Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Un curcubeu la farfurie

O porție sănătoasă 

Familia ta are nevoie de o dietă formată din fructe și legume ale tuturor celor cinci grupuri de culoare:

  1. crude,
  2. congelate,
  3. gătite,
  4. dar cel mai bine fierte în aburi
  5. sau stoarse.

Legumele albe,

de exemplu: conopida, prazul, țelina, pătrunjelul, cartofii la fel ca ceapa și usturoiul au proprietăți anti-bacteriane și anti-virale.

  • Ele susțin sistemul nostru imunologic.

Legumele roșii

cum ar fi roșiile, ardeii roșii capia, zmeura,căpșunile sau pepenele rosu

  • ne protejează celulele corpului
  • și au grijă și de inima noastră.

Legumele sau

fructele gălbui-portocalii cum ar fi morcovii, piersicile, caisele sau portocalele ajută imunitatea,

  • protejează văzul și sistemul circulator de afecțiuni tipice și pielea de razele ultraviolete.

Legumele albastre/purpurii

cum ar fi sparanghelul, pătlăgica vânătă, strugurii roșii, fructele de mure, prunele sau afinele

  • conțin agenți antioxidanți si de asemenea conțin agenți anti-bacterieni și anti-inflamatorii.
  • Ei ajută în combaterea infecțiilor tractului urinar.

În fine, legumele si fructele verzi

cum ar fi spanacul, salata, broccoli, varza de Bruxelles, fasolea verde, kiwi sau avocado ajută vederea,

  • neutralizează toxinele,
  • fortifică vasele de sânge
  • și măresc imunitatea organismului.

Rețete care te-ar putea interesa

Coșulețe cu broccoli
Coșulețe cu broccoli

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

10 persoane 15-30 min Simplu
Salată cu ton și fasole verde
Salată cu ton și fasole verde

Pentru o seară relaxată în familie!

2 persoane 15-30 min Simplu
Gustare de fasole albă cu ardei gras și măsline
Gustare de fasole albă cu ardei gras și măsline

O rețetă simplă, dar extrem de gustoasă.

4 persoane 30-45 min Mediu
Amestec 4 season cu piure de dovleac și piure de broccoli
Amestec 4 season cu piure de dovleac și piure de broccoli

O rețetă Bonduelle pentru cele mai rafinate gusturi.

1 persoane 15-30 min Simplu
Un curcubeu la farfurie

O porție sănătoasă 

Familia ta are nevoie de o dietă formată din fructe și legume ale tuturor celor cinci grupuri de culoare:

  1. crude,
  2. congelate,
  3. gătite,
  4. dar cel mai bine fierte în aburi
  5. sau stoarse.

Legumele albe,

de exemplu: conopida, prazul, țelina, pătrunjelul, cartofii la fel ca ceapa și usturoiul au proprietăți anti-bacteriane și anti-virale.

  • Ele susțin sistemul nostru imunologic.

Legumele roșii

cum ar fi roșiile, ardeii roșii capia, zmeura,căpșunile sau pepenele rosu

  • ne protejează celulele corpului
  • și au grijă și de inima noastră.

Legumele sau

fructele gălbui-portocalii cum ar fi morcovii, piersicile, caisele sau portocalele ajută imunitatea,

  • protejează văzul și sistemul circulator de afecțiuni tipice și pielea de razele ultraviolete.

Legumele albastre/purpurii

cum ar fi sparanghelul, pătlăgica vânătă, strugurii roșii, fructele de mure, prunele sau afinele

  • conțin agenți antioxidanți si de asemenea conțin agenți anti-bacterieni și anti-inflamatorii.
  • Ei ajută în combaterea infecțiilor tractului urinar.

În fine, legumele si fructele verzi

cum ar fi spanacul, salata, broccoli, varza de Bruxelles, fasolea verde, kiwi sau avocado ajută vederea,

  • neutralizează toxinele,
  • fortifică vasele de sânge
  • și măresc imunitatea organismului.
Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.