Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Descoperă echilibrul dintre greutate și alimentație folosind calculatoare de nutriție

 

Îți recomandam cele mai eficiente calculatoare pentru nutriție, utile în calcularea greutății și a aportului de grăsimi. Calculatoarele de greutate sunt concepute pe mai multe falii diferite și țintesc elemente extrem de specifice ale modului de nutriție pe care îl alegeți. Calculatorul de calorii, BMI-ul și WHR-ul sunt doar câteva dintre soluțiile pe care le aveți la îndemână pentru a vă ocupa îndeaproape de starea dumneavoastră de sănătate în general și de aportul caloric de care aveți nevoie în special. Avantajul acestor calculatoare este evident: ele sunt interșanjabile și pot fi folosite complementar, în felul acesta oferindu-vă rezultate cu minim de erori.

Câte calorii conţine masa servită? Aveţi greutatea corporală corectă? Conţine dieta dumneavoastră cantităţi suficiente de factori nutritivi? Cât de des ne punem aceste întrebări? Poate că în fiecare zi, sau poate doar atunci când suntem la regim sau când preparăm masa. Pentru a răspunde la aceste întrebări trebuie să ne aşezăm cu creionul în mână şi cu o foaie de hârtie în faţă, pentru a face calcule delicate. Cu mult mai simplu este să folosim  calculatorul de calorii, a cărui utilizare este foarte simplă, intuitivă. Ajunge să introducem datele cerute pentru a obţine în doar câteva clipe rezultatul care ne interesează... Vă invităm să folosiţi calculatoarele disponibile pe situl nostru.

Calculator de calorii

Vă întrebaţi câte calorii conţine un fel de mâncare, o masă completă sau un meniu zilnic? Nu ştiţi ce să serviţi şi în ce cantităţi, pentru a fi sănătoşi şi a avea o siluetă perfectă? Cu ajutorul calculatorului nostru puteţi accesa informaţii privitoare la conţinutul în calorii al diverselor componente alimentare din mâncărurile preparate. Calculatorul vă permite nu numai să pregătiţi o anume masă, ci şi să compuneţi meniul pe o zi întreagă sau să planificaţi alimentaţia pe o săptămână. Peste 1000 de produse, componente, mâncăruri şi alimente. 

BMI (Body Mass Index) – calculator

Nu ştiţi dacă greutatea dumneavoastră corporală este corectă? Folosiţi calculatorul BMI. Astfel puteţi calcula cu precizie indicele BMI (Indice de Masă Corporală), a cărui valoare vă va permite să evaluaţi cantitatea de ţesut gras în organism. El vă va permite să apreciaţi în mod preliminar dacă greutatea corporală este normală sau nu. Această măsurătoare semnalează orice abateri de la normă. Dacă valoarea BMI indică o masă prea mică, se recomandă o dietă mai bogată în calorii. Invers – persoanelor supraponderale li se recomandă limitarea caloriilor consumate şi schimbarea modului de viaţă. Cunoaşterea indicelui BMI este folositoare şi la estimarea riscului de apariţie a maladiilor asociate obezităţii: scleroza, diabetul zaharat, hipertensiunea, infarctul sau cardiopatiile.

Necesarul caloric zilnic

Ştiţi câte calorii trebuie să fie în alimentaţia zilnică pentru a acoperi cheltuiala energetică care rezultă din procesele metabolice de bază şi din tipul şi intensitatea activităţii fizice. Consumarea de cantităţi de alimente suficiente pentru a acoperi necesarul energetic zilnic, fără însă a-l depăşi, este o condiţie a menţinerii unei mase corporale corespunzătoare. Înainte să alegeţi dieta corectă trebuie să determinaţi neaparat necesarul energetic zilnic, care este dependent de factori cum ar fi caracteristica individuală a metabolismului, masa corporală, înălţimea, vârsta, sexul şi nivelul activităţii fizice. Acest necesar creşte în momentele de efort fizic intens şi în timpul creşterii şi dezvoltării organismului, al sarcinii şi alăptării, al reconvalescenţei. ATENŢIE: Acest calculator este destinat numai persoanelor adulte (de peste 18 ani).

WHR - (Waist Hip Ratio) - indicele raportului între circumferinţa brâului şi cea a şoldurilor

Acesta este un indice de distribuţie a ţesutului gras în corpul uman. Cunoaşterea valorii indicelui WHR permite determinarea tipului de distribuţie a ţesutului gras, a tipologiei siluetei şi a tipului de obezitate. Partea de jos a formularului Acest calculator se foloseşte doar la persoanele a căror BMI este de peste 25, deci la cele supraponderale sau obeze. Dacă indicele BMI este în plaja de valori normale, acest calculator nu trebuie folosit, deoarece va da rezultate eronate. Nu uitaţi de asemenea că indicele WHR nu se aplică la femeile gravide!


Rețete care te-ar putea interesa

Tartă floarea-soarelui

Tartă floarea-soarelui

O tartă delicioasă cu spanac și brânză.

6 persoane peste 45 min Simplu
Dim Sum - gustări chinezești umplute cu creveți și carne de porc

Dim Sum - gustări chinezești umplute cu creveți și carne de porc

Dim Sum sunt mici gustări chinezești, acestea pot fi sub formă de rulouri umplute cu fructe de mare, sarmale, chifle sau crochete.

4 persoane peste 45 min Simplu
Fasole roșie în nuci

Fasole roșie în nuci

O rețetă plină de savoare.

3 persoane 30-45 min Simplu
Pui cu curry în stil indian

Pui cu curry în stil indian

Rețetă delicioasă pentru o seară cu prietenii.

4 persoane peste 45 min Simplu
Descoperă echilibrul dintre greutate și alimentație folosind calculatoare de nutriție

 

Îți recomandam cele mai eficiente calculatoare pentru nutriție, utile în calcularea greutății și a aportului de grăsimi. Calculatoarele de greutate sunt concepute pe mai multe falii diferite și țintesc elemente extrem de specifice ale modului de nutriție pe care îl alegeți. Calculatorul de calorii, BMI-ul și WHR-ul sunt doar câteva dintre soluțiile pe care le aveți la îndemână pentru a vă ocupa îndeaproape de starea dumneavoastră de sănătate în general și de aportul caloric de care aveți nevoie în special. Avantajul acestor calculatoare este evident: ele sunt interșanjabile și pot fi folosite complementar, în felul acesta oferindu-vă rezultate cu minim de erori.

Câte calorii conţine masa servită? Aveţi greutatea corporală corectă? Conţine dieta dumneavoastră cantităţi suficiente de factori nutritivi? Cât de des ne punem aceste întrebări? Poate că în fiecare zi, sau poate doar atunci când suntem la regim sau când preparăm masa. Pentru a răspunde la aceste întrebări trebuie să ne aşezăm cu creionul în mână şi cu o foaie de hârtie în faţă, pentru a face calcule delicate. Cu mult mai simplu este să folosim  calculatorul de calorii, a cărui utilizare este foarte simplă, intuitivă. Ajunge să introducem datele cerute pentru a obţine în doar câteva clipe rezultatul care ne interesează... Vă invităm să folosiţi calculatoarele disponibile pe situl nostru.

Calculator de calorii

Vă întrebaţi câte calorii conţine un fel de mâncare, o masă completă sau un meniu zilnic? Nu ştiţi ce să serviţi şi în ce cantităţi, pentru a fi sănătoşi şi a avea o siluetă perfectă? Cu ajutorul calculatorului nostru puteţi accesa informaţii privitoare la conţinutul în calorii al diverselor componente alimentare din mâncărurile preparate. Calculatorul vă permite nu numai să pregătiţi o anume masă, ci şi să compuneţi meniul pe o zi întreagă sau să planificaţi alimentaţia pe o săptămână. Peste 1000 de produse, componente, mâncăruri şi alimente. 

BMI (Body Mass Index) – calculator

Nu ştiţi dacă greutatea dumneavoastră corporală este corectă? Folosiţi calculatorul BMI. Astfel puteţi calcula cu precizie indicele BMI (Indice de Masă Corporală), a cărui valoare vă va permite să evaluaţi cantitatea de ţesut gras în organism. El vă va permite să apreciaţi în mod preliminar dacă greutatea corporală este normală sau nu. Această măsurătoare semnalează orice abateri de la normă. Dacă valoarea BMI indică o masă prea mică, se recomandă o dietă mai bogată în calorii. Invers – persoanelor supraponderale li se recomandă limitarea caloriilor consumate şi schimbarea modului de viaţă. Cunoaşterea indicelui BMI este folositoare şi la estimarea riscului de apariţie a maladiilor asociate obezităţii: scleroza, diabetul zaharat, hipertensiunea, infarctul sau cardiopatiile.

Necesarul caloric zilnic

Ştiţi câte calorii trebuie să fie în alimentaţia zilnică pentru a acoperi cheltuiala energetică care rezultă din procesele metabolice de bază şi din tipul şi intensitatea activităţii fizice. Consumarea de cantităţi de alimente suficiente pentru a acoperi necesarul energetic zilnic, fără însă a-l depăşi, este o condiţie a menţinerii unei mase corporale corespunzătoare. Înainte să alegeţi dieta corectă trebuie să determinaţi neaparat necesarul energetic zilnic, care este dependent de factori cum ar fi caracteristica individuală a metabolismului, masa corporală, înălţimea, vârsta, sexul şi nivelul activităţii fizice. Acest necesar creşte în momentele de efort fizic intens şi în timpul creşterii şi dezvoltării organismului, al sarcinii şi alăptării, al reconvalescenţei. ATENŢIE: Acest calculator este destinat numai persoanelor adulte (de peste 18 ani).

WHR - (Waist Hip Ratio) - indicele raportului între circumferinţa brâului şi cea a şoldurilor

Acesta este un indice de distribuţie a ţesutului gras în corpul uman. Cunoaşterea valorii indicelui WHR permite determinarea tipului de distribuţie a ţesutului gras, a tipologiei siluetei şi a tipului de obezitate. Partea de jos a formularului Acest calculator se foloseşte doar la persoanele a căror BMI este de peste 25, deci la cele supraponderale sau obeze. Dacă indicele BMI este în plaja de valori normale, acest calculator nu trebuie folosit, deoarece va da rezultate eronate. Nu uitaţi de asemenea că indicele WHR nu se aplică la femeile gravide!