• nutrients

Legume fierte pentru mâncăruri de pește: cum să le prepari corect

Sănătos

Mesele cu pește și legume fierte sunt echilibrate, sănătoase și gustoase în același timp. Învață cum să nimerești exact consistența și textura potrivite pentru legumele din această vară.

În opoziție cu alte feluri principale, peștele este destul de solicitant cu privire la textura și consistența generală a garniturilor. Acesta este practic motivul de bază pentru care servirea de legume fierte lângă pește nu este atât de ușoară.

Cum să pregătești peștele

Există multe tipuri de mâncare de pește care merg bine cu legume fierte. De la păstrăv la grătar, la știucă prăjită sau crap copt sau în aburi, lista este destul de mare. Singura limitare pe care ar trebui să o iei în considerare este că peștele de apă dulce este de preferat în acest context, în special dacă nu deții arta de a pregăti sosuri adiționale care să echilibreze ingredientele.

Secrete pentru legume fierte

Pentru aceste mâncăruri, poți folosi legume proaspete sau congelate. Dacă alegi produse congelate, asigură-te că nu au fost prefierte. Pe lângă asta, urmează sfaturile de mai jos:

  • Taie legumele în cuburi de dimensiuni similare și evită legumele, cum sunt roșiile, care și-ar pierde consistența în proces.
  • Adaugă o lingură de oțet la un litru de apă. Acesta va păstra mai bine forma și culoarea legumelor.
  • Adaugă sarea înainte de a pune legumele în apă.
  • Nu pune legumele de la început. E mai bine să aștepți să fiarbă apa și apoi să le adaugi pe rând.
  • Folosește un strecurător să le scoți din apa clocotită și nu le atinge: asta le-ar putea strica forma.
  • Dacă vrei să folosești condimente, orientează-te pe tarhon, mărar și frunze proaspete de dafin, dar folosește numai câteva dintre acestea.