• corpo

Bonduelle și New Age Media invită spectatorii Cinema City

Bonduelle și New Age Media invită spectatorii Cinema City să se inspire din rețetele unui “Super Chef”.

Bonduelle și New Age Media semnează un parteneriat pentru a comunica gama de legume congelate Vapeur, deja pregătite la aburi, în jurul celui mai nou film despre arta gastronomică – “Burnt/Super Chef” – în întreaga rețea Cinema City.

2015-10-23-BURNT-PRINT

Bonduelle se asociază pe plan local cu noua producție distribuită de Forum Film România, care îl prezintă pe Bradley Cooper în rolul unui dificil, dar strălucit chef, și a cărei premieră va avea loc pe 23 octombrie. Astfel, primii 25.000 de spectatori care achiziționează bilete pentru “Burnt/Super Chef” în rețeaua Cinema City vor avea ocazia să exerseze acasă două dintre rețetele originale din film, cu ajutorul flyerelor-rețetar Bonduelle ce vor fi distribuite la casierie în momentul cumpărării biletului. Bonduelle va fi prezent și pe materialele de promovare ale filmului. În plus, spotul Bonduelle Vapeur va fi difuzat pe ecranele din rețeaua Cinema City.

“Unul dintre avantajele majore pe care cinematograful le oferă, ca mediu de comunicare, este posibilitatea unei foarte bune targetări a publicului. Parteneriatul dintre Bonduelle și un film despre lumea gastronomiei reprezintă o asociere naturală, spectatorii “Burnt/Super Chef” suprapunându-se cu targetul produselor Bonduelle – public tânăr, urban, activ, cu venituri medii și peste medie, care apreciază preparatele savuroase. Faptul că brandul este unul vesel și jucăuș este cu atât mai potrivit marelui ecran.”, a declarat Raluca Demetriade, Director de Vânzări al New Age Media România.

“Anul acesta Bonduelle intră în cinema! Asocierea cu filmul Burnt/Super Chef aduce un aer proaspăt în strategia de comunicare. Povestea intrigantă a filmului și audiența se potrivesc cu poziționarea Bonduelle în România! Ne dorim ca filmul să fie o inspirație culinară pentru publicul larg și preparatele sofisticate din film, demne de celebrele stele Michelin,  să provoace curiozitate și spectatorii care vizionează filmul chiar să încerce să le prepare acasă. Puteți găti ca-n filme și nu este deloc atât de greu!“, a adăugat Monica Roșu, Head of Marketing and Communications Balkans, Ukraine, Caucasus, Middle Asia Bonduelle România.

Echipa care a participat la realizarea campaniei:

Din partea New Age Media România, regia de media a rețelei Cinema City: Diana Popescu, Sales Executive

Din partea Bonduelle România: Monica Roșu, Head of Marketing and Communications Balkans, Ukraine, Caucasus, Middle Asia și Roxana Nănescu, Brand Manager Balkans

Din partea Forum Film România: Andreea Zidaru, General Manager; Patricia Calugaru, Marketing Coordinator

Din partea Media Investment: Diana Polici, Media Executive

Despre New Age Media România  

New Age Media România a fost înființată în 2007, ca regie de media a rețelei Cinema City pentru teritoriul țării noastre. New Age Media mai are birouri în Polonia, Ungaria, Cehia, Slovacia și Bulgaria.

În prezent, New Age Media România gestionează spațiul pentru reclamă în douăzeci și unu de multiplexuri Cinema City – în Iași, Timișoara, Cluj, Bacău, Pitești, Arad (Atrium Center și Galleria Mall), Baia Mare, Brăila, Târgu Mureș, Constanța (City Park Mall și Maritimo Shopping Center), Ploiești (Ploiești Shopping City și Afi Palace Ploiești), Târgu Jiu, Deva, Drobeta Turnu Severin și București (Afi Palace Cotroceni, Sun Plaza Shopping Center și Megamall), care totalizează un număr de 190 săli de cinema, printre care singurul T IMAX® și primele două săli 4DX din țara noastră.

Despre Bonduelle 

Grupul Bonduelle este lider mondial în legume prelucrate și unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de legume congelate din România. Bonduelle este perceput de către consumatori ca fiind un brand rafinat cu produse de înaltă calitate atât în categoria legumelor conservate cât și a celor congelate. Condus de o Viziune în care alimentația vegetală este esențială pentru o viață mai bună (sănătate, plăcere și mediul înconjurător), și ar trebui să fie mai prezentă în mesele de zi cu zi, Misiunea Bonduelle este să dezvolte cultura de a mânca legume pentru sănătate și plăcere.

Despre Forum Film România

Forum Film România s-a înfiinţat în anul 2010 şi a preluat distribuţia în cinematografe, la nivel local, a peliculelor realizate de studiourile Disney. În afară de România, companiile Forum Film coordonează distribuţia peliculelor Disney şi în Bulgaria, Ungaria, Polonia, Cehia, Slovacia şi Israel. În Israel, colaborarea Disney cu Forum Film a fost începută în urmă cu aproape 50 de ani. În ultimii ani, pe lângă Disney, compania distribuie şi titluri ale studiourilor MGM, Lionsgate, Weinstein, FilmNation şi alţi independenţi. Distribuitorul de filme este parte a grupului Cinema City International, activ pe diverse segmente ale pieţei cinematografice, inclusiv operarea de cinematografe şi distribuţia de filme.