Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Dansul din buric

De câţiva ani din ce în ce mai multe femei, în locul aerobicului sau fitness-ului, aleg dansul din buric, care în egală măsură întăreşte musculatura şi face corpul robust.

Ce este dansul din buric?

Este un dans foarte emoţional şi expresiv cu ajutorul căruia femeia îşi exprimă sentimentele proprii, creând prin improvizaţie o lume irepetabilă şi personală. Pentru femeile orientale acest dans nu este numai o distracţie excelentă ci şi o pregătire pentru a naşte. Mişcările de dans sunt executate din abdomen şi şolduri, adăugând la acestea palmele şi braţele. Sunt executate deasemenea shimmy, adică o mişcare tremurată a şoldurilor care împrimă acelaşi tremurat şi abdomenului. Nu trebuie uitată muzica orientală adecvată, dansatoarea reproducând cu corpul ritmul muzicii, atingând astfel o armonie interioară pe care o transmite şi celorlalţi. Trebuie dedicaţi câţiva ani pentru a însuşi tehnica corectă a dansului oriental.

Dansul care modelează trupul

Cu ajutorul raks sharki încordăm muşchii abdomenului, şoldurilor şi ai coapselor şi putem modela talia, care va deveni mai subţire şi mai subtilă. Influenţează pozitiv sistemul circulator şi pe cel respirator. Ajută femeia să se elibereze de complexe, să se relaxeze psihic, sa-şi descopere atractivitatea şi feminitatea.

Alte beneficii ale dansului din buric

  • ajută digestia - unul dintre cele mai importante beneficii ale dansului din buric este acela că ajută la digerarea mai rapidă a mâncării. Rularea mușchilor abdominali și mișcările trunchiului cu ajutorul dansului din buric funcționează mult mai bine decât orice al exercițiu fizic atunci când vine vorba de digestie.
  • ameliorează durerile menstruale - prin întărirea mușchilor pelvieni și îmbunătățirea circulației sângelui, crampele vor fi mai puțin dureroase.

Rețete care te-ar putea interesa

Tagliolini cu somon

Tagliolini cu somon

O experiență culinară.

4 persoane 15-30 min Simplu
Salată de cușcuș cu porumb

Salată de cușcuș cu porumb

Salată exotică pentru toată lumea.

3 persoane 30-45 min Simplu
Mixată de legume de primăvară cu șuncă afumată

Mixată de legume de primăvară cu șuncă afumată

Această rețetă este foarte sănătoasă și foarte sățioasă!

4 persoane 15-30 min Simplu
Ajapsandali cu vinete

Ajapsandali cu vinete

Descoperă savoarea bucătăriei georgiene.

6 persoane peste 45 min Simplu
Dansul din buric

De câţiva ani din ce în ce mai multe femei, în locul aerobicului sau fitness-ului, aleg dansul din buric, care în egală măsură întăreşte musculatura şi face corpul robust.

Ce este dansul din buric?

Este un dans foarte emoţional şi expresiv cu ajutorul căruia femeia îşi exprimă sentimentele proprii, creând prin improvizaţie o lume irepetabilă şi personală. Pentru femeile orientale acest dans nu este numai o distracţie excelentă ci şi o pregătire pentru a naşte. Mişcările de dans sunt executate din abdomen şi şolduri, adăugând la acestea palmele şi braţele. Sunt executate deasemenea shimmy, adică o mişcare tremurată a şoldurilor care împrimă acelaşi tremurat şi abdomenului. Nu trebuie uitată muzica orientală adecvată, dansatoarea reproducând cu corpul ritmul muzicii, atingând astfel o armonie interioară pe care o transmite şi celorlalţi. Trebuie dedicaţi câţiva ani pentru a însuşi tehnica corectă a dansului oriental.

Dansul care modelează trupul

Cu ajutorul raks sharki încordăm muşchii abdomenului, şoldurilor şi ai coapselor şi putem modela talia, care va deveni mai subţire şi mai subtilă. Influenţează pozitiv sistemul circulator şi pe cel respirator. Ajută femeia să se elibereze de complexe, să se relaxeze psihic, sa-şi descopere atractivitatea şi feminitatea.

Alte beneficii ale dansului din buric

  • ajută digestia - unul dintre cele mai importante beneficii ale dansului din buric este acela că ajută la digerarea mai rapidă a mâncării. Rularea mușchilor abdominali și mișcările trunchiului cu ajutorul dansului din buric funcționează mult mai bine decât orice al exercițiu fizic atunci când vine vorba de digestie.
  • ameliorează durerile menstruale - prin întărirea mușchilor pelvieni și îmbunătățirea circulației sângelui, crampele vor fi mai puțin dureroase.