Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Un curcubeu la farfurie

O porție sănătoasă 

Familia ta are nevoie de o dietă formată din fructe și legume ale tuturor celor cinci grupuri de culoare:

  1. crude,
  2. congelate,
  3. gătite,
  4. dar cel mai bine fierte în aburi
  5. sau stoarse.

Legumele albe,

de exemplu: conopida, prazul, țelina, pătrunjelul, cartofii la fel ca ceapa și usturoiul au proprietăți anti-bacteriane și anti-virale.

  • Ele susțin sistemul nostru imunologic.

Legumele roșii

cum ar fi roșiile, ardeii roșii capia, zmeura,căpșunile sau pepenele rosu

  • ne protejează celulele corpului
  • și au grijă și de inima noastră.

Legumele sau

fructele gălbui-portocalii cum ar fi morcovii, piersicile, caisele sau portocalele ajută imunitatea,

  • protejează văzul și sistemul circulator de afecțiuni tipice și pielea de razele ultraviolete.

Legumele albastre/purpurii

cum ar fi sparanghelul, pătlăgica vânătă, strugurii roșii, fructele de mure, prunele sau afinele

  • conțin agenți antioxidanți si de asemenea conțin agenți anti-bacterieni și anti-inflamatorii.
  • Ei ajută în combaterea infecțiilor tractului urinar.

În fine, legumele si fructele verzi

cum ar fi spanacul, salata, broccoli, varza de Bruxelles, fasolea verde, kiwi sau avocado ajută vederea,

  • neutralizează toxinele,
  • fortifică vasele de sânge
  • și măresc imunitatea organismului.

Rețete care te-ar putea interesa

Mini pizza cu pește
Mini pizza cu pește

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Buchețele de fasole verde învelite în bacon
Buchețele de fasole verde învelite în bacon

Un preparat special, de savurat cu prietenii sau la masa festivă

2 persoane 30-45 min Simplu
Gratin de paste și legume cu brânză
Gratin de paste și legume cu brânză

Un preparat delicios pentru întreaga familie.

4 persoane sub 15 min Simplu
Broccoli cu dressing italian picant
Broccoli cu dressing italian picant

O salată de sezon excelentă!

2 persoane 15-30 min Mediu
Un curcubeu la farfurie

O porție sănătoasă 

Familia ta are nevoie de o dietă formată din fructe și legume ale tuturor celor cinci grupuri de culoare:

  1. crude,
  2. congelate,
  3. gătite,
  4. dar cel mai bine fierte în aburi
  5. sau stoarse.

Legumele albe,

de exemplu: conopida, prazul, țelina, pătrunjelul, cartofii la fel ca ceapa și usturoiul au proprietăți anti-bacteriane și anti-virale.

  • Ele susțin sistemul nostru imunologic.

Legumele roșii

cum ar fi roșiile, ardeii roșii capia, zmeura,căpșunile sau pepenele rosu

  • ne protejează celulele corpului
  • și au grijă și de inima noastră.

Legumele sau

fructele gălbui-portocalii cum ar fi morcovii, piersicile, caisele sau portocalele ajută imunitatea,

  • protejează văzul și sistemul circulator de afecțiuni tipice și pielea de razele ultraviolete.

Legumele albastre/purpurii

cum ar fi sparanghelul, pătlăgica vânătă, strugurii roșii, fructele de mure, prunele sau afinele

  • conțin agenți antioxidanți si de asemenea conțin agenți anti-bacterieni și anti-inflamatorii.
  • Ei ajută în combaterea infecțiilor tractului urinar.

În fine, legumele si fructele verzi

cum ar fi spanacul, salata, broccoli, varza de Bruxelles, fasolea verde, kiwi sau avocado ajută vederea,

  • neutralizează toxinele,
  • fortifică vasele de sânge
  • și măresc imunitatea organismului.
Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.