Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Dieta 2000 calorii

Pierdem kilograme

Este o dietă pentru toţi cei care vor să „piardă” câteva kilograme în fiecare lună, în mod sistematic.

Aplicare uşoară

Principii ale dietei 2000 de calorii :
  • să mănânci de 6 ori pe zi
  • să nu bei alcool
  • să nu mănânci biscuiţi, dulciuri, bomboane etc.
  • să bei cantităţi mari de apă (până la 2 litri pe zi)
  • să alegi mâncarea diversificată
  • să nu mănânci chipsuri şi alte snackuri sărate

În ce constă?

Este uşor de aplicat, doarece nu provoacă foame. Premiza principală a dietei este consumarea unui număr de calorii pe zi care nu depăşeşte 2000. Combinată cu efortul fizic crescut în fiecare zi, dieta permite să slăbiţi 2 până 3 kg lunar.
Dacă ţi se întâmplă să mănânci una dintre măncărurile interzise, nu te stresa. Este suficient să o balansezi bând multă apă şi mâncând fructe în ziua respectivă.

Ziua I

Mic dejun: un pahar de ceai cu lapte, o chiflă Gustarea de dimineaţă: un pahar de ceai, 2 felii de pâine neagră cu salam Prânz: supă de pui, legume la aburi, un pahar de suc de legume Gustarea de după-amiază: un pahar de suc de roşii Cină: un pahar de lapte, o chiflă, brânză de vacă

Ziua II

Mic dejun: un pahar de ceai cu lapte, o chiflă, ouă cu bacon Gustarea de dimineaţă: o ceaşcă de cafea (fără zahăr), un sadviş cu banană Prânz: Salată din piept de pui şi paste, o portocală Gustarea de după-amiază: 3 vafe din orez cu brânză de vacă degresată Cină: O bucată de pui la gratar, cartofi piure, salata din legume cu ulei de măsline, sos

Ziua III

Mic dejun: un pahar de suc de legume, o felie de pâine Gustarea de dimineaţă: 2 felii de pâine, caşcaval, un măr Prânz: supă din legume, o bucată de carne de vacă, 2 cartofi fierţi, salata cu sos vinegrette Gustarea de după-amiază: suc de morcov, o bucăţică de pandişpan Cină: orez prăjit cu curry Atenţie: - în caz de carne, porţiile nu trebuie să fie mai mari de 150 g - porţiile de supe să nu fie mai mari de 350 ml - fructe până la 150 g - legume până la 300g - cartofi până la 150g

Rețete care te-ar putea interesa

Cotlet de porc pe grill cu morcovi caramelizaţi şi rucola
Cotlet de porc pe grill cu morcovi caramelizaţi şi rucola

Chiar şi în timpul sezonului rece, garniturile din legume nu trebuie să lipsească de la masă. Legumele congelate sunt de mare ajutor în această perioadă, fiind la fel de sănătoase şi gustoase.

0 persoane sub 15 min Simplu
Salată cu Bonduelle Mexico Mix
Salată cu Bonduelle Mexico Mix

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

2 persoane sub 15 min Simplu
Supă cremă de mazăre cu gorgonzola
Supă cremă de mazăre cu gorgonzola

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane sub 15 min Simplu
Piept de rață cu piure de mazăre și cartofi dulci
Piept de rață cu piure de mazăre și cartofi dulci

O rețetă delicioasă de piept de rață, asortat cu piure fină de mazăre și cartofi dulci

2 persoane peste 45 min Simplu
Dieta 2000 calorii

Pierdem kilograme

Este o dietă pentru toţi cei care vor să „piardă” câteva kilograme în fiecare lună, în mod sistematic.

Aplicare uşoară

Principii ale dietei 2000 de calorii :
  • să mănânci de 6 ori pe zi
  • să nu bei alcool
  • să nu mănânci biscuiţi, dulciuri, bomboane etc.
  • să bei cantităţi mari de apă (până la 2 litri pe zi)
  • să alegi mâncarea diversificată
  • să nu mănânci chipsuri şi alte snackuri sărate

În ce constă?

Este uşor de aplicat, doarece nu provoacă foame. Premiza principală a dietei este consumarea unui număr de calorii pe zi care nu depăşeşte 2000. Combinată cu efortul fizic crescut în fiecare zi, dieta permite să slăbiţi 2 până 3 kg lunar.
Dacă ţi se întâmplă să mănânci una dintre măncărurile interzise, nu te stresa. Este suficient să o balansezi bând multă apă şi mâncând fructe în ziua respectivă.

Ziua I

Mic dejun: un pahar de ceai cu lapte, o chiflă Gustarea de dimineaţă: un pahar de ceai, 2 felii de pâine neagră cu salam Prânz: supă de pui, legume la aburi, un pahar de suc de legume Gustarea de după-amiază: un pahar de suc de roşii Cină: un pahar de lapte, o chiflă, brânză de vacă

Ziua II

Mic dejun: un pahar de ceai cu lapte, o chiflă, ouă cu bacon Gustarea de dimineaţă: o ceaşcă de cafea (fără zahăr), un sadviş cu banană Prânz: Salată din piept de pui şi paste, o portocală Gustarea de după-amiază: 3 vafe din orez cu brânză de vacă degresată Cină: O bucată de pui la gratar, cartofi piure, salata din legume cu ulei de măsline, sos

Ziua III

Mic dejun: un pahar de suc de legume, o felie de pâine Gustarea de dimineaţă: 2 felii de pâine, caşcaval, un măr Prânz: supă din legume, o bucată de carne de vacă, 2 cartofi fierţi, salata cu sos vinegrette Gustarea de după-amiază: suc de morcov, o bucăţică de pandişpan Cină: orez prăjit cu curry Atenţie: - în caz de carne, porţiile nu trebuie să fie mai mari de 150 g - porţiile de supe să nu fie mai mari de 350 ml - fructe până la 150 g - legume până la 300g - cartofi până la 150g
Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.