Săruri minerale şi microelemente

Sănătos

Te poţi menţine în forma fără efort! Unde se află microelementele necesare pentru sănătatea noastră şi care sunt influenţele lor benefice asupra organismului?

Legumele constituie o sursă bogată de săruri minerale şi microelemente la fel de importante pentru funcţionarea organismului ca şi vitaminele.

Calciul

  • Asigură creşterea la copii şi ajută la menţinerea condiţiei bune a oaselor la adulţi.

Îl putem găsi în: cicoare, sfeclă, ridiche, napi, coronişte, fasole.

Fierul

  • Transportă oxigenul de la plămâni la celelalte organe;
  • protejează împotriva anemiei.

Îl putem găsi în: soia, linte, coronişte, fasole, spanac, sfeclă, pătlăgea roşie, porumb, mărar, sparanghel, mazăre, dovlecel verde, ceapă.

Magneziul

  • Influenţează benefic sistemul nervos şi cel muscular;
  • stimulează amplificarea celulelor noi şi ajută la somn.

Îl putem găsi în: coronişte, fasole, ştiulet de porumb, ceapă, linte, spanac.

Fosfor

  • Ajută la întărirea oaselor şi a dinţilor,
  • de asemenea are o influenţă bună asupra funcţionării corecte a celulelor cerebrale.

Îl putem găsi în: fasole, linte, coronişte, anghinare.

Potasiul

  • Influenţează benefic sistemul nervos şi cel muscular;
  • stimulează amplificarea celulelor noi şi ajută la somn.

Îl putem găsi în: coronişte, fasole, ştiulet de porumb, ceapă, linte, spanac.

, ,