Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Alimente cu un conţinut ridicat de apă

Surse de apă
 
Cu toţii cunoaştem importanţa apei pentru sănătate. Potrivit nutruţioniştilor, oamenii ar trebui să consume zilnic o cantitate considerabilă de apă. Valoarea recomandată este de aproximativ 2.5 litri, în funcţie de rata metabolică. Există oameni care spun că nu le place apa şi că nu pot consuma o cantitate atât de mare în fiecare zi. Ar trebui să ţinem cont şi de faptul că putem înlocui o parte din această cantitate cu sucuri din fructe şi legume sau putem consuma alimente care au foarte multă apă în compoziţie. Printre acestea se numără legumele, fructele, carne, peşte, ouă, supe, îngheţată şi multe altele.

Fructele şi legumele au cel mai mare conţinut de apă.

De exemplu:

  • pepenele verde conţine 92% apă,
  • grepfrutul şi căpşunele în jur de 90%,
  • ţelina şi ridichile 95%,
  • castraveţii 96%
  • iar spanacul şi ardeii 92%.

Lipsa apei din corpul nostru poate cauza scăderea tensiunii arteriale, dezechilibre electrolitice, aritmii cardiace şi alte daune. Ţine minte că apa este viaţă. Oferă-i-o corpului tău.


Rețete care te-ar putea interesa

Supă mexicană cu porumb

Supă mexicană cu porumb

Sezonul rece este perfect pentru a „testa” în bucătărie cele mai bune supe. Dacă ești în căutarea unei noi rețete, ce spui de supa mexicană cu porumb?

4 persoane 30-45 min Mediu
Mâncărică de mazăre cu carne de pui

Mâncărică de mazăre cu carne de pui

O rețetă simplă pentru o cină rapidă și delicioasă.

6 persoane 30-45 min Simplu
Tartă cu spanac și ciuperci

Tartă cu spanac și ciuperci

Tartă cu blat de spanac și umplutură de brânză cu ciuperci.

8 persoane sub 15 min Simplu
Risotto cu legume și dovleac

Risotto cu legume și dovleac

Un risotto cu legume și dovleac copt, un preparat perfect pentru a vă încălzi sufletele într-o zi mohorâtă de toamnă. Un risotto de care vă veți îndrăgosti!

2 persoane peste 45 min Simplu
Alimente cu un conţinut ridicat de apă
Surse de apă
 
Cu toţii cunoaştem importanţa apei pentru sănătate. Potrivit nutruţioniştilor, oamenii ar trebui să consume zilnic o cantitate considerabilă de apă. Valoarea recomandată este de aproximativ 2.5 litri, în funcţie de rata metabolică. Există oameni care spun că nu le place apa şi că nu pot consuma o cantitate atât de mare în fiecare zi. Ar trebui să ţinem cont şi de faptul că putem înlocui o parte din această cantitate cu sucuri din fructe şi legume sau putem consuma alimente care au foarte multă apă în compoziţie. Printre acestea se numără legumele, fructele, carne, peşte, ouă, supe, îngheţată şi multe altele.

Fructele şi legumele au cel mai mare conţinut de apă.

De exemplu:

  • pepenele verde conţine 92% apă,
  • grepfrutul şi căpşunele în jur de 90%,
  • ţelina şi ridichile 95%,
  • castraveţii 96%
  • iar spanacul şi ardeii 92%.

Lipsa apei din corpul nostru poate cauza scăderea tensiunii arteriale, dezechilibre electrolitice, aritmii cardiace şi alte daune. Ţine minte că apa este viaţă. Oferă-i-o corpului tău.