Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Salată de fasole roşie – o sursă excelentă de acid folic

Acidul folic se găseşte într-o gamă limitate de alimente, cum ar fi carnea, fasolea, cerealele, legumele cu frunze verzi, portocalele, pepenii şi căpşunele. Ştiaţi că o cană de fasole roşie gătită poate acoperi mai mult de jumătate din necesarul zilnic de acid folic?

Avantajele fasolei roșii


Acest ingredient este extrem de bogat în fibre, mangan, proteine, fosfor, fier, potasiu, magneziu, molibden şi vitamine, având aşadar numeroase efecte benefice asupra sănătăţii: scade nivelul de colesterol, poate preveni creşterea nivelului de zaharuri din sânge, este un aliment fără grăsimi, favorizează digestia, scade riscul de atac de cord, creşte nivelul de energie, este un antioxidant puternic şi o sursă de proteine suficient de solidă pentru a înlocui consumul de carne în dietele vegetariene.

Cum să o integrați în meniu

Cel mai bun mod de a beneficia de această fasole este să o integraţi în mesele obişnuite încercând reţete care combină prospeţimea specifică diverselor feluri mediteraneene cu simplitatea unei mese rapide. Din această perspectivă, cea mai bună opţiune o constituie salatele. E bine de ştiut că fasolea roşie merge bine cu o linguriţă de ulei de măsline de calitate şi cu puţin oţet balsamic, mai ales dacă decideţi să adăugaţi şi nişte brânză proaspătă în salată. Astfel, salatele pe bază de fasole roşie pot fi integrate în lista obişnuită de alimente de consumat cu mult mai mare uşurinţă decât multe alte ingrediente.

Când sunt gătite, boabele de fasole roşie trebuie fierte pentru a-şi păstra întreaga paletă de substanţe active. Acesta este motivul principal pentru care nu trebuie să vă irosiţi prea mult timp gătind mese elaborate: daţi frâu imaginaţie şi concepeţi amestecuri noi pentru fiecare salată de iarnă.


Rețete care te-ar putea interesa

Roșii umplute cu orez și fasole roșie
Roșii umplute cu orez și fasole roșie

O masă tradițională reinterpretată

2 persoane peste 45 min Mediu
Șalău de Nil cu fasole verde
Șalău de Nil cu fasole verde

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane sub 15 min Simplu
Mâncare de fasole cu bacon și ierburi aromatice
Mâncare de fasole cu bacon și ierburi aromatice

O rețetă simplă și gustoasă de mâncare de fasole albă boabe cu felii subțiri de bacon și verdeață

4 persoane peste 45 min Simplu
Rulouri din vinete cu mazăre
Rulouri din vinete cu mazăre

Un preparat minunat, ușor de pregătit. Gustul inconfundabil al vinetei se completează de minune cu acela al mazărei dulce

2 persoane 30-45 min Simplu
Salată de fasole roşie – o sursă excelentă de acid folic

Acidul folic se găseşte într-o gamă limitate de alimente, cum ar fi carnea, fasolea, cerealele, legumele cu frunze verzi, portocalele, pepenii şi căpşunele. Ştiaţi că o cană de fasole roşie gătită poate acoperi mai mult de jumătate din necesarul zilnic de acid folic?

Avantajele fasolei roșii


Acest ingredient este extrem de bogat în fibre, mangan, proteine, fosfor, fier, potasiu, magneziu, molibden şi vitamine, având aşadar numeroase efecte benefice asupra sănătăţii: scade nivelul de colesterol, poate preveni creşterea nivelului de zaharuri din sânge, este un aliment fără grăsimi, favorizează digestia, scade riscul de atac de cord, creşte nivelul de energie, este un antioxidant puternic şi o sursă de proteine suficient de solidă pentru a înlocui consumul de carne în dietele vegetariene.

Cum să o integrați în meniu

Cel mai bun mod de a beneficia de această fasole este să o integraţi în mesele obişnuite încercând reţete care combină prospeţimea specifică diverselor feluri mediteraneene cu simplitatea unei mese rapide. Din această perspectivă, cea mai bună opţiune o constituie salatele. E bine de ştiut că fasolea roşie merge bine cu o linguriţă de ulei de măsline de calitate şi cu puţin oţet balsamic, mai ales dacă decideţi să adăugaţi şi nişte brânză proaspătă în salată. Astfel, salatele pe bază de fasole roşie pot fi integrate în lista obişnuită de alimente de consumat cu mult mai mare uşurinţă decât multe alte ingrediente.

Când sunt gătite, boabele de fasole roşie trebuie fierte pentru a-şi păstra întreaga paletă de substanţe active. Acesta este motivul principal pentru care nu trebuie să vă irosiţi prea mult timp gătind mese elaborate: daţi frâu imaginaţie şi concepeţi amestecuri noi pentru fiecare salată de iarnă.

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.