Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Cum să compensezi pentru lipsa de vitamine când vine primăvara?

Dieta de primăvară

După iarnă, corpul nostru este obosit, ne e dor de lumina soarelui care ne schimbă starea de spirit și ne ajută să producem vitamina D. În plus, alimentele pe care le mâncăm în timpul iernii sunt, de multe ori, nu foarte bogate în vitamine.

De aceea, de îndată ce se termină iarna, este important să oferim organismului nostru un stimulent de vitamine, pentru a ne asigura că suntem plini de energie, fericiți, puternici și sănătoși.

Trebuie să te asiguri că dieta ta conține

  • produse lactate,
  • carne slabă,
  • pâine integrală,
  • fructe,
  • și legume.

Vitaminele din legume

Legumele sunt o uimitoare sursă de vitamine. Sunt atât de multe legume minunate și gustoase, care oferă o mare varietate de vitamine, de care corpul nostru are nevoie, mai ales după iarnă!

Legumele congelate sunt excelente deoarece ele păstrează o cantitate mare de vitamine și sunt și foarte ușor de preparat. Transformă-le în mese de prânz și cină uimitoare!

  • Pentru vitamina A și K - mănâncă broccoli, varză de Bruxelles, morcovi, mazăre
  • Pentru vitamina C - mănâncă broccoli și varză de Bruxelles
  • Pentru vitamina D – mănâncă ciuperci

De asemenea, foarte important: Stresul împiedică absorbția vitaminelor de către organism, așa că nu uita – Rămâi Calm și Mănâncă Legume! 


Rețete care te-ar putea interesa

Pești zburători prăjiți
Pești zburători prăjiți

Mâncare din Insulele Caraibe.

4 persoane peste 45 min Mediu
Gratin de paste și legume cu brânză
Gratin de paste și legume cu brânză

Un preparat delicios pentru întreaga familie.

4 persoane sub 15 min Simplu
Piure de morcovi cu friptură la cuptor
Piure de morcovi cu friptură la cuptor

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 30-45 min Simplu
Colțunași prăjiți cu spanac și varză chinezească
Colțunași prăjiți cu spanac și varză chinezească

O rețetă asiatică foarte gustoasă.

2 persoane 30-45 min Mediu
Cum să compensezi pentru lipsa de vitamine când vine primăvara?

Dieta de primăvară

După iarnă, corpul nostru este obosit, ne e dor de lumina soarelui care ne schimbă starea de spirit și ne ajută să producem vitamina D. În plus, alimentele pe care le mâncăm în timpul iernii sunt, de multe ori, nu foarte bogate în vitamine.

De aceea, de îndată ce se termină iarna, este important să oferim organismului nostru un stimulent de vitamine, pentru a ne asigura că suntem plini de energie, fericiți, puternici și sănătoși.

Trebuie să te asiguri că dieta ta conține

  • produse lactate,
  • carne slabă,
  • pâine integrală,
  • fructe,
  • și legume.

Vitaminele din legume

Legumele sunt o uimitoare sursă de vitamine. Sunt atât de multe legume minunate și gustoase, care oferă o mare varietate de vitamine, de care corpul nostru are nevoie, mai ales după iarnă!

Legumele congelate sunt excelente deoarece ele păstrează o cantitate mare de vitamine și sunt și foarte ușor de preparat. Transformă-le în mese de prânz și cină uimitoare!

  • Pentru vitamina A și K - mănâncă broccoli, varză de Bruxelles, morcovi, mazăre
  • Pentru vitamina C - mănâncă broccoli și varză de Bruxelles
  • Pentru vitamina D – mănâncă ciuperci

De asemenea, foarte important: Stresul împiedică absorbția vitaminelor de către organism, așa că nu uita – Rămâi Calm și Mănâncă Legume!