Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Alimente cu un conţinut ridicat de apă

Surse de apă
 
Cu toţii cunoaştem importanţa apei pentru sănătate. Potrivit nutruţioniştilor, oamenii ar trebui să consume zilnic o cantitate considerabilă de apă. Valoarea recomandată este de aproximativ 2.5 litri, în funcţie de rata metabolică. Există oameni care spun că nu le place apa şi că nu pot consuma o cantitate atât de mare în fiecare zi. Ar trebui să ţinem cont şi de faptul că putem înlocui o parte din această cantitate cu sucuri din fructe şi legume sau putem consuma alimente care au foarte multă apă în compoziţie. Printre acestea se numără legumele, fructele, carne, peşte, ouă, supe, îngheţată şi multe altele.

Fructele şi legumele au cel mai mare conţinut de apă.

De exemplu:

  • pepenele verde conţine 92% apă,
  • grepfrutul şi căpşunele în jur de 90%,
  • ţelina şi ridichile 95%,
  • castraveţii 96%
  • iar spanacul şi ardeii 92%.

Lipsa apei din corpul nostru poate cauza scăderea tensiunii arteriale, dezechilibre electrolitice, aritmii cardiace şi alte daune. Ţine minte că apa este viaţă. Oferă-i-o corpului tău.


Rețete care te-ar putea interesa

Spaghete cu mazăre  la cuptor
Spaghete cu mazăre la cuptor

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Roșii umplute cu omletă
Roșii umplute cu omletă

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

2 persoane 15-30 min Simplu
Gazpacho - supă rece
Gazpacho - supă rece

Delicioasa supă rece de legume spaniolă.

6 persoane peste 45 min Simplu
Șnițel de biban în fulgi de porumb
Șnițel de biban în fulgi de porumb

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Alimente cu un conţinut ridicat de apă
Surse de apă
 
Cu toţii cunoaştem importanţa apei pentru sănătate. Potrivit nutruţioniştilor, oamenii ar trebui să consume zilnic o cantitate considerabilă de apă. Valoarea recomandată este de aproximativ 2.5 litri, în funcţie de rata metabolică. Există oameni care spun că nu le place apa şi că nu pot consuma o cantitate atât de mare în fiecare zi. Ar trebui să ţinem cont şi de faptul că putem înlocui o parte din această cantitate cu sucuri din fructe şi legume sau putem consuma alimente care au foarte multă apă în compoziţie. Printre acestea se numără legumele, fructele, carne, peşte, ouă, supe, îngheţată şi multe altele.

Fructele şi legumele au cel mai mare conţinut de apă.

De exemplu:

  • pepenele verde conţine 92% apă,
  • grepfrutul şi căpşunele în jur de 90%,
  • ţelina şi ridichile 95%,
  • castraveţii 96%
  • iar spanacul şi ardeii 92%.

Lipsa apei din corpul nostru poate cauza scăderea tensiunii arteriale, dezechilibre electrolitice, aritmii cardiace şi alte daune. Ţine minte că apa este viaţă. Oferă-i-o corpului tău.

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.