Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Cei care nu mănâncă legume…

Legume sănătoase
 
Ştim cu toţii cântecul despre legume şi importanţa acestora. Dacă vă doriţi un ten sănătos, unghii lungi, frumoase şi puternice şi un păr strălucitor, soluţia nu constă în a cheltui sume mari de bani pe vitamine şi cosmetice.
Puteţi beneficia de nutrienţii necesari corpului consumând legume pe lângă mesele de carne. Acestea conţin vitamine şi minerale organice care sunt absorbite de corp mult mai bine decât pastilele care sunt create sintetic. Iată câteva legume şi avantajele acestora:

Morcovi – conţin foarte mult caroten *sau vitamina A*, cu ajutorul căruia corpul produce melanină. Dacă vreţi să vă păstraţi bronzul mai mult timp, consumul de morcovi vă va ajuta cu siguranţă. La fel se întâmplă cu roşiile şi cu toate fructele de culoare roşie sau portocalie, cum ar fi piersicile, caisele şi multe altele.

Salata verde – nu este doar delicioasă, ci şi bogată în vitamina C, esenţială pentru sistemul nostru imunitar.

Urzica – atipică, dar realmente sănătoasă; supa vă poate asigura doza zilnică de fier fără nici o problemă!


Rețete care te-ar putea interesa

Ficat umplut cu broccoli
Ficat umplut cu broccoli

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane 15-30 min Simplu
Sufleu cu somon afumat
Sufleu cu somon afumat

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

5 persoane sub 15 min Simplu
Mâncare de mazăre
Mâncare de mazăre

Bucură-te de o rețetă simplă de mâncare de mazăre pentru toată familia

6 persoane sub 15 min Simplu
Orez cu legume și carne
Orez cu legume și carne

O rețetă gustoasă, practică și sățioasă, ușor de preparat atât pentru mesele de prânz, cât și pentru cină.

4 persoane 15-30 min Simplu
Cei care nu mănâncă legume…
Legume sănătoase
 
Ştim cu toţii cântecul despre legume şi importanţa acestora. Dacă vă doriţi un ten sănătos, unghii lungi, frumoase şi puternice şi un păr strălucitor, soluţia nu constă în a cheltui sume mari de bani pe vitamine şi cosmetice.
Puteţi beneficia de nutrienţii necesari corpului consumând legume pe lângă mesele de carne. Acestea conţin vitamine şi minerale organice care sunt absorbite de corp mult mai bine decât pastilele care sunt create sintetic. Iată câteva legume şi avantajele acestora:

Morcovi – conţin foarte mult caroten *sau vitamina A*, cu ajutorul căruia corpul produce melanină. Dacă vreţi să vă păstraţi bronzul mai mult timp, consumul de morcovi vă va ajuta cu siguranţă. La fel se întâmplă cu roşiile şi cu toate fructele de culoare roşie sau portocalie, cum ar fi piersicile, caisele şi multe altele.

Salata verde – nu este doar delicioasă, ci şi bogată în vitamina C, esenţială pentru sistemul nostru imunitar.

Urzica – atipică, dar realmente sănătoasă; supa vă poate asigura doza zilnică de fier fără nici o problemă!

Cumpără Online
Acum poți achiziționa online produsele Bonduelle dorite, cu livrare direct la tine acasă, pentru ca tu să-ți poți pregăti oricând preparatele preferate.