Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Alimente cu un conţinut ridicat de apă

Surse de apă
 
Cu toţii cunoaştem importanţa apei pentru sănătate. Potrivit nutruţioniştilor, oamenii ar trebui să consume zilnic o cantitate considerabilă de apă. Valoarea recomandată este de aproximativ 2.5 litri, în funcţie de rata metabolică. Există oameni care spun că nu le place apa şi că nu pot consuma o cantitate atât de mare în fiecare zi. Ar trebui să ţinem cont şi de faptul că putem înlocui o parte din această cantitate cu sucuri din fructe şi legume sau putem consuma alimente care au foarte multă apă în compoziţie. Printre acestea se numără legumele, fructele, carne, peşte, ouă, supe, îngheţată şi multe altele.

Fructele şi legumele au cel mai mare conţinut de apă.

De exemplu:

  • pepenele verde conţine 92% apă,
  • grepfrutul şi căpşunele în jur de 90%,
  • ţelina şi ridichile 95%,
  • castraveţii 96%
  • iar spanacul şi ardeii 92%.

Lipsa apei din corpul nostru poate cauza scăderea tensiunii arteriale, dezechilibre electrolitice, aritmii cardiace şi alte daune. Ţine minte că apa este viaţă. Oferă-i-o corpului tău.


Rețete care te-ar putea interesa

Tortilla cu masa harina - pâine mexicană din făină de porumb
Tortilla cu masa harina - pâine mexicană din făină de porumb

În Mexic aceasta este cea mai importantă garnitură pentru orice mâncare, fiind în același timp un ingredient alimentar de bază, un fel de pâine a Mexicului.

10 persoane 30-45 min Simplu
Orez sushi
Orez sushi

Ai poftă de niște delicatese japoneze în seara asta?

4 persoane peste 45 min Mediu
Salată cu pâine de porumb și ardei iute
Salată cu pâine de porumb și ardei iute

Un preparat simplu și delicios pentru întreaga familie.

6 persoane 30-45 min Simplu
Mix gratinat de broccoli, morcovi și conopidă
Mix gratinat de broccoli, morcovi și conopidă

Legumele gratinate sunt minunate pentru o cină ușoară

4 persoane 15-30 min Simplu
Alimente cu un conţinut ridicat de apă
Surse de apă
 
Cu toţii cunoaştem importanţa apei pentru sănătate. Potrivit nutruţioniştilor, oamenii ar trebui să consume zilnic o cantitate considerabilă de apă. Valoarea recomandată este de aproximativ 2.5 litri, în funcţie de rata metabolică. Există oameni care spun că nu le place apa şi că nu pot consuma o cantitate atât de mare în fiecare zi. Ar trebui să ţinem cont şi de faptul că putem înlocui o parte din această cantitate cu sucuri din fructe şi legume sau putem consuma alimente care au foarte multă apă în compoziţie. Printre acestea se numără legumele, fructele, carne, peşte, ouă, supe, îngheţată şi multe altele.

Fructele şi legumele au cel mai mare conţinut de apă.

De exemplu:

  • pepenele verde conţine 92% apă,
  • grepfrutul şi căpşunele în jur de 90%,
  • ţelina şi ridichile 95%,
  • castraveţii 96%
  • iar spanacul şi ardeii 92%.

Lipsa apei din corpul nostru poate cauza scăderea tensiunii arteriale, dezechilibre electrolitice, aritmii cardiace şi alte daune. Ţine minte că apa este viaţă. Oferă-i-o corpului tău.