Prânz Omletă cu verdeţuri proaspete 115 g mazăre proaspătă sau mazăre congelată 220 g piersici în suc fără zahăr ca desert Cina Restul amestecului bogat în fibre 140 g de lapte Măr sau pară

Rețete care te-ar putea interesa

Prânz rapid cu broccoli răsfățat în smântână
Prânz rapid cu broccoli răsfățat în smântână

O rețetă delicioasă și sănătoasă!

4 persoane 30-45 min Mediu
Salată ușoară cu porumb și fasole roșie
Salată ușoară cu porumb și fasole roșie

O surpiză gustoasă și rapidă care îți va delecta papilele gustative.

4 persoane sub 15 min Simplu
Tartine cu cremă de ciuperci
Tartine cu cremă de ciuperci

O experiență culinară

4 persoane 15-30 min Simplu
Ceviche - Pește marinat în tomate și suc de lămâie
Ceviche - Pește marinat în tomate și suc de lămâie

Rețetă delicioasă pentru întreaga familie

3 persoane peste 45 min Mediu
Dieta bogată în fibre

Detoxifică şi slăbeşte

Este o dietă cu un conţinut ridicat de fibre şi cu conţinut scăzut de grăsime. Cercetările arată, că fibrele joacă un rol important în cadrul dietei. S-a calculat că raţia zilnică de fibre trebuie să fie de cel puţin 30 g. Dacă vrei să elimini kilogramele de prisos această dietă este pentru tine.

Sfaturi bune

Zilnic trebuie consumate minim 30 g de fibre . Raţia de calorii zilnică recomandată în această dietă este de 1000-1250 pentru femei şi circa 1500 pentru bărbaţi. Sursa principală de fibre trebuie să o reprezinte macaroanele şi pâinea neagră, fasolea, cartofii fierţi, lintea, porumbul, salata şi fructele proaspete şi uscate.
 

Puţine calorii şi fibre

Broccoli, ardeiul, sparangelul, roşii, castraveţii, conopida, salata - acestea sunt numai unele bogaţii de legume care ne oferă o cantitate mică de calorii şi o sursăbogată de fibre. Posibilităţile de preparare a unei mese gustoase bogate în fibre sunt nelimitate: sandvich-uri, supe, mâncăruri pe bază de făină şi de cartofi, salate crude şi deserturi, mâncăruri vegetariene.
Reducerea săptămânală de masă a corpului va fi de circa 1,4 kg. Pentru menţinerea unei greutăţi constante trebuie respectate anumite recomandări pentru toată viaţa: trecerea la produse din făină integrală (pâine şi macaroane) precum şi consumul mare de fructe.

Meniu

În fiecare zi trebuie să ţinem cont de mixul bogat în fibre: cereale, nuci şi fructele uscate care pot să aducă organismului 200 de kcal şi 15 g de fibre
Mic-dejun ½ de porţie de amestec bogat în fibre din 140 g de lapte degresat
Gustare 300 g de supă de linte din conservă 2 felii de pâine crocantă bogată în fibre, unsă delicat cu extract de drojdie 1 portocală
Prânz Omletă cu verdeţuri proaspete 115 g mazăre proaspătă sau mazăre congelată 220 g piersici în suc fără zahăr ca desert Cina Restul amestecului bogat în fibre 140 g de lapte Măr sau pară