• feasting

Gustări și dulciuri: un ghid sănătos pentru mame

Trendy

Dulciurile sunt cuvântul de ordine odată ce începe școala și multe gustări de legume sunt contra-partea ideală a acestora; află cum poți evita aportul de zahăr folosind legume.

Gustările comune și dulciurile sunt cele care astăzi îi fac pe copii să evite legumele. O dietă inteligentă bazată pe intuiție și, în același timp, pe un număr de sugestii de bază ar trebui să evite această realitate și să reinstituie echilibrul natural al alimentației copilului tău.

Până la un punct, sfaturile de mai jos sunt contextuale; însă ar trebui să le poți folosi oricare ar fi programul tău și oricare ar fi preferințele celui mic:

  • Bețe vegetale: folosește morcovi proaspeți, morcovi dulci, bețe de țelină și ardei gras galben și verde pentru această rețetă. Taie-le sub formă de bețe lungi și prezintă-le ca atare.
  • Coace cartofi dulci. Spre deosebire de dovleac, care tinde să se degradeze rapid după ce a fost scos din cuptor, cartofii dulci rămân virtual în aceeași stare timp de câteva ore. Din cauza aceasta, sunt o gustare dulce ideală pentru copilul tău în timpul pauzei de prânz.
  • Mazărea verde tânără este dulce. Prepar-o sub forma unei salate reci, cu frunze de dafin și mărar.
  • Mazărea verde este de asemenea o alegere interesantă atunci când este consumată cu fructe, cum ar fi kiwi și struguri pe jumătate înghețați.
  • Conopida fiartă poate părea anostă ca atare, dar, dacă adaugi morcovi și praz, lucrurile se vor întoarce în favoarea ta.
  • Humus de avocado și fasole: această rețetă este ideală dacă vrei o gustare nutritivă, plină de grăsimi vegetale gustoase și sănătoase. 

Pentru a reduce aportul de zahăr și mai mult, trebuie să îl distribui egal de la o masă la alta. În acest fel, copiii nu vor simți nevoia de ceva dulce și tu vei putea să integrezi cât de multe legume vrei în dieta lor.