Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Salată de fasole roşie – o sursă excelentă de acid folic

Acidul folic se găseşte într-o gamă limitate de alimente, cum ar fi carnea, fasolea, cerealele, legumele cu frunze verzi, portocalele, pepenii şi căpşunele. Ştiaţi că o cană de fasole roşie gătită poate acoperi mai mult de jumătate din necesarul zilnic de acid folic?

Avantajele fasolei roșii


Acest ingredient este extrem de bogat în fibre, mangan, proteine, fosfor, fier, potasiu, magneziu, molibden şi vitamine, având aşadar numeroase efecte benefice asupra sănătăţii: scade nivelul de colesterol, poate preveni creşterea nivelului de zaharuri din sânge, este un aliment fără grăsimi, favorizează digestia, scade riscul de atac de cord, creşte nivelul de energie, este un antioxidant puternic şi o sursă de proteine suficient de solidă pentru a înlocui consumul de carne în dietele vegetariene.

Cum să o integrați în meniu

Cel mai bun mod de a beneficia de această fasole este să o integraţi în mesele obişnuite încercând reţete care combină prospeţimea specifică diverselor feluri mediteraneene cu simplitatea unei mese rapide. Din această perspectivă, cea mai bună opţiune o constituie salatele. E bine de ştiut că fasolea roşie merge bine cu o linguriţă de ulei de măsline de calitate şi cu puţin oţet balsamic, mai ales dacă decideţi să adăugaţi şi nişte brânză proaspătă în salată. Astfel, salatele pe bază de fasole roşie pot fi integrate în lista obişnuită de alimente de consumat cu mult mai mare uşurinţă decât multe alte ingrediente.

Când sunt gătite, boabele de fasole roşie trebuie fierte pentru a-şi păstra întreaga paletă de substanţe active. Acesta este motivul principal pentru care nu trebuie să vă irosiţi prea mult timp gătind mese elaborate: daţi frâu imaginaţie şi concepeţi amestecuri noi pentru fiecare salată de iarnă.


Rețete care te-ar putea interesa

Mâncare de fasole roșie și cârnați cu orez
Mâncare de fasole roșie și cârnați cu orez

Un gust minunat oferit de amestecul cârnăciorilor cu fasolea roșie, care este completat perfect de orez

4 persoane 30-45 min Simplu
Orez cu ciuperci și porumb
Orez cu ciuperci și porumb

Un preparat simplu și delicios pentru întreaga familie.

4 persoane 30-45 min Simplu
Mexican Chili ușor înțepător cu chipsuri de porumb
Mexican Chili ușor înțepător cu chipsuri de porumb

O rețetă surprinzător de delicioasă!

4 persoane 15-30 min Mediu
Pizza cu spanac și ciuperci
Pizza cu spanac și ciuperci

O rețetă pentru o pizza gustoasă!

4 persoane peste 45 min Mediu
Salată de fasole roşie – o sursă excelentă de acid folic

Acidul folic se găseşte într-o gamă limitate de alimente, cum ar fi carnea, fasolea, cerealele, legumele cu frunze verzi, portocalele, pepenii şi căpşunele. Ştiaţi că o cană de fasole roşie gătită poate acoperi mai mult de jumătate din necesarul zilnic de acid folic?

Avantajele fasolei roșii


Acest ingredient este extrem de bogat în fibre, mangan, proteine, fosfor, fier, potasiu, magneziu, molibden şi vitamine, având aşadar numeroase efecte benefice asupra sănătăţii: scade nivelul de colesterol, poate preveni creşterea nivelului de zaharuri din sânge, este un aliment fără grăsimi, favorizează digestia, scade riscul de atac de cord, creşte nivelul de energie, este un antioxidant puternic şi o sursă de proteine suficient de solidă pentru a înlocui consumul de carne în dietele vegetariene.

Cum să o integrați în meniu

Cel mai bun mod de a beneficia de această fasole este să o integraţi în mesele obişnuite încercând reţete care combină prospeţimea specifică diverselor feluri mediteraneene cu simplitatea unei mese rapide. Din această perspectivă, cea mai bună opţiune o constituie salatele. E bine de ştiut că fasolea roşie merge bine cu o linguriţă de ulei de măsline de calitate şi cu puţin oţet balsamic, mai ales dacă decideţi să adăugaţi şi nişte brânză proaspătă în salată. Astfel, salatele pe bază de fasole roşie pot fi integrate în lista obişnuită de alimente de consumat cu mult mai mare uşurinţă decât multe alte ingrediente.

Când sunt gătite, boabele de fasole roşie trebuie fierte pentru a-şi păstra întreaga paletă de substanţe active. Acesta este motivul principal pentru care nu trebuie să vă irosiţi prea mult timp gătind mese elaborate: daţi frâu imaginaţie şi concepeţi amestecuri noi pentru fiecare salată de iarnă.

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.