Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Cei care nu mănâncă legume…

Legume sănătoase
 
Ştim cu toţii cântecul despre legume şi importanţa acestora. Dacă vă doriţi un ten sănătos, unghii lungi, frumoase şi puternice şi un păr strălucitor, soluţia nu constă în a cheltui sume mari de bani pe vitamine şi cosmetice.
Puteţi beneficia de nutrienţii necesari corpului consumând legume pe lângă mesele de carne. Acestea conţin vitamine şi minerale organice care sunt absorbite de corp mult mai bine decât pastilele care sunt create sintetic. Iată câteva legume şi avantajele acestora:

Morcovi – conţin foarte mult caroten *sau vitamina A*, cu ajutorul căruia corpul produce melanină. Dacă vreţi să vă păstraţi bronzul mai mult timp, consumul de morcovi vă va ajuta cu siguranţă. La fel se întâmplă cu roşiile şi cu toate fructele de culoare roşie sau portocalie, cum ar fi piersicile, caisele şi multe altele.

Salata verde – nu este doar delicioasă, ci şi bogată în vitamina C, esenţială pentru sistemul nostru imunitar.

Urzica – atipică, dar realmente sănătoasă; supa vă poate asigura doza zilnică de fier fără nici o problemă!


Rețete care te-ar putea interesa

Mic dejun cu quinoa, lapte de cocos şi fructe de pădure
Mic dejun cu quinoa, lapte de cocos şi fructe de pădure

Dă startul zilei cu un delicios mic-dejun!

2 persoane 15-30 min Mediu
Maioneză
Maioneză

Un sos delicios pregătit în casă

4 persoane 15-30 min Simplu
Pâine cu morcovi și semințe de floarea-soarelui
Pâine cu morcovi și semințe de floarea-soarelui

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

15 persoane 15-30 min Simplu
Roșii umplute cu omletă
Roșii umplute cu omletă

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

2 persoane 15-30 min Simplu
Cei care nu mănâncă legume…
Legume sănătoase
 
Ştim cu toţii cântecul despre legume şi importanţa acestora. Dacă vă doriţi un ten sănătos, unghii lungi, frumoase şi puternice şi un păr strălucitor, soluţia nu constă în a cheltui sume mari de bani pe vitamine şi cosmetice.
Puteţi beneficia de nutrienţii necesari corpului consumând legume pe lângă mesele de carne. Acestea conţin vitamine şi minerale organice care sunt absorbite de corp mult mai bine decât pastilele care sunt create sintetic. Iată câteva legume şi avantajele acestora:

Morcovi – conţin foarte mult caroten *sau vitamina A*, cu ajutorul căruia corpul produce melanină. Dacă vreţi să vă păstraţi bronzul mai mult timp, consumul de morcovi vă va ajuta cu siguranţă. La fel se întâmplă cu roşiile şi cu toate fructele de culoare roşie sau portocalie, cum ar fi piersicile, caisele şi multe altele.

Salata verde – nu este doar delicioasă, ci şi bogată în vitamina C, esenţială pentru sistemul nostru imunitar.

Urzica – atipică, dar realmente sănătoasă; supa vă poate asigura doza zilnică de fier fără nici o problemă!

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.