• corpo

Strategie

Strategia și Politicile Companiei

Strategie

Strategia Grupului Bonduelle se bazează pe trei obiective fundamentale definite de către acționarii Grupului: durabilitate, independență și dezvoltare individuală a angajaților săi. Această strategie susține ambiția sa de “A fi referința mondială în a trăi bine, prin legume” – astfel că, Grupul se bazează pe un portofoliu de branduri bine cunoscute.

O poziționare internațională a fost definită în 2013, astfel încât să creeze o identitate puternică, comună pentru aceste branduri: “Bonduelle, vă inspiră să mâncați legume în fiecare zi”. Această poziționare, rezultatul muncii de colaborare efectuate de echipele de marketing ale Grupului, se concentrează pe aspectul de viață sănătos al produselor (sănătate, valori nutritive, gust grozav) și reafirmă dorința Bonduelle de a dezvolta toate brandurile sale, în toate canalele și pe toate segmentele.

Prin urmare, Bonduelle a stabilit 10 politici, ce se întrepătrund, pentru a ghida angajații în activitatea lor:

  • focus pe termen lung
  • creștere
  • siguranța produselor alimentare
  • responsabilitatea față de mediu
  • profitabilitatea
  • politici de brand
  • inovație
  • implicare agro-industrială
  • dezvoltare internațională
  • dezvoltare individuală

Realizarea obiectivelor de creștere economică ale Grupului, în timp ce resursele naturale ale lumii se conservă, cere ca Bonduelle să urmeze o strategie de dezvoltare durabilă grupată în cinci repere strategice:

  • oameni
  • calitate / nutriție
  • resurse naturale
  • producția agricolă
  • transport
, , , , , , , , ,