Tai Chi

Trendy

Este un tip de exerciţii fizice bazat pe metodele tradiţionale chineze, a căror atenţie este îndreptată către meditaţia activă.

tai chi exerciţii meditaţie activă
Tai chi dezvoltă o viziune diferită asupra capacităţii noastre fizice şi propune un nou tip de exerciţii bazat pe mişcări încete, care dezvoltă corpul, întinde şi măreşte elasticitatea muşchilor, îmbunătăţeşte stare de spirit, circulaţia sângelui, sistemul respirator şi cel motor.

Concentrare şi linişte

Tai chi este considerat ca fiind o artă de luptă, în care o mare atenţie este concentrată către puterea interioară, către spiritul omului. În timpul exerciţiilor sunt efectuate mişcări uşoare, pline de farmec şi graţie, care ajută la aşezarea corectă a întregului corp. Relaxarea completă ajută la concentrarea asupra celor mai importante lucruri, la crearea liniştii interioare şi la controlul propriilor emoţii. Această metodă se va potrivi fiecărei persoane, indiferent de sex şi vârstă, nu este grea, de aceea fiecare este în stare să înveţe regulile de bază şi cele mai importante.

Tai chi are o influenţă pozitivă asupra întregului organism.

  • Este o meditaţie, în timpul căreia atenţia este îndreptată asupra evoluţiei şi coordonării mişcărilor, care trebuie armonizate cu procesul de respirare (trebuie să respirăm cu abdomenul).
  • Încălzirea. Exerciţii uşoare de relaxare a muşchilor, tendoanelor şi articulaţiilor.
  • Exerciţii de întindere a tendoanelor ce măresc câmpul de mişcare în articulaţii. Sunt efectuate mişcări uşoare coordonate cu respiraţia. Începătorii învaţă poziţia corectă şi pasul de bază, iar cei avansaţi perfecţionează mişcările de luptă exersând în perechi.
Tai chi dezvoltă o viziune diferită asupra capacităţii noastre fizice şi propune un nou tip de exerciţii bazat pe mişcări încete, care dezvoltă corpul, întinde şi măreşte elasticitatea muşchilor, îmbunătăţeşte stare de spirit, circulaţia sângelui, sistemul respirator şi cel motor. Tai chi este considerat ca fiind o artă de luptă, în care o mare atenţie este concentrată către puterea interioară, către spiritul omului. În timpul exerciţiilor sunt efectuate mişcări uşoare, pline de farmec şi graţie, care ajută la aşezarea corectă a întregului corp. Relaxarea completă ajută la concentrarea asupra celor mai importante lucruri, la crearea liniştii interioare şi la controlul propriilor emoţii. Această metodă se va potrivi fiecărei persoane, indiferent de sex şi vârstă, nu este grea, de aceea fiecare este în stare să înveţe regulile de bază şi cele mai importante. Tai chi are o influenţă pozitivă asupra întregului organism. Este o meditaţie, în timpul căreia atenţia este îndreptată asupra evoluţiei şi coordonării mişcărilor, care trebuie armonizate cu procesul de respirare (trebuie să respirăm cu abdomenul).
• Încălzirea. Exerciţii uşoare de relaxare a muşchilor, tendoanelor şi articulaţiilor.
• Exerciţii de întindere a tendoanelor ce măresc câmpul de mişcare în articulaţii. Sunt efectuate mişcări uşoare coordonate cu respiraţia. Începătorii învaţă poziţia corectă şi pasul de bază, iar cei avansaţi perfecţionează mişcările de luptă exersând în perechi.
, , ,