• feasting

Un ghid pentru o dietă zilnică cu legume

Trendy

Procentajul corect de legume în dieta zilnică a unui copil este în jur de 30. Celelalte 70% ar trebui să înglobeze cereale, produse lactate, fructe și carne. Cu toate acestea, mulți copii de azi nu mănâncă atât de multe legume, iar motivul de bază din spatele acestei realități este incorecta integrare a legumelor în alimentație. ... Continue Reading »

Procentajul corect de legume în dieta zilnică a unui copil este în jur de 30. Celelalte 70% ar trebui să înglobeze cereale, produse lactate, fructe și carne. Cu toate acestea, mulți copii de azi nu mănâncă atât de multe legume, iar motivul de bază din spatele acestei realități este incorecta integrare a legumelor în alimentație.

Optimizează dieta zilnică a copilului și integrează mai multe legume folosind următoarele reguli: 

  1. Încearcă să induci obiceiul foarte sănătos de a mânca gustări de legume. Pe lângă că sunt sănătoase prin ceea ce sunt, acestea eclipsează pericolul de a consuma gustări cu multe hidrocarburi și grăsimi.
  2. Fiecare masă, de la micul dejun și până la cină, ar trebui să includă legume. Sunt gustoase și apetisante, așa încât nu există nici un motiv pentru care să le eviți.
  3. Alternanța de la un fel de mâncare la altul este foarte importantă. Dacă repetiția este prea vizibilă, copiii tăi vor începe să le refuze, ceea ce e pur și simplu normal.
  4. Legumele ar trebui prezentate ca antreuri, feluri principale, salate și deserturi. Cu cât este mai complexă prezentarea, cu atât mai bună va fi reacția celor mici.
  5. Din vreme în vreme, este o idee excelentă să introduci ceva cu adevărat original, cum ar fi o mâncare tradițională modificată într-un mod autentic sau un nou fel de legumă. Copiii reacționează bine la nou și tu ar trebui să profiți de asta. 

Ține sub control dieta zilnică a copiilor tăi dacă vrei să aibă un sistem imunitar sănătos. În fapt, în afară de fructe, nimic nu este atât de eficient ca legumele pentru a asigura aportul corect de vitamine și minerale într-un mod natural de la o zi la alta.