Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Dieta 2000 calorii

Pierdem kilograme

Este o dietă pentru toţi cei care vor să „piardă” câteva kilograme în fiecare lună, în mod sistematic.

Aplicare uşoară

Principii ale dietei 2000 de calorii :
  • să mănânci de 6 ori pe zi
  • să nu bei alcool
  • să nu mănânci biscuiţi, dulciuri, bomboane etc.
  • să bei cantităţi mari de apă (până la 2 litri pe zi)
  • să alegi mâncarea diversificată
  • să nu mănânci chipsuri şi alte snackuri sărate

În ce constă?

Este uşor de aplicat, doarece nu provoacă foame. Premiza principală a dietei este consumarea unui număr de calorii pe zi care nu depăşeşte 2000. Combinată cu efortul fizic crescut în fiecare zi, dieta permite să slăbiţi 2 până 3 kg lunar.
Dacă ţi se întâmplă să mănânci una dintre măncărurile interzise, nu te stresa. Este suficient să o balansezi bând multă apă şi mâncând fructe în ziua respectivă.

Ziua I

Mic dejun: un pahar de ceai cu lapte, o chiflă Gustarea de dimineaţă: un pahar de ceai, 2 felii de pâine neagră cu salam Prânz: supă de pui, legume la aburi, un pahar de suc de legume Gustarea de după-amiază: un pahar de suc de roşii Cină: un pahar de lapte, o chiflă, brânză de vacă

Ziua II

Mic dejun: un pahar de ceai cu lapte, o chiflă, ouă cu bacon Gustarea de dimineaţă: o ceaşcă de cafea (fără zahăr), un sadviş cu banană Prânz: Salată din piept de pui şi paste, o portocală Gustarea de după-amiază: 3 vafe din orez cu brânză de vacă degresată Cină: O bucată de pui la gratar, cartofi piure, salata din legume cu ulei de măsline, sos

Ziua III

Mic dejun: un pahar de suc de legume, o felie de pâine Gustarea de dimineaţă: 2 felii de pâine, caşcaval, un măr Prânz: supă din legume, o bucată de carne de vacă, 2 cartofi fierţi, salata cu sos vinegrette Gustarea de după-amiază: suc de morcov, o bucăţică de pandişpan Cină: orez prăjit cu curry Atenţie: - în caz de carne, porţiile nu trebuie să fie mai mari de 150 g - porţiile de supe să nu fie mai mari de 350 ml - fructe până la 150 g - legume până la 300g - cartofi până la 150g

Rețete care te-ar putea interesa

Paste negre cu ciuperci și sos roșu
Paste negre cu ciuperci și sos roșu

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Salată caldă cu farfalle, ardei şi porumb
Salată caldă cu farfalle, ardei şi porumb

Pastele se împacă foarte bine cu legumele. O reţetă uşor de preparat, o idee pentru prânz sau cină, care va fi, cu siguranţă, pe placul familiei tale.

2 persoane 15-30 min Simplu
Salată exotică
Salată exotică

Un preparat delicios pentru întreaga familie.

4 persoane sub 15 min Simplu
Supă de găluște verzi
Supă de găluște verzi

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

6 persoane 15-30 min Simplu
Dieta 2000 calorii

Pierdem kilograme

Este o dietă pentru toţi cei care vor să „piardă” câteva kilograme în fiecare lună, în mod sistematic.

Aplicare uşoară

Principii ale dietei 2000 de calorii :
  • să mănânci de 6 ori pe zi
  • să nu bei alcool
  • să nu mănânci biscuiţi, dulciuri, bomboane etc.
  • să bei cantităţi mari de apă (până la 2 litri pe zi)
  • să alegi mâncarea diversificată
  • să nu mănânci chipsuri şi alte snackuri sărate

În ce constă?

Este uşor de aplicat, doarece nu provoacă foame. Premiza principală a dietei este consumarea unui număr de calorii pe zi care nu depăşeşte 2000. Combinată cu efortul fizic crescut în fiecare zi, dieta permite să slăbiţi 2 până 3 kg lunar.
Dacă ţi se întâmplă să mănânci una dintre măncărurile interzise, nu te stresa. Este suficient să o balansezi bând multă apă şi mâncând fructe în ziua respectivă.

Ziua I

Mic dejun: un pahar de ceai cu lapte, o chiflă Gustarea de dimineaţă: un pahar de ceai, 2 felii de pâine neagră cu salam Prânz: supă de pui, legume la aburi, un pahar de suc de legume Gustarea de după-amiază: un pahar de suc de roşii Cină: un pahar de lapte, o chiflă, brânză de vacă

Ziua II

Mic dejun: un pahar de ceai cu lapte, o chiflă, ouă cu bacon Gustarea de dimineaţă: o ceaşcă de cafea (fără zahăr), un sadviş cu banană Prânz: Salată din piept de pui şi paste, o portocală Gustarea de după-amiază: 3 vafe din orez cu brânză de vacă degresată Cină: O bucată de pui la gratar, cartofi piure, salata din legume cu ulei de măsline, sos

Ziua III

Mic dejun: un pahar de suc de legume, o felie de pâine Gustarea de dimineaţă: 2 felii de pâine, caşcaval, un măr Prânz: supă din legume, o bucată de carne de vacă, 2 cartofi fierţi, salata cu sos vinegrette Gustarea de după-amiază: suc de morcov, o bucăţică de pandişpan Cină: orez prăjit cu curry Atenţie: - în caz de carne, porţiile nu trebuie să fie mai mari de 150 g - porţiile de supe să nu fie mai mari de 350 ml - fructe până la 150 g - legume până la 300g - cartofi până la 150g