Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Cum să compensezi pentru lipsa de vitamine când vine primăvara?

Dieta de primăvară

După iarnă, corpul nostru este obosit, ne e dor de lumina soarelui care ne schimbă starea de spirit și ne ajută să producem vitamina D. În plus, alimentele pe care le mâncăm în timpul iernii sunt, de multe ori, nu foarte bogate în vitamine.

De aceea, de îndată ce se termină iarna, este important să oferim organismului nostru un stimulent de vitamine, pentru a ne asigura că suntem plini de energie, fericiți, puternici și sănătoși.

Trebuie să te asiguri că dieta ta conține

  • produse lactate,
  • carne slabă,
  • pâine integrală,
  • fructe,
  • și legume.

Vitaminele din legume

Legumele sunt o uimitoare sursă de vitamine. Sunt atât de multe legume minunate și gustoase, care oferă o mare varietate de vitamine, de care corpul nostru are nevoie, mai ales după iarnă!

Legumele congelate sunt excelente deoarece ele păstrează o cantitate mare de vitamine și sunt și foarte ușor de preparat. Transformă-le în mese de prânz și cină uimitoare!

  • Pentru vitamina A și K - mănâncă broccoli, varză de Bruxelles, morcovi, mazăre
  • Pentru vitamina C - mănâncă broccoli și varză de Bruxelles
  • Pentru vitamina D – mănâncă ciuperci

De asemenea, foarte important: Stresul împiedică absorbția vitaminelor de către organism, așa că nu uita – Rămâi Calm și Mănâncă Legume! 


Rețete care te-ar putea interesa

Paste colorate cu porumb și șuncă
Paste colorate cu porumb și șuncă

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Salată ușoară cu fasole galbenă
Salată ușoară cu fasole galbenă

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

2 persoane 15-30 min Simplu
Tartă cu spanac și ciuperci
Tartă cu spanac și ciuperci

Tartă cu blat de spanac și umplutură de brânză cu ciuperci.

8 persoane sub 15 min Simplu
Cotlete de porc umplute cu mazăre
Cotlete de porc umplute cu mazăre

O rețetă delicioasă pentru întreaga familie.

2 persoane 15-30 min Simplu
Cum să compensezi pentru lipsa de vitamine când vine primăvara?

Dieta de primăvară

După iarnă, corpul nostru este obosit, ne e dor de lumina soarelui care ne schimbă starea de spirit și ne ajută să producem vitamina D. În plus, alimentele pe care le mâncăm în timpul iernii sunt, de multe ori, nu foarte bogate în vitamine.

De aceea, de îndată ce se termină iarna, este important să oferim organismului nostru un stimulent de vitamine, pentru a ne asigura că suntem plini de energie, fericiți, puternici și sănătoși.

Trebuie să te asiguri că dieta ta conține

  • produse lactate,
  • carne slabă,
  • pâine integrală,
  • fructe,
  • și legume.

Vitaminele din legume

Legumele sunt o uimitoare sursă de vitamine. Sunt atât de multe legume minunate și gustoase, care oferă o mare varietate de vitamine, de care corpul nostru are nevoie, mai ales după iarnă!

Legumele congelate sunt excelente deoarece ele păstrează o cantitate mare de vitamine și sunt și foarte ușor de preparat. Transformă-le în mese de prânz și cină uimitoare!

  • Pentru vitamina A și K - mănâncă broccoli, varză de Bruxelles, morcovi, mazăre
  • Pentru vitamina C - mănâncă broccoli și varză de Bruxelles
  • Pentru vitamina D – mănâncă ciuperci

De asemenea, foarte important: Stresul împiedică absorbția vitaminelor de către organism, așa că nu uita – Rămâi Calm și Mănâncă Legume! 

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.