Numărul în alimentaţie

Sănătos

Ce importanţă are numărul pentru sănătatea dumneavoastră şi menţinerea unui stil de viaţă sănătos? Nu ne referi aici la numerologie, ci la obiceiurile alimentare şi de mişcare zilnice.

2000 – este numărul de paşi

pe care trebuie să îi faceţi zilnic ca să nu continuaţi să vă îngrăşaţi. Două mii de paşi înseamnă doar 15 minute de mers pe jos. Ajunge să vă coborâţi din autobuz cu o staţie mai repede şi să faceţi o plimbare alertă în drum spre casă.

100 – este numărul de calorii pe care trebuie să le reduceţi în fiecare zi dacă vreţi să slăbiţi 4-5 kilograme într-un an. O sută de calorii nu este deloc mult! Înseamnă, de exemplu, o mână de cipsuri, un pahar de cola sau un bol de budincă. Ajunge să spuneţi un „nu” acestor gustări ca să ajungeţi să aveţi un stil de viaţă mai sănătos fără prea multe sacrificii.

60 – este numărul de minute de somn pe care trebuie să vi le acordaţi în plus în fiecare zi. O oră de somn în plus pe zi vă va spori vitalitatea cu 25%. Vă va creşte puterea de concentrare, vi se va îmbunătăţii starea de spirit şi nu vă va copleşi stresul atât de uşor. Dacă nu vă treziţi în mod natural dimineaţa, ci vă trezeşte alarma, înseamnă că aveţi nevoie de o oră de somn în plus. Dacă vă este imposibil să vă faceţi timp de asta peste săptămână, dormiţi măcar în weekend.

24 – este numărul de abdomene necesare ca să ajungeţi să vă lăudaţi cu un abdomen plat şi care vă vor ajuta şi să slăbiţi. Trebuie doar să vă faceţi exerciţiile zilnic!

15 – este numărul minim de porţii de râs recomandate pe zi

din considerente de sănătate. Râsul ne oxigenează organismul, promovează o bună circulaţie sanguină, menţine inima sănătoasă şi scade nivelul hormonilor de stres. Corpul reacţionează la râs în acelaşi fel ca la exerciţiile fizice. Râsul angrenează aproximativ 150 de muşchi diferiţi. Dacă izbucniţi în râs de o sută de ori pe zi, ar fi echivalentul a zece minute de aerobic.

5 – este numărul minim de pahare de apă de care are nevoie organismul dumneavoastră pentru a funcţiona normal. Aveţi nevoie şi de cinci mese mici pe zi pentru a menţine un nivel bun al zahărului din sânge şi pentru a evita mâncatul în exces.

2 – este numărul de boluri de legume şi fructe pe care ar trebui să le consumaţi în fiecare zi pentru a vă proteja eficient de bolile inimii şi de cancer. Cu ajutorul fructelor şi legumelor vă veţi menţine mai uşor greutatea.

1 – este număr de porţii de pizza cu sos de roşii pe care vi le puteţi permite pe săptămână pentru a scădea riscul de cancer. Sunt cercetări care indică o creştere a riscului de cancer la persoanele care mănâncă pizza cu regularitate.

, , , , , ,