Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Aqua gym, aerobic în apă

 

Nu trebuie să ştim să înotăm pentru a participa la antrenamente. O calitate a aqua aerobicului este aceea că pot exersa persoane cu posibilităţi fizice diferite, pentru că antrenamentul este sigur şi efectiv, reprezentând în plus o distracţie excelentă care dă senzaţia de individualitate în timpul exerciţiilor efectuate în grup.

Pentru fiecare

Aqua aerobic va place persoanelor care nu practică sportul regulat, sunt supraponderali (în decurs de o oră se pot arde până la 600 kcal) precum şi persoanelor în vârstă. În apă corpul uman devine mai uşor, deci se exersează mai uşor. Presiunea hidrostatică are o mare influenţă asupra lucrului cutiei toracice. Antrenamentele se aseamănă aerobicului tipic şi pot fi efectuate în diverse combinaţii, atât pe structură coreografică cât şi de întărire. Trebuie să ne scufundăm până în talie în apă caldă (20-25º C), care conferă sentimentul de relaxare a muşchilor şi elimină la rândul său contractarea muşchilor şi a grupelor musculare. Este solicitat întregul sistem osos şi articular, de aceea această formă de mişcare este recomandată persoanelor ce suferă de osteoporoză, care au probleme la coloana vertebrală şi articulaţii sau suferă de hipertensiune arterială.

  • Încălzirea. Trebuie să vă scufundaţi în apă până în talie şi să alergaţi, menţinând spatele drept, privirea înainte şi ridicând genunchii sus. Dacă exerciţiile sunt executate în bazin, se pot efectua mai multe sărituri pe vertical stând lângă peretele bazinului şi cu mâinile sprijinite pe marginea acestuia. Durata: 3-5 minute.
  • Partea principală. Constă în efort pentru rezistenţă şi putere. Seria de exerciţii poate fi complexă, putându-se exersa atât cu accesorii cât şi fără acestea. Durata: aproximativ 30 de minute.
  • Relaxarea. Timp de aproximativ 3 minute.

Rețete care te-ar putea interesa

Supă minestrone cu spanac
Supă minestrone cu spanac

O supă de legume delicioasă cu fasole roșie și spanac

2 persoane 30-45 min Mediu
Iepure la cuptor cu legume
Iepure la cuptor cu legume

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

6 persoane 30-45 min Simplu
Gogoși de porumb cu sos de iaurt
Gogoși de porumb cu sos de iaurt

O rețetă delicioasă cu porumb dulce și gustos.

4 persoane 30-45 min Mediu
Fusili cu ciuperci și spanac
Fusili cu ciuperci și spanac

Un preparat de origine italiană foarte aromat și care se pregătește ușor

2 persoane 15-30 min Simplu
Aqua gym, aerobic în apă
 

Nu trebuie să ştim să înotăm pentru a participa la antrenamente. O calitate a aqua aerobicului este aceea că pot exersa persoane cu posibilităţi fizice diferite, pentru că antrenamentul este sigur şi efectiv, reprezentând în plus o distracţie excelentă care dă senzaţia de individualitate în timpul exerciţiilor efectuate în grup.

Pentru fiecare

Aqua aerobic va place persoanelor care nu practică sportul regulat, sunt supraponderali (în decurs de o oră se pot arde până la 600 kcal) precum şi persoanelor în vârstă. În apă corpul uman devine mai uşor, deci se exersează mai uşor. Presiunea hidrostatică are o mare influenţă asupra lucrului cutiei toracice. Antrenamentele se aseamănă aerobicului tipic şi pot fi efectuate în diverse combinaţii, atât pe structură coreografică cât şi de întărire. Trebuie să ne scufundăm până în talie în apă caldă (20-25º C), care conferă sentimentul de relaxare a muşchilor şi elimină la rândul său contractarea muşchilor şi a grupelor musculare. Este solicitat întregul sistem osos şi articular, de aceea această formă de mişcare este recomandată persoanelor ce suferă de osteoporoză, care au probleme la coloana vertebrală şi articulaţii sau suferă de hipertensiune arterială.

  • Încălzirea. Trebuie să vă scufundaţi în apă până în talie şi să alergaţi, menţinând spatele drept, privirea înainte şi ridicând genunchii sus. Dacă exerciţiile sunt executate în bazin, se pot efectua mai multe sărituri pe vertical stând lângă peretele bazinului şi cu mâinile sprijinite pe marginea acestuia. Durata: 3-5 minute.
  • Partea principală. Constă în efort pentru rezistenţă şi putere. Seria de exerciţii poate fi complexă, putându-se exersa atât cu accesorii cât şi fără acestea. Durata: aproximativ 30 de minute.
  • Relaxarea. Timp de aproximativ 3 minute.