Bună, noi folosim cookie-uri în scopuri statistice, pentru analiza traficului de pe site, pentru analize de marketing și pentru îmbunătățirea experienței vizitatorului pe site.

Mai multe informații

Fructe şi legume pentru un look proaspăt de vară

 Look de vară

Fibrele şi vitaminele sunt benefice pentru intestine, piele şi ajută la concentrare. Cel mai sănătos este să iei 5 mese uşoare pe zi.

Începe dimineaţa cu fructe sau suc de fructe pentru vitalizare şi cereale pentru o digestie bună.

Ca gustare între mese, poți consuma un iaurt, încearcă să alegi unul natural cu fructe.

La prânz alege un preparat alcătuit din legume ca garnitură la carne de grătar, peşte sau tofu. Dieta nu înseamnă înfometare, este vorba despre planificare şi alegerea cu atenţie a mâncărurilor: alege alimente scăzute în grăsimi, dar nutritive în acelaşi timp. Simte-te liber să experimentezi cu diferite mese şi preparate sănătoase!

Consumă fructe pentru o gustare târzie, în acest moment al zilei evită consumul de banane, deoarece acestea conțin mult zahăr, mai bine alege fructe citrice cum ar fi grapefruit-ul, portocalele sau lămâile.

Pentru cină, mănâncă o salată de legume: pur și simplu rade niște varză, ceapă, morcovi, adaugă un pic de condimente şi gata, ai o masă uşoară.

Este indicat ca ultima masă să fie în jurul orei 6 seara!


Rețete care te-ar putea interesa

Rulouri din știucă cu mix de legume Bonduelle în aspic
Rulouri din știucă cu mix de legume Bonduelle în aspic

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

4 persoane peste 45 min Simplu
Pizza cu spanac și ciuperci
Pizza cu spanac și ciuperci

O rețetă pentru o pizza gustoasă!

4 persoane peste 45 min Mediu
Tartă cu nucă de cocos și morcovi
Tartă cu nucă de cocos și morcovi

Un gust extraordinar și o aromă interesantă.

6 persoane 30-45 min Simplu
Gratin cu broccoli, praz și ciupercuțe
Gratin cu broccoli, praz și ciupercuțe

Un amestec delicios de praz, broccoli, șuncă, telemea și ciupercuțe!

4 persoane 15-30 min Simplu
Fructe şi legume pentru un look proaspăt de vară

 Look de vară

Fibrele şi vitaminele sunt benefice pentru intestine, piele şi ajută la concentrare. Cel mai sănătos este să iei 5 mese uşoare pe zi.

Începe dimineaţa cu fructe sau suc de fructe pentru vitalizare şi cereale pentru o digestie bună.

Ca gustare între mese, poți consuma un iaurt, încearcă să alegi unul natural cu fructe.

La prânz alege un preparat alcătuit din legume ca garnitură la carne de grătar, peşte sau tofu. Dieta nu înseamnă înfometare, este vorba despre planificare şi alegerea cu atenţie a mâncărurilor: alege alimente scăzute în grăsimi, dar nutritive în acelaşi timp. Simte-te liber să experimentezi cu diferite mese şi preparate sănătoase!

Consumă fructe pentru o gustare târzie, în acest moment al zilei evită consumul de banane, deoarece acestea conțin mult zahăr, mai bine alege fructe citrice cum ar fi grapefruit-ul, portocalele sau lămâile.

Pentru cină, mănâncă o salată de legume: pur și simplu rade niște varză, ceapă, morcovi, adaugă un pic de condimente şi gata, ai o masă uşoară.

Este indicat ca ultima masă să fie în jurul orei 6 seara!