Fitball

Sănătos

Exerciţii cu mingile mari şi colorate sunt perfecte pentru cei care vor să-şi facă o siuetă zveltă, şi să-şi întărească muşchii responsabili de menţinerea posturii.

fitball exerciţii aerobic minge
De 40 de ani se foloseşte mingea pentru refacerea persoanelor care suferă durerile în spate sau bolile neurologice. Relativ recent fitbal a intrat în mai multe săli gimnastice iar mingile au devenit mai accesibile.

Mingea pentru distracţie şi nu numai

Exerciţiile cu o minge mare de vinil amintesc de jocurile de copil, fapt ce are un efect pozitiv asupra dispoziţiei, aceasta nefiind singura calitate a fitball-ului. Pe aceste mingi colorate ne putem aşeza, culca, chiar sări, le putem folosi în multe feluri în diferite situaţii, fapt care diversifică foarte mult antrenamentul nostru în clubul fitness. Dimensiunile lor sunt cuprinse între 35 şi 180 cm în diametru. Scopul principal al exerciţiilor este activarea grupurilor de muşchi poziţionate adânc şi care ajută la păstrarea echilibrului pe minge. În diferite ţări se pot întâlni diferite denumiri ale ei, de exemplu swissball, gymball, bodyball, peziball, însă utilizarea este aceeaşi. Datorită mingii antrenamentul sigur combinat cu o distracţie excelentă a devenit posibil, fiind în special recomandat persoanelor în vârstă, femeilor gravide sau după naştere.

Plusurile exerciţiilor cu mingea

  • Rezistenţă, putere şi mobilitate, capacitate fizică.
  • Exerciţiile sunt direcţionate către formarea unei poziţii corecte, menţinerea echilibrului şi a coordonării mişcărilor.
  • Exerciţiile pot fi executate atât într-un club cu un instructor precum şi singur acasă.
  • Mingea ne ajută să introducem multă mişcare în viaţa de zi cu zi, exerciţiile fiind distractive şi vom vrea să le repetăm.
, , ,