Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Accept Nu accept

Cei care nu mănâncă legume…

Legume sănătoase
 
Ştim cu toţii cântecul despre legume şi importanţa acestora. Dacă vă doriţi un ten sănătos, unghii lungi, frumoase şi puternice şi un păr strălucitor, soluţia nu constă în a cheltui sume mari de bani pe vitamine şi cosmetice.
Puteţi beneficia de nutrienţii necesari corpului consumând legume pe lângă mesele de carne. Acestea conţin vitamine şi minerale organice care sunt absorbite de corp mult mai bine decât pastilele care sunt create sintetic. Iată câteva legume şi avantajele acestora:

Morcovi – conţin foarte mult caroten *sau vitamina A*, cu ajutorul căruia corpul produce melanină. Dacă vreţi să vă păstraţi bronzul mai mult timp, consumul de morcovi vă va ajuta cu siguranţă. La fel se întâmplă cu roşiile şi cu toate fructele de culoare roşie sau portocalie, cum ar fi piersicile, caisele şi multe altele.

Salata verde – nu este doar delicioasă, ci şi bogată în vitamina C, esenţială pentru sistemul nostru imunitar.

Urzica – atipică, dar realmente sănătoasă; supa vă poate asigura doza zilnică de fier fără nici o problemă!


Rețete care te-ar putea interesa

Somon cu alune în stil evreiesc
Somon cu alune în stil evreiesc

Pentru o seară relaxată în familie.

2 persoane 30-45 min Simplu
Frittata cu calamar și broccoli
Frittata cu calamar și broccoli

O experiență culinară.

6 persoane 15-30 min Simplu
Tzatziki - sos grecesc cu iaurt, usturoi și castraveți proaspeți
Tzatziki - sos grecesc cu iaurt, usturoi și castraveți proaspeți

Un sos delicios și ușor

6 persoane 30-45 min Simplu
Rulouri de carne cu piure de mazăre
Rulouri de carne cu piure de mazăre

Excelent pentru momente speciale de familie.

4 persoane 30-45 min Complex
Cei care nu mănâncă legume…
Legume sănătoase
 
Ştim cu toţii cântecul despre legume şi importanţa acestora. Dacă vă doriţi un ten sănătos, unghii lungi, frumoase şi puternice şi un păr strălucitor, soluţia nu constă în a cheltui sume mari de bani pe vitamine şi cosmetice.
Puteţi beneficia de nutrienţii necesari corpului consumând legume pe lângă mesele de carne. Acestea conţin vitamine şi minerale organice care sunt absorbite de corp mult mai bine decât pastilele care sunt create sintetic. Iată câteva legume şi avantajele acestora:

Morcovi – conţin foarte mult caroten *sau vitamina A*, cu ajutorul căruia corpul produce melanină. Dacă vreţi să vă păstraţi bronzul mai mult timp, consumul de morcovi vă va ajuta cu siguranţă. La fel se întâmplă cu roşiile şi cu toate fructele de culoare roşie sau portocalie, cum ar fi piersicile, caisele şi multe altele.

Salata verde – nu este doar delicioasă, ci şi bogată în vitamina C, esenţială pentru sistemul nostru imunitar.

Urzica – atipică, dar realmente sănătoasă; supa vă poate asigura doza zilnică de fier fără nici o problemă!