Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Cum să compensezi pentru lipsa de vitamine când vine primăvara?

Dieta de primăvară

După iarnă, corpul nostru este obosit, ne e dor de lumina soarelui care ne schimbă starea de spirit și ne ajută să producem vitamina D. În plus, alimentele pe care le mâncăm în timpul iernii sunt, de multe ori, nu foarte bogate în vitamine.

De aceea, de îndată ce se termină iarna, este important să oferim organismului nostru un stimulent de vitamine, pentru a ne asigura că suntem plini de energie, fericiți, puternici și sănătoși.

Trebuie să te asiguri că dieta ta conține

  • produse lactate,
  • carne slabă,
  • pâine integrală,
  • fructe,
  • și legume.

Vitaminele din legume

Legumele sunt o uimitoare sursă de vitamine. Sunt atât de multe legume minunate și gustoase, care oferă o mare varietate de vitamine, de care corpul nostru are nevoie, mai ales după iarnă!

Legumele congelate sunt excelente deoarece ele păstrează o cantitate mare de vitamine și sunt și foarte ușor de preparat. Transformă-le în mese de prânz și cină uimitoare!

  • Pentru vitamina A și K - mănâncă broccoli, varză de Bruxelles, morcovi, mazăre
  • Pentru vitamina C - mănâncă broccoli și varză de Bruxelles
  • Pentru vitamina D – mănâncă ciuperci

De asemenea, foarte important: Stresul împiedică absorbția vitaminelor de către organism, așa că nu uita – Rămâi Calm și Mănâncă Legume! 


Rețete care te-ar putea interesa

Fasole verde cu bulgur și carne de porc
Fasole verde cu bulgur și carne de porc

Am intrat in bucătăria armeană, iar fasolea verde gătită împreună cu carne, bulgur și condimente rezultă un preparat gustos și sățios

2 persoane 30-45 min Mediu
Special delicious Tuna Salad a la Răzvan!
Special delicious Tuna Salad a la Răzvan!

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

2 persoane 15-30 min Simplu
Caldo Verde - supă portugheză cu varză și legume
Caldo Verde - supă portugheză cu varză și legume

Caldo Verde este ciorba națională portugheză în a cărei preparare se folosesc frunze de varză numită couve gallega.

4 persoane peste 45 min Simplu
Ardei umpluți cu orez și legume
Ardei umpluți cu orez și legume

Un preparat vegetarian și foarte sățios, potrivit pentru masa de seară!

4 persoane peste 45 min Mediu
Cum să compensezi pentru lipsa de vitamine când vine primăvara?

Dieta de primăvară

După iarnă, corpul nostru este obosit, ne e dor de lumina soarelui care ne schimbă starea de spirit și ne ajută să producem vitamina D. În plus, alimentele pe care le mâncăm în timpul iernii sunt, de multe ori, nu foarte bogate în vitamine.

De aceea, de îndată ce se termină iarna, este important să oferim organismului nostru un stimulent de vitamine, pentru a ne asigura că suntem plini de energie, fericiți, puternici și sănătoși.

Trebuie să te asiguri că dieta ta conține

  • produse lactate,
  • carne slabă,
  • pâine integrală,
  • fructe,
  • și legume.

Vitaminele din legume

Legumele sunt o uimitoare sursă de vitamine. Sunt atât de multe legume minunate și gustoase, care oferă o mare varietate de vitamine, de care corpul nostru are nevoie, mai ales după iarnă!

Legumele congelate sunt excelente deoarece ele păstrează o cantitate mare de vitamine și sunt și foarte ușor de preparat. Transformă-le în mese de prânz și cină uimitoare!

  • Pentru vitamina A și K - mănâncă broccoli, varză de Bruxelles, morcovi, mazăre
  • Pentru vitamina C - mănâncă broccoli și varză de Bruxelles
  • Pentru vitamina D – mănâncă ciuperci

De asemenea, foarte important: Stresul împiedică absorbția vitaminelor de către organism, așa că nu uita – Rămâi Calm și Mănâncă Legume! 

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.