Să slăbiţi sănătos, fără efort

Sănătos

Este posibil să pierdeţi masă corporală fără efort şi energie? Cea mai comună cauză de obezitate este un dezechilibru chimic din corp. Recâştigaţi echilibrul, schimbând proporţiile.

Vă simţiţi tot timpul obosit, fără energie şi, în plus, burta vă creşte văzând cu ochii? Dietele pe care le-aţi încercat până acum nu par prea eficiente? Analizaţi mai atent ce puneţi pe farfurie. Un motiv pentru metabolismul dereglat şi pentru o masă corporală supraponderală îl poate constitui excesul de acizi. Unele alimente pe care le consumaţi regulat, de exemplu carne, ouă, mezeluri, grăsimi, brânzeturi şi dulciuri pot avea o influenţă acidă asupra corpului, rezultând în încetinirea metabolismului, creşterea de masă corporală şi o stare generală proasta.

  • Alimentele cu influenţă alcalină ar trebui să constituie ¾ dintr-o masă de legume (excepţie fac boable de mazăre şi de soia), de fructe (cu excepţia afinelor şi coacăzelor) şi de produse lactate.
  • Alimentele cu influenţă acidă ar trebui să constituie ¼ dintr-o masă de carne, peşte, mezeluri, grăsimi, brânzeturi, ouă (mai ales gălbenuş), zahăr şi dulciuri, orez, paste, fulgi de ovăz, müsli, grâu, pâine integrală şi nuci.

Smoothie verde – să scăpăm de toxine şi să câştigăm energie

Puneţi în blender o cană de iaurt natural, un castravete proaspăt, jumătate usturoi, jumătate frunze de mentă. Adăugaţi pentru gust puţină sare şi piper. Consumaţi după ce aţi dat totul la frigider.

O zi de slăbit

Pentru fiecare masă, farfuria dumneavoastră ar trebui să conţină ¾ mâncăruri cu efect alcalin (majoritatea legume şi fructe) şi ¼ mâncăruri cu efect acid (cărnuri, grăsimi) – în felul acesta obţineţi un echilibru chimic în corp şi puteţi slăbi până la 4 kg în 7 zile.

În timpul dietei, beţi cel puţin 8 pahare de lichide, puteţi bea sucuri proaspete de legume şi fructe, ceaiuri de plante, apă minerală (cu un conţinut redus de minerale sau apă plată, pentru că apa carbogazoasă conţine dioxid de carbon care are efect acid).

Exemplu de meniu

Micul dejun – Un bol de iaurt (chefir sau lapte) cu 3 linguri de müsli şi o jumătate de cană de fructe (amestecate), o linguriţă de miere şi suc proaspăt de portocale. Acest mic dejun vă asigură energie.

La ora 11 – pastă: o jumătate de conservă de ton în saramură amestecată cu 2 linguri de mazăre verde şi condimentată cu verdeţuri, paprika şi roşie. Serviţi cu o cană de ceai verde.

Prânz – Două clătite cu umplutură de legume (3 linguri de spanac tocat, câte jumătate de: avocado, castravete, roşie, dovlecel mic, 5 bucheţele de broccoli şi 15 g de tofu), turnaţi sucul de la o jumătate de lămâie sau un smoothie verde.

Gustare – un bol de legume prospete tăiate: morcovi, castravete, ardei, o jumătate de cană de sos de iaurt cu verdeţuri, 15 g de piept de pui gătit şi un smoothie verde.

Cina – 10 g de cod (sau păstrăv), cu condimente (de exemplu piper, usturoi etc.), legume crude (salată verde, câte o jumătate de: ardei, castravete, roşie, 3 ridichi) şi legume fierte la abur (două bucheţele de broccoli şi conopidă, morcov şi sfeclă roşie, toate tăiate julienne), o lingură de mazăre verde, toate condimentate cu verdeţuri, o linguriţă de suc de lămâie şi măsline, ceai verde.

, , , ,