Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Dieta 2000 calorii

Pierdem kilograme

Este o dietă pentru toţi cei care vor să „piardă” câteva kilograme în fiecare lună, în mod sistematic.

Aplicare uşoară

Principii ale dietei 2000 de calorii :
  • să mănânci de 6 ori pe zi
  • să nu bei alcool
  • să nu mănânci biscuiţi, dulciuri, bomboane etc.
  • să bei cantităţi mari de apă (până la 2 litri pe zi)
  • să alegi mâncarea diversificată
  • să nu mănânci chipsuri şi alte snackuri sărate

În ce constă?

Este uşor de aplicat, doarece nu provoacă foame. Premiza principală a dietei este consumarea unui număr de calorii pe zi care nu depăşeşte 2000. Combinată cu efortul fizic crescut în fiecare zi, dieta permite să slăbiţi 2 până 3 kg lunar.
Dacă ţi se întâmplă să mănânci una dintre măncărurile interzise, nu te stresa. Este suficient să o balansezi bând multă apă şi mâncând fructe în ziua respectivă.

Ziua I

Mic dejun: un pahar de ceai cu lapte, o chiflă Gustarea de dimineaţă: un pahar de ceai, 2 felii de pâine neagră cu salam Prânz: supă de pui, legume la aburi, un pahar de suc de legume Gustarea de după-amiază: un pahar de suc de roşii Cină: un pahar de lapte, o chiflă, brânză de vacă

Ziua II

Mic dejun: un pahar de ceai cu lapte, o chiflă, ouă cu bacon Gustarea de dimineaţă: o ceaşcă de cafea (fără zahăr), un sadviş cu banană Prânz: Salată din piept de pui şi paste, o portocală Gustarea de după-amiază: 3 vafe din orez cu brânză de vacă degresată Cină: O bucată de pui la gratar, cartofi piure, salata din legume cu ulei de măsline, sos

Ziua III

Mic dejun: un pahar de suc de legume, o felie de pâine Gustarea de dimineaţă: 2 felii de pâine, caşcaval, un măr Prânz: supă din legume, o bucată de carne de vacă, 2 cartofi fierţi, salata cu sos vinegrette Gustarea de după-amiază: suc de morcov, o bucăţică de pandişpan Cină: orez prăjit cu curry Atenţie: - în caz de carne, porţiile nu trebuie să fie mai mari de 150 g - porţiile de supe să nu fie mai mari de 350 ml - fructe până la 150 g - legume până la 300g - cartofi până la 150g

Rețete care te-ar putea interesa

Duet de legume alintat cu prosciutto

Duet de legume alintat cu prosciutto

O rețetă pe cât de simplă, pe atât de gustoasă!

4 persoane 15-30 min Mediu
Paste de orez cu legume și creveți

Paste de orez cu legume și creveți

Un preparat simplu și delicios pentru întreaga familie.

4 persoane 30-45 min Simplu
Mixată de legume de primăvară cu șuncă afumată

Mixată de legume de primăvară cu șuncă afumată

Această rețetă este foarte sănătoasă și foarte sățioasă!

4 persoane 15-30 min Simplu
Cartofi umpluți cu carne și ciuperci

Cartofi umpluți cu carne și ciuperci

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

5 persoane peste 45 min Simplu
Dieta 2000 calorii

Pierdem kilograme

Este o dietă pentru toţi cei care vor să „piardă” câteva kilograme în fiecare lună, în mod sistematic.

Aplicare uşoară

Principii ale dietei 2000 de calorii :
  • să mănânci de 6 ori pe zi
  • să nu bei alcool
  • să nu mănânci biscuiţi, dulciuri, bomboane etc.
  • să bei cantităţi mari de apă (până la 2 litri pe zi)
  • să alegi mâncarea diversificată
  • să nu mănânci chipsuri şi alte snackuri sărate

În ce constă?

Este uşor de aplicat, doarece nu provoacă foame. Premiza principală a dietei este consumarea unui număr de calorii pe zi care nu depăşeşte 2000. Combinată cu efortul fizic crescut în fiecare zi, dieta permite să slăbiţi 2 până 3 kg lunar.
Dacă ţi se întâmplă să mănânci una dintre măncărurile interzise, nu te stresa. Este suficient să o balansezi bând multă apă şi mâncând fructe în ziua respectivă.

Ziua I

Mic dejun: un pahar de ceai cu lapte, o chiflă Gustarea de dimineaţă: un pahar de ceai, 2 felii de pâine neagră cu salam Prânz: supă de pui, legume la aburi, un pahar de suc de legume Gustarea de după-amiază: un pahar de suc de roşii Cină: un pahar de lapte, o chiflă, brânză de vacă

Ziua II

Mic dejun: un pahar de ceai cu lapte, o chiflă, ouă cu bacon Gustarea de dimineaţă: o ceaşcă de cafea (fără zahăr), un sadviş cu banană Prânz: Salată din piept de pui şi paste, o portocală Gustarea de după-amiază: 3 vafe din orez cu brânză de vacă degresată Cină: O bucată de pui la gratar, cartofi piure, salata din legume cu ulei de măsline, sos

Ziua III

Mic dejun: un pahar de suc de legume, o felie de pâine Gustarea de dimineaţă: 2 felii de pâine, caşcaval, un măr Prânz: supă din legume, o bucată de carne de vacă, 2 cartofi fierţi, salata cu sos vinegrette Gustarea de după-amiază: suc de morcov, o bucăţică de pandişpan Cină: orez prăjit cu curry Atenţie: - în caz de carne, porţiile nu trebuie să fie mai mari de 150 g - porţiile de supe să nu fie mai mari de 350 ml - fructe până la 150 g - legume până la 300g - cartofi până la 150g