Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Cum să compensezi pentru lipsa de vitamine când vine primăvara?

Dieta de primăvară

După iarnă, corpul nostru este obosit, ne e dor de lumina soarelui care ne schimbă starea de spirit și ne ajută să producem vitamina D. În plus, alimentele pe care le mâncăm în timpul iernii sunt, de multe ori, nu foarte bogate în vitamine.

De aceea, de îndată ce se termină iarna, este important să oferim organismului nostru un stimulent de vitamine, pentru a ne asigura că suntem plini de energie, fericiți, puternici și sănătoși.

Trebuie să te asiguri că dieta ta conține

  • produse lactate,
  • carne slabă,
  • pâine integrală,
  • fructe,
  • și legume.

Vitaminele din legume

Legumele sunt o uimitoare sursă de vitamine. Sunt atât de multe legume minunate și gustoase, care oferă o mare varietate de vitamine, de care corpul nostru are nevoie, mai ales după iarnă!

Legumele congelate sunt excelente deoarece ele păstrează o cantitate mare de vitamine și sunt și foarte ușor de preparat. Transformă-le în mese de prânz și cină uimitoare!

  • Pentru vitamina A și K - mănâncă broccoli, varză de Bruxelles, morcovi, mazăre
  • Pentru vitamina C - mănâncă broccoli și varză de Bruxelles
  • Pentru vitamina D – mănâncă ciuperci

De asemenea, foarte important: Stresul împiedică absorbția vitaminelor de către organism, așa că nu uita – Rămâi Calm și Mănâncă Legume! 


Rețete care te-ar putea interesa

Bastonașe de curcan cu baby carots glazurați cu suc de portocale
Bastonașe de curcan cu baby carots glazurați cu suc de portocale

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

2 persoane sub 15 min Simplu
Ciorbă de fasole albă
Ciorbă de fasole albă

Ciorbă de fasole tradițională și ușor de gătit

4 persoane 30-45 min Simplu
Salată caldă cu farfalle, ardei şi porumb
Salată caldă cu farfalle, ardei şi porumb

Pastele se împacă foarte bine cu legumele. O reţetă uşor de preparat, o idee pentru prânz sau cină, care va fi, cu siguranţă, pe placul familiei tale.

2 persoane 15-30 min Simplu
Fasole albă cu cârnați și cimbru
Fasole albă cu cârnați și cimbru

Un preparat delicios pentru întreaga familie

6 persoane 30-45 min Mediu
Cum să compensezi pentru lipsa de vitamine când vine primăvara?

Dieta de primăvară

După iarnă, corpul nostru este obosit, ne e dor de lumina soarelui care ne schimbă starea de spirit și ne ajută să producem vitamina D. În plus, alimentele pe care le mâncăm în timpul iernii sunt, de multe ori, nu foarte bogate în vitamine.

De aceea, de îndată ce se termină iarna, este important să oferim organismului nostru un stimulent de vitamine, pentru a ne asigura că suntem plini de energie, fericiți, puternici și sănătoși.

Trebuie să te asiguri că dieta ta conține

  • produse lactate,
  • carne slabă,
  • pâine integrală,
  • fructe,
  • și legume.

Vitaminele din legume

Legumele sunt o uimitoare sursă de vitamine. Sunt atât de multe legume minunate și gustoase, care oferă o mare varietate de vitamine, de care corpul nostru are nevoie, mai ales după iarnă!

Legumele congelate sunt excelente deoarece ele păstrează o cantitate mare de vitamine și sunt și foarte ușor de preparat. Transformă-le în mese de prânz și cină uimitoare!

  • Pentru vitamina A și K - mănâncă broccoli, varză de Bruxelles, morcovi, mazăre
  • Pentru vitamina C - mănâncă broccoli și varză de Bruxelles
  • Pentru vitamina D – mănâncă ciuperci

De asemenea, foarte important: Stresul împiedică absorbția vitaminelor de către organism, așa că nu uita – Rămâi Calm și Mănâncă Legume! 

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.