Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Alimente cu un conţinut ridicat de apă

Surse de apă
 
Cu toţii cunoaştem importanţa apei pentru sănătate. Potrivit nutruţioniştilor, oamenii ar trebui să consume zilnic o cantitate considerabilă de apă. Valoarea recomandată este de aproximativ 2.5 litri, în funcţie de rata metabolică. Există oameni care spun că nu le place apa şi că nu pot consuma o cantitate atât de mare în fiecare zi. Ar trebui să ţinem cont şi de faptul că putem înlocui o parte din această cantitate cu sucuri din fructe şi legume sau putem consuma alimente care au foarte multă apă în compoziţie. Printre acestea se numără legumele, fructele, carne, peşte, ouă, supe, îngheţată şi multe altele.

Fructele şi legumele au cel mai mare conţinut de apă.

De exemplu:

  • pepenele verde conţine 92% apă,
  • grepfrutul şi căpşunele în jur de 90%,
  • ţelina şi ridichile 95%,
  • castraveţii 96%
  • iar spanacul şi ardeii 92%.

Lipsa apei din corpul nostru poate cauza scăderea tensiunii arteriale, dezechilibre electrolitice, aritmii cardiace şi alte daune. Ţine minte că apa este viaţă. Oferă-i-o corpului tău.


Rețete care te-ar putea interesa

Rulouri din știucă cu mix de legume Bonduelle în aspic
Rulouri din știucă cu mix de legume Bonduelle în aspic

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane peste 45 min Simplu
Salată de paste cu ton și porumb
Salată de paste cu ton și porumb

Pentru o masă rapidă și sănătoasă, pastele cu ton sunt mereu o alegere bună.

4 persoane 30-45 min Simplu
Penne cu ciuperci și carne de pui
Penne cu ciuperci și carne de pui

O rețetă delicioasă și sănătoasă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Mousse de mazăre verde cu sparanghel și tarhon
Mousse de mazăre verde cu sparanghel și tarhon

O rețetă ideală pentru o călduroasă zi de vară!

4 persoane peste 45 min Mediu
Alimente cu un conţinut ridicat de apă
Surse de apă
 
Cu toţii cunoaştem importanţa apei pentru sănătate. Potrivit nutruţioniştilor, oamenii ar trebui să consume zilnic o cantitate considerabilă de apă. Valoarea recomandată este de aproximativ 2.5 litri, în funcţie de rata metabolică. Există oameni care spun că nu le place apa şi că nu pot consuma o cantitate atât de mare în fiecare zi. Ar trebui să ţinem cont şi de faptul că putem înlocui o parte din această cantitate cu sucuri din fructe şi legume sau putem consuma alimente care au foarte multă apă în compoziţie. Printre acestea se numără legumele, fructele, carne, peşte, ouă, supe, îngheţată şi multe altele.

Fructele şi legumele au cel mai mare conţinut de apă.

De exemplu:

  • pepenele verde conţine 92% apă,
  • grepfrutul şi căpşunele în jur de 90%,
  • ţelina şi ridichile 95%,
  • castraveţii 96%
  • iar spanacul şi ardeii 92%.

Lipsa apei din corpul nostru poate cauza scăderea tensiunii arteriale, dezechilibre electrolitice, aritmii cardiace şi alte daune. Ţine minte că apa este viaţă. Oferă-i-o corpului tău.

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.