Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Ce mâncăm la birou ?

Am văzut destule lunch-box-uri triste la birou astfel că se ştie că este greu să împachetezi o masă care să fie şi sănătoasă şi delicioasă totodată. Devine mult mai greu atunci când amânăm pregătirea acesteia până în punctul în care nu mai avem timp de nimic şi apelăm la cel mai apropiat supermarket pentru a ne cumpăra un snack.

Am cerut sfatul experţilor nutriţionişti pentru a ne împărtăşi propunerea lor de prânz la pachet: de la salate la borcan la piureuri, aceste feluri de mâncare sunt uşor de pregătit şi transportat, în plus sunt şi pline de savoare.

Un tip de prânz la pachet preferat este unul simplu (dar delicios) şi anume sandwich-ul cu avocado:

- se începe cu 2 felii de pâine din cereale integrale şi apoi se adaugă o jumătate de avocado (felii), o jumătate de roşie (felii), o mâna de varză şi o mâna de salată verde, frunze.

Un alt prânz la pachet poate fi o salată la borcan, preparată de dimineaţă şi păstrată la birou în frigider, compusă din: 100 grame de fasole roşie din conservă, 2 roşii, porumb din conservă cu un dressing făcut din ulei de măsline extra-virgin, oţet balsamic şi un vârf de cuţit de chimen.

O variantă delicioasă a unui lunch-box sănătos este şi un amestec de salată broccoli, ton şi mere tăiate. Se începe cu o jumătate de salată spălată şi mărunţită, apoi mănunchiuri mici de broccoli, morcovi, varză şi boabe de porumb. Peste tot acest mix se adaugă conţinutul unei conserve mici de ton şi jumătate de măr mărunţit. Este foarte simplu! Tonul este aromat, nu mai este nevoie de sos ci doar de puţină zeamă de lămâie proaspăt stoarsă. Acest prânz este săţios, sănătos şi delicios!

Dacă suntem nevoiţi să ne ambalăm un prânz sănătos şi diversificat, se poate recurge şi la genul mediteranean stil tapas. Se umplu mai multe recipiente mici, cu diverse alimente, cum ar fi: 2 – 3 feliuţe de muşchi de vită natural uscat, câteva felii de brânză din lapte de capră, două ouă fierte tari, o mâna de măsline verzi şi negre, o lingură de nuci amestecate, o ceaşcă de legume (fasole roșie, porumb în conservă, roșii, castraveți) şi humus.


Rețete care te-ar putea interesa

Curcan cu broccoli și ciuperci la cuptor

Curcan cu broccoli și ciuperci la cuptor

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

2 persoane 15-30 min Simplu
Piept de pui cu Bonduelle Hawai Mix, praz și sos de roșii cu verdeață

Piept de pui cu Bonduelle Hawai Mix, praz și sos de roșii cu verdeață

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

1 persoane sub 15 min Simplu
Tartă cu porumb, ciuperci și piept de pui

Tartă cu porumb, ciuperci și piept de pui

Un preparat delicios pentru întreaga familie.

4 persoane peste 45 min Simplu
Mușchiuleț de porc în bacon cu cartofi Duchesse și salată de fasole verde

Mușchiuleț de porc în bacon cu cartofi Duchesse și salată de fasole verde

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

3 persoane peste 45 min Simplu
Ce mâncăm la birou ?

Am văzut destule lunch-box-uri triste la birou astfel că se ştie că este greu să împachetezi o masă care să fie şi sănătoasă şi delicioasă totodată. Devine mult mai greu atunci când amânăm pregătirea acesteia până în punctul în care nu mai avem timp de nimic şi apelăm la cel mai apropiat supermarket pentru a ne cumpăra un snack.

Am cerut sfatul experţilor nutriţionişti pentru a ne împărtăşi propunerea lor de prânz la pachet: de la salate la borcan la piureuri, aceste feluri de mâncare sunt uşor de pregătit şi transportat, în plus sunt şi pline de savoare.

Un tip de prânz la pachet preferat este unul simplu (dar delicios) şi anume sandwich-ul cu avocado:

- se începe cu 2 felii de pâine din cereale integrale şi apoi se adaugă o jumătate de avocado (felii), o jumătate de roşie (felii), o mâna de varză şi o mâna de salată verde, frunze.

Un alt prânz la pachet poate fi o salată la borcan, preparată de dimineaţă şi păstrată la birou în frigider, compusă din: 100 grame de fasole roşie din conservă, 2 roşii, porumb din conservă cu un dressing făcut din ulei de măsline extra-virgin, oţet balsamic şi un vârf de cuţit de chimen.

O variantă delicioasă a unui lunch-box sănătos este şi un amestec de salată broccoli, ton şi mere tăiate. Se începe cu o jumătate de salată spălată şi mărunţită, apoi mănunchiuri mici de broccoli, morcovi, varză şi boabe de porumb. Peste tot acest mix se adaugă conţinutul unei conserve mici de ton şi jumătate de măr mărunţit. Este foarte simplu! Tonul este aromat, nu mai este nevoie de sos ci doar de puţină zeamă de lămâie proaspăt stoarsă. Acest prânz este săţios, sănătos şi delicios!

Dacă suntem nevoiţi să ne ambalăm un prânz sănătos şi diversificat, se poate recurge şi la genul mediteranean stil tapas. Se umplu mai multe recipiente mici, cu diverse alimente, cum ar fi: 2 – 3 feliuţe de muşchi de vită natural uscat, câteva felii de brânză din lapte de capră, două ouă fierte tari, o mâna de măsline verzi şi negre, o lingură de nuci amestecate, o ceaşcă de legume (fasole roșie, porumb în conservă, roșii, castraveți) şi humus.