Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Cei care nu mănâncă legume…

Legume sănătoase
 
Ştim cu toţii cântecul despre legume şi importanţa acestora. Dacă vă doriţi un ten sănătos, unghii lungi, frumoase şi puternice şi un păr strălucitor, soluţia nu constă în a cheltui sume mari de bani pe vitamine şi cosmetice.
Puteţi beneficia de nutrienţii necesari corpului consumând legume pe lângă mesele de carne. Acestea conţin vitamine şi minerale organice care sunt absorbite de corp mult mai bine decât pastilele care sunt create sintetic. Iată câteva legume şi avantajele acestora:

Morcovi – conţin foarte mult caroten *sau vitamina A*, cu ajutorul căruia corpul produce melanină. Dacă vreţi să vă păstraţi bronzul mai mult timp, consumul de morcovi vă va ajuta cu siguranţă. La fel se întâmplă cu roşiile şi cu toate fructele de culoare roşie sau portocalie, cum ar fi piersicile, caisele şi multe altele.

Salata verde – nu este doar delicioasă, ci şi bogată în vitamina C, esenţială pentru sistemul nostru imunitar.

Urzica – atipică, dar realmente sănătoasă; supa vă poate asigura doza zilnică de fier fără nici o problemă!


Rețete care te-ar putea interesa

Gyros de curcan - Rețetă tradițională din Grecia
Gyros de curcan - Rețetă tradițională din Grecia

Rețeta Gyros-ului a fost descoperită în vremuri foarte îndepărtate.

2 persoane peste 45 min Simplu
Supă minestrone cu broccoli
Supă minestrone cu broccoli

O supă colorată și gustoasă, cu multe legume și puține ingrediente

2 persoane 15-30 min Simplu
Blintzes - clătitele evreiești cu umplutură
Blintzes - clătitele evreiești cu umplutură

Află cum se prepară această mâncare tradițională evreiască.

4 persoane 30-45 min Mediu
Zacuscă cu fasole
Zacuscă cu fasole

O rețetă pregătită de Jamila!

4 persoane 30-45 min Complex
Cei care nu mănâncă legume…
Legume sănătoase
 
Ştim cu toţii cântecul despre legume şi importanţa acestora. Dacă vă doriţi un ten sănătos, unghii lungi, frumoase şi puternice şi un păr strălucitor, soluţia nu constă în a cheltui sume mari de bani pe vitamine şi cosmetice.
Puteţi beneficia de nutrienţii necesari corpului consumând legume pe lângă mesele de carne. Acestea conţin vitamine şi minerale organice care sunt absorbite de corp mult mai bine decât pastilele care sunt create sintetic. Iată câteva legume şi avantajele acestora:

Morcovi – conţin foarte mult caroten *sau vitamina A*, cu ajutorul căruia corpul produce melanină. Dacă vreţi să vă păstraţi bronzul mai mult timp, consumul de morcovi vă va ajuta cu siguranţă. La fel se întâmplă cu roşiile şi cu toate fructele de culoare roşie sau portocalie, cum ar fi piersicile, caisele şi multe altele.

Salata verde – nu este doar delicioasă, ci şi bogată în vitamina C, esenţială pentru sistemul nostru imunitar.

Urzica – atipică, dar realmente sănătoasă; supa vă poate asigura doza zilnică de fier fără nici o problemă!

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.