Trei moduri de – a manca mai multe fructe si legume

Frumos

Iti ofer trei sfaturi simple despre cum poti adauga mai multe fructe si legume in dieta ta. Alimentatia sanatoasa te face sa arati si se simti mai bine si mai sanatos si iti creste energia pe tot parcursul zilei. Include aceste sfaturi culinare in obiceiurile tale zilnice si ii vei face corpului tau o mare favoare.

1. Mai multe fresh-uri

Fresh-urile sunt un mod excelent de a-ti creste aportul zilnic de fructe si legume. O solutie rapida: doua kiwi, o banana, un pumn de struguri, niste capsuni si 250 ml de suc de mere iti va oferi un rapel de energie, iar daca mai adaugi si niste praf de spirulina, cu-atat mai bine.

2. Mai multe snacksuri din legume

Incearca sa rontai cateva fructe si legume in pauzele tale de gustare sau cafea. Morcovi, telina si orice alte alimente crocante sunt o alegere mult mai buna decat un snack dulce. Un morcov contine de regula in jur de 30 de calorii, telina aproximativ 10 – ai putea manca o jumatate de kilogram de legume si tot ai consuma mai putine calorii decat ar contine baton de ciocolata.

Daca legumele ti se par prea plictisitoare, adauga putin hummus sau un iaurt slab. Eu personal mananc legumele precum fructele – un castravete, o rosie, o bucata de telina sau un morcov crud – sunt o alegere mult mai inteleapta decat o briosa sit e ajuta sa iti mentii alimentatia sanatoasa.

3. Mai multe legume in sosul pentru paste

Iau de obicei, un borcan de sos si apoi adaug fasole, mazare, porumb, ciuperci, rosii feliate si orice altceva am la indemana. Fie că le preferi in cubulete mai mari sau le vrei tocate marunt, cateva fructe si legume sunt o modalitate foarte buna de-a diversifica sosul pentru paste.

Foloseste-ti imaginatia si gaseste noi modalități de-a aplia aceste sfaturi culinare si de a manca cat mai multe legume si fructe in fiecare zi.