Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Apa în dieta zilnică

Apa este în mod constant eliminată din organism, prin intermediul rinichilor, plămânilor și al pielii. Principala modalitate de a elimina apă este cu ajutorul rinichilor. Cantitatea eliminată în acest mod variază foarte mult, depinzând de gradul de hidratare a organismului. De obicei, cantitatea eliminată este de aproximativ 1,4 litri pe zi. Plămânii pierd apă prin umidificarea aerului din alveole. Și mai multă apă se pierde în acest fel atunci când aerul expirat este mai uscat. Aceste pierderi de apă cresc o dată cu intensificarea activității fizice și a creșterii temperaturii corpului. Din aceste motive, zilnic eliminăm aproximativ 0,3 litri în acest mod, dar această cifră poate ajunge chiar și la 2 litri! Pielea are și ea un rol permanent în eliminarea apei. Acest lucru se realizează prin intermediul transpirației. Transpirăm chiar dacă nu ne dăm seama de asta. În mod obișnuit, în acest fel pierdem aproximativ 0,5 litri de apă pe zi. Dar această cantitate poate ajunge și la 1,5 - 2 sau mai mulți litri, pe durata unei activități fizice intense și când temperatura ambientală este mai mare.

Lichidele introduse în corp sunt principala sursă de apă din organismul uman. Băuturile, în special apa minerală, sucurile din fructe și legume stoarse, ceaiul și cafeaua, acoperă, în medie, aproximativ 62% din apă ingerată zilnic. Fructele și legumele sunt pe locul doi ca sursă de apă pentru organism, ele acoperind cam 18-20% din volumul de apă ingerat pe parcursul unei zile. Într-o măsură mai mică, apa poate fi absorbită din diferite tipuri de alimente, precum laptele și băuturile pe bază de lapte, carnea și chiar din produsele pe bază de cereale.

Spune-le și prietenilor tăi ce ai aflat despre apă, din acest articol de informare

Poți afla mai multe pe: Alimente cu un conţinut ridicat de apă

Apa – un ingredient nelipsit al dietei sănătoase

Piramida alimentară pentru persoanele în vârstă


Rețete care te-ar putea interesa

Carne de porc cu Mexicana
Carne de porc cu Mexicana

Excelent pentru momente speciale de familie

4 persoane 30-45 min Complex
Calamar umplut cu feta și ciuperci
Calamar umplut cu feta și ciuperci

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

3 persoane sub 15 min Simplu
Amestec 4 season cu piure de dovleac și piure de broccoli
Amestec 4 season cu piure de dovleac și piure de broccoli

O rețetă Bonduelle pentru cele mai rafinate gusturi.

1 persoane 15-30 min Simplu
Tiramisu - desert italian cu mascarpone
Tiramisu - desert italian cu mascarpone

Un desert ideal pentru masa de prânz. Se servește de obicei foarte rece, alături de o cafea espresso.

4 persoane peste 45 min Simplu
Apa în dieta zilnică

Apa este în mod constant eliminată din organism, prin intermediul rinichilor, plămânilor și al pielii. Principala modalitate de a elimina apă este cu ajutorul rinichilor. Cantitatea eliminată în acest mod variază foarte mult, depinzând de gradul de hidratare a organismului. De obicei, cantitatea eliminată este de aproximativ 1,4 litri pe zi. Plămânii pierd apă prin umidificarea aerului din alveole. Și mai multă apă se pierde în acest fel atunci când aerul expirat este mai uscat. Aceste pierderi de apă cresc o dată cu intensificarea activității fizice și a creșterii temperaturii corpului. Din aceste motive, zilnic eliminăm aproximativ 0,3 litri în acest mod, dar această cifră poate ajunge chiar și la 2 litri! Pielea are și ea un rol permanent în eliminarea apei. Acest lucru se realizează prin intermediul transpirației. Transpirăm chiar dacă nu ne dăm seama de asta. În mod obișnuit, în acest fel pierdem aproximativ 0,5 litri de apă pe zi. Dar această cantitate poate ajunge și la 1,5 - 2 sau mai mulți litri, pe durata unei activități fizice intense și când temperatura ambientală este mai mare.

Lichidele introduse în corp sunt principala sursă de apă din organismul uman. Băuturile, în special apa minerală, sucurile din fructe și legume stoarse, ceaiul și cafeaua, acoperă, în medie, aproximativ 62% din apă ingerată zilnic. Fructele și legumele sunt pe locul doi ca sursă de apă pentru organism, ele acoperind cam 18-20% din volumul de apă ingerat pe parcursul unei zile. Într-o măsură mai mică, apa poate fi absorbită din diferite tipuri de alimente, precum laptele și băuturile pe bază de lapte, carnea și chiar din produsele pe bază de cereale.

Spune-le și prietenilor tăi ce ai aflat despre apă, din acest articol de informare

Poți afla mai multe pe: Alimente cu un conţinut ridicat de apă

Apa – un ingredient nelipsit al dietei sănătoase

Piramida alimentară pentru persoanele în vârstă

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.